Benieuwd hoe dat zal gaan..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Euforie schreef:Gefeliciteerd!
Ook wij hebben vandaag dan ook eindelijk ons M1 debuut gereden, na vier keer moeten annuleren door omstandigheden... En ben heel heel erg trots want weet dat er écht nog enorm gesleuteld moet worden aan 't een en ander. Maar we hadden toch 2 x winst 190 en 183.
Yvank_ schreef:Dan zou ik de volgende keer als doel stellen dat je het losrijden scheper wil hebben en nog helemaal gene doel voor in de ringdesnoods stap je er 10 min eerder op dan normaal om even wat meer tijd te hebben. En dan vanaf stap 1 al reactie willen. Je kan met 10 min losstappen wel al heel veel tempowisselingen en overgangen naar halt vragen. En zo werk je je hele tijd los. Denk dat je dan in de ring al veel meer over hebt.
Alice13 schreef:Ik voer een olie van Equiform Nutrition Stay Calm en dat werkt ontzettend goed voor ons. Dian is een zenuwpees maar ook een ontzettende merrie, hiermee blijft ze beter bij de les en heeft ze tijdens de hengstigheid minder last van zichzelf.
Er reed van een weekend een meisje mee, ik had echt plaatsvervangende schaamte! Die bleef maar drijven en dat arme dier rende de baan door in blinde paniek, dacht in eerste instantie dat ze met haar eigen paard voor het eerst op cc was. (Beetje zoals ik aldoende leert men en met eerste paard maak je fouten) Maar volgende dag was ze er weer met een ander paard, dat zag er niet beter uit jammer genoeg!