Cool hoor naar Horse event!
Fijn dat de paardjes bij jullie wel allemaal lekker gaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus maar even naar de huisarts. Bleek een lymfevatenontsteking.. Dus aan de antibiotica alleen ben ik daar nu weer niet lekker van
lina1998 schreef:Pff wat een weken...
Maar alle toetsen zijn gemaakt, eerste goedkeuring voor PWS is in de pocket, op naar 6V.
Na de vakantie dan natuurlijk![]()
![]()
Drossie is sinds mijn toetsweek helaas een beetje aan het kwakkelen, hij loopt wat gevoelig.
Ik heb daarom besloten mijn wedstrijd af te zeggen en hem vrij te geven tot de hoefsmid geweest is, dan kijk ik verder wat wijsheid is als het nog niet beter is...
hopelijk is ie snel beter!
aniek_joefy schreef:Oh jee hopen dat het meevalt..
Super gaaf joh op horse event!
Hier weer even een minder weekje gehad, zondagavond gestoken (ik denk door een daas) maandag wat last van en had een rood streepje over m'n arm lopen. Dinsdag m'n arm behoorlijk dik en die streep liep over heel m'n armdus maar even naar de huisarts. Bleek een lymfevatenontsteking.. Dus aan de antibiotica alleen ben ik daar nu weer niet lekker van

caresje schreef:Dat is jammer lissane maar dappere keuze.
O nee hopen dat het niks ergs is lina....![]()
Ik krijg net te horen dat ik mee mag doen op 13 september aan horse event om de eventingsport te promoten!![]()
)
.
alleen same problem

en zogezegd zo gedaan, rond een uur of 7 was ik bij Amigo en heb heerlijk gereden en zelfs gesprongen vandaag voor de eerste keer!
wel heel laag natuurlijk

tjaaaaa
ik heb vakantie
.