Nicole schreef:Het gaat me niet om willen van geld maar ook gezond verstand, hij KAN morgen ook op 3 benen lopen.. Special is echt wel mijn vriendje buiten feit om dat ik het hele traject weiland klaarmaken opknappen ect van een nieuwe hengst ook wel erg leuk vind.. (de uitdaging ervan) en voor mij als 21 jarige veel geld is.. Ik blijf het moeilijk vinden als zoiets weer heel dicht in de buurt komt..
Waar hij dan eventueel terecht komt is niet bij een een boer op het weiland maar wel bij echt een grote subtop ruiter, dus ik weet wel dat de kennis en vooral de ervaring voor is..
Nja waar het vooral om gaat is of je zelf plannen had. Je kunt je pony wel verkopen omdat het risico te groot is, maar dan heb je geen pony meer. Als je wel plannen had, moet je een nieuwe pony zoeken. Die moet uiteraard wel kunnen tippen aan de pony die je nu hebt.. Wie weet moet je om zo'n pony te kunnen kopen wel net zoveel geld neertellen als wat je voor je huidige pony krijgt. En dan zit je weer met hetzelfde gevaar: wat als ie morgen op 3 benen staat?
Echter, als je geen plannen had met deze pony kun je hem gewoon zonder problemen verkopen.