Fleur, we hebben helaas al meerdere mensen laten komen om te helpen. Het probleem is niet erop gaan, het probleem is blijven wachten. Hij gaat erop, en stormt er meteen weer af waardoor je geen tijd hebt om de stang toe te doen. Longes, zwepen etc werken allemaal niet, daar doet hij stout naar. Dus ik heb me heel de zomer bezig gehouden met leren wachten, en thuis doet hij het prima. Op verplaatsing niet 
Wat fijn dat het goed ging!
Die wauw stukjes, daar doe je het voor!
Succes alvast met je wedstrijd!
Ik had vandaag weer les. Pff, ik was zelf ook echt moe. Ik weet niet waarom hij telkens schrikt van de stomste dingen, maar ik word het echt wel beu... Staleigenaar liep langs de bak naar achteren en daar is hij 3x van geschrokken... KOM OP! Op wedstrijd lopen er 20 mensen langs de bak en dat vindt hij prima 
Verder wel fijn gereden! Weer wat leuke stukjes appuyeren erbij gepakt, travers en schouder binnen gingen ook best wel goed! 
Ik hoop echt dat 2016 een beter jaar wordt en dat we snel hoger op kunnen! Ik heb er iig zin in!
Nu gewoon doortrainen 
Ik zal me trouwens ook nog even voorstellen! Ik ben Anthea, ik ben inmiddels 2x L1 gestart maar wegens medische redenen bij paardlief niet meer gestart. Teller staat inmiddels wel op L1+5. Mijn paard noemt Hyrano, is 8 jaar oud en 1m80 groot 
Bedankt trouwens voor de reacties in mn puppy topic!
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 11-11-15 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt