Udo2001 schreef:Snap ik ook! Ik doe het je ook niet na, viel mij gewoon beetje op... Denk dat veel mensen juist als de proef begint er meer aan rijden, het moet juist dan allemaal gebeuren!
Dat had ik nu juist in de vorige proef niet gedaan omdat ik het te mooi wilde doen, dus in dat opzicht is mijn goede voornemen voor deze keer zeker geslaagd. Ik neem dan als voorbeeld Isabell Werth, bij haar zie je ook vaak best wel dat ze "rijdt", maar ze rijdt wel foutloos en met expressie, en dat levert meer punten op dan het allemaal zo mooi willen doen dat je je paard niet aan elkaar blijft rijden en er daardoor fouten insluipen.
Ook moet ik zeggen dat dit niveau voor ons allebei gewoon echt het topje van ons kunnen is, in de Z2 kon ik prachtig stil zitten en alles er heel vanzelfsprekend laten uitzien, maar dat was dan ook een eitje voor hem. Nu moet ik meer "helpen" om het allemaal nog te laten lukken. Hopelijk wordt dat nog beter, maar ik maak me in dat opzicht ook geen illusies, niet elk paard is een Totilas die met twee vingers in de neus door de Grand Prix heen walst, en mijn Fries zeker niet. Maar hij doet het toch maar mooi en ik ben supertrots op hem dat hij na al die jaren nog zo zijn best voor me doet.