Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjuimpje schreef:Ze hadden van mij Sven er neer mogen zetten.
Kleintje schreef:Sjuimpje schreef:Ze hadden van mij Sven er neer mogen zetten.
Inderdaad.... die is lekker droog qua commentaar en humor!
Heeft ie al eens eerder commentaar gegeven dan?
Ollright leek iets gespannen, dit kwam met name in de stap tot uiting. Ik vond hem met 75.050% wat ondergewaardeerd.
De overige heren hielden haar op armlengte 
Er is gewoonweg niet één paard dat aan hem kan tippen nu Lingh niet fit is. De regen kwam echt met bakken uit de lucht en je zag Salinero bijna iets verkantelen en met zijn ogen dicht tegen de regen in draven op de diagonalen. In de 2e piaffe-passage tour moest Anky er zichtbaar wat meer aan rijden. Jammergenoeg toch nog weer een fout in de series. Maar zelfs met die fouten was hij overduidelijk kampioen.
De stemming zat er echt goed in in het stadion, met uitzondering van onze omgeving waar het bij elke combinatie zuurder leek te worden. (Al werd er om ons heen dan wel weer meegeklapt op Herbert Grönemeier, zouden ze het dan echt leuk vinden??
) Op de B-tribune werd het Thialf-sfeertje daarenteger steeds aanstekelijker, en op een gegeven moment bekroop me bijna het gevoel om even "het is stil aan de overkant" te gaan roepen tussen 2 combinaties in, alleen kwam ik tot de conclusie dat ik nu zelf aan die stille overkant zat
Na het afgroeten van Anky holden alle Duitsers naar de biertent en zaten we ineens op een vrijwel lege tribune. Sullie97 schreef:De kaartjes, mijn moeder had vier kaartjes besteld voor onoverdekt, achteraf bleek dat we wel overdekt zaten. Wij lopen naar de overdekte tribune, wat bleekt: alle plaatsen zijn bezet
Wij hadden gisteren kaartjes voor de overdekte tribune. Toen was het niet helemaal uitverkocht en toen heeft een groep nederlanders andere nederlanders met kaartjes voor de niet overdekte tribune binnengesmokkeld zodat die ook overdekt konden zitten, en dat gingen ze vandaag ook weer proberen. Mij hebben ze het ook aangeboden voor vandaag (had nu kaartjes voor de niet-overdekte tribune) maar ik ben braaf in de zeikende regen doorweekt zitten worden.
Zep schreef:Jammergenoeg toch nog weer een fout in de series. Maar zelfs met die fouten was hij overduidelijk kampioen.
Zep schreef:Mariette valt meer op oudere mannen denk ik

Later op de terugweg naar de auto ben ik pas echt natgeregend, wat ging het toen ook weer hard zeg! Suzanne37 schreef:Die is, denk ik, naar zijn dochter toe in Italie!