Actie Dressuurhoed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WWWiske

Re: Actie Dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:44

Citaat:
Die hoed behoor je niet aftezeiken, maar te koesteren.

Haha!!! Tis goed met je. Kdenk dat je in de war bent. Maar goed kind, ondanks jouw "verzet" wordt dit hoedje per 2006 toch wel verboden. Enne ik mag m alsnog op...
[/quote]

Met wat zou ik in de war moeten zijn dan?
Laatst bijgewerkt door WWWiske op 10-03-05 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:46

Aimee schreef:
WWWiske schreef:
Die hoed behoor je niet aftezeiken, maar te koesteren.

Nee, jij wíl het hoedje graag koesteren. Dat kun je niemand anders opleggen, anders ga je in tegen je eigen principe van "eigen keuze". Sta je echt achter dat principe, dan neem je het woord "behoren" niet in de mond of in de vingers!
Het valt me steeds weer op dat jullie pretenderen een principe te hebben, maar telkens schemert weer door dat dat alleen zo is als dat jullie zo uitkomt.

Ik sprak tegen een Z amazone die met een hoedje rijd en tegelijkertijd het hoedje afzeikt, dat gaat er bij mij niet in, zet dan gewoon een helm op als je die hoed zo poedersuiker vindt

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:48

WWWiske schreef:
Ik sprak tegen een Z amazone die met een hoedje rijd en tegelijkertijd het hoedje afzeikt, dat gaat er bij mij niet in, zet dan gewoon een helm op als je die hoed zo poedersuiker vindt

Gelukkig weet CGJ12 exact wie er op de lijst staan.......

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:59

Ik heb overigens vanmiddag maar even een hoedje erbij gekocht op Marktplaats, voor maar 20 euro!!!! voor het geval dat het van de zomer weer eens regent, dan heb ik in ieder geval een reserve exemplaar dat zeiknat mag worden Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:01

Leuke aktie WWWiske!

Die van mij mag nat worden(aldus de vakman...), leg em ondersteboven in zijn koffer en geeen centje pijn.

En het klopt!

En ik spreek uit ervaring...

Die dag zal ik nooit vergeten daar in Lemele...

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 08:42

Aimee schreef:
!
Het valt me steeds weer op dat jullie pretenderen een principe te hebben, maar telkens schemert weer door dat dat alleen zo is als dat jullie zo uitkomt.

Goh, dit is nou echt een onbekend fenomeen in paardenland he? Zie alleen al de uitspraak van Barbara_m: "Enne ik mag 'm alsnog op". Vooral niet opkomen voor andersmans belangen, stel je voor.

Maar goed, Aimee, jij hebt je lolletje weer gehad, 'lekker gestookt in het hoedjestopic'. Blij dat we je van dienst geweest zijn Knipoog

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 09:44

Zoooooooooo nieuwe dag, nieuwe ronden, nieuwe kansen........

Ik ga morgen maar eens even Wanroij van de nodige aanplakbiljetten voorzien Tong uitsteken

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:53

WWWiske schreef:
Zoooooooooo nieuwe dag, nieuwe ronden, nieuwe kansen........

Ik ga morgen maar eens even Wanroij van de nodige aanplakbiljetten voorzien Tong uitsteken

Haha hoedje wordt toch afgeschaft voor de basis Tong uitsteken

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:54

Barbara_m schreef:

Ik negeer het 'haha' gedeelte maar even, je zult het vast niet zo egoïstisch bedoeld hebben (...).

Zullen we een wedje maken?

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:58

Gerrie schreef:
Leuke aktie WWWiske!

Die van mij mag nat worden(aldus de vakman...), leg em ondersteboven in zijn koffer en geeen centje pijn.

En het klopt!

En ik spreek uit ervaring...

Die dag zal ik nooit vergeten daar in Lemele...

Ja je betaald wel voor kwaliteit bij l'hiver. Die van ons blijft langer mooi dan een van 20 euro op marktplaats...

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:59

yokie schreef:
Barbara_m schreef:

Ik negeer het 'haha' gedeelte maar even, je zult het vast niet zo egoïstisch bedoeld hebben (...).

Zullen we een wedje maken?

ja is best

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:03

Wat zullen er eens op inzetten.

Een onderschrift actie ofzo?

Nog afgezien hiervan, waarom reageer je zo hypocriet? Je vind het afschaffen van het hoedje in de basis geen probleem, want blijkbaar mag jijzelf er ergens anders nog wel mee rijden. Soit, maar waarom gun je het anderen dan niet? Het komt nogal hautain over.

Kijk, Aimee schopt ook tegen dit topic aan, maar die doet dat tenminste nog vanuit onderbouwde motiven (over de onderbouwing zal ik het maar niet hebben Knipoog Haha! ).

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:06

Barbara_m schreef:

Ja je betaald wel voor kwaliteit bij l'hiver. Die van ons blijft langer mooi dan een van 20 euro op marktplaats...

LEZEN dame!!!! ik heb een vilten reserve exemplaar gekocht om juist mijn zijden l'hiver tegen de nodige regenbuien te behoeden, al kunnen ze er tegen, mooier worden ze er zeker niet van.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:09

yokie schreef:

Nog afgezien hiervan, waarom reageer je zo hypocriet? Je vind het afschaffen van het hoedje in de basis geen probleem, want blijkbaar mag jijzelf er ergens anders nog wel mee rijden. Soit, maar waarom gun je het anderen dan niet? Het komt nogal hautain over.

Kijk, Aimee schopt ook tegen dit topic aan, maar die doet dat tenminste nog vanuit onderbouwde motiven (over de onderbouwing zal ik het maar niet hebben Knipoog Haha! ).

Hautain? welnee, al die Zeeuwen reageren immers zo, kan je het nog herinneren, al die moekes uit Zeeland? 't is niet voor niets een beetje achtergelegengebied.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:10

WWWiske schreef:
Barbara_m schreef:

LEZEN dame!!!! ik heb een vilten reserve exemplaar gekocht om juist mijn zijden l'hiver tegen de nodige regenbuien te behoeden, al kunnen ze er tegen, mooier worden ze er zeker niet van.

You go girl...

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:11

WWWiske schreef:
yokie schreef:

Hautain? welnee, al die Zeeuwen reageren immers zo, kan je het nog herinneren, al die moekes uit Zeeland? 't is niet voor niets een beetje achtergelegengebied.

woon niet in zeeland, kom niet in zeeland. Oostvoorne ligt in ZH

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:11

kunnen we het hier - min of meer - on topic houden?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:50

yokie schreef:
Goh, dit is nou
echt
een onbekend fenomeen in paardenland he? Zie alleen al de uitspraak van Barbara_m: "Enne ik mag 'm alsnog op". Vooral niet opkomen voor andersmans belangen, stel je voor.

Maar goed, Aimee, jij hebt je lolletje weer gehad, 'lekker gestookt in het hoedjestopic'. Blij dat we je van dienst geweest zijn Knipoog

Daar zit natuurlijk een verschil hè yokie, als ik een principe heb dan hou ik me daar ook waar mogelijk aan. Je zult mij dus - niet meer - zonder helm te paard zien, tenzij ik ooit naar de Spelen zou mogen, maar ik rijd nu niet eens concoursen op basisniveau dus da's een mooie droom Dromen . Die helm is in mijn situatie mede in andersmans belang, aangezien ik andersmans paarden rijd.

En inderdaad, ik vermaak me kostelijk om hier op z'n tijd weer eens te stoken... Bloos Haha! Vooral omdat jullie zo heerlijk happig zijn, dat ontbreekt voor de rest op bokt tegenwoordig nogal. Slapen

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:29

Aimee schreef:
Je zult mij dus - niet meer - zonder helm te paard zien,
tenzij ik ooit naar de Spelen zou mogen
, maar ik rijd nu niet eens concoursen op basisniveau dus da's een mooie droom Dromen .

Inconsequentie .......... typisch vrouwentrekje........ Ja

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:32

achhhhhhhhh... weet je wat meisjes, ik hoop voor jullie dat het hoedje in het Z mag blijven. Is de hoedenmaffia ook weer tevreden. haha! Haha!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:39

Barbara_m schreef:
achhhhhhhhh... weet je wat meisjes, ik hoop voor jullie dat het hoedje in het Z mag blijven. Is de hoedenmaffia ook weer tevreden. haha! Haha!

Kijk dat is nou sportief en het grote voordeel van die jonge grietjes, die zijn nog zo lekker te "vormen", kan je je zweep ook thuis laten CGJ12 Whoosh! Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:30

Barbara_m schreef:
Ik hoop echt dat de dressuurhoed ook in de basissport blijft. Het is toch een soort symbool van onze sport. Ik mag m ook wel bij t ZZGP dragen, maar ja ik heb niet voor niets een nieuwe bij l'Hiver laten maken. En dat was niet zo goedkoop.

Zo zie je maar dat mensen snel van mening kunnen veranderen. Deze post is van 08-12-04

Barbara_m schreef:
Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? Ik ben het er wel mee eens dat het in de basissport moet worden afgeschaft. In iedergeval t/m de M2. Hoeveel slechte combinaties zie je wel niet rijden met een hoedje, terwijl ze nog niet eens fatsoenlijk een B-L-M proef met winst kunnen rijden?? Te veel ja. Inderdaad.

En deze is van 08-03-05.

Koe

Ik hoop dat je met je paarden iets consequenter omgaat.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:39

KarinvdM schreef:
Barbara_m schreef:
Ik hoop echt dat de dressuurhoed ook in de basissport blijft. Het is toch een soort symbool van onze sport. Ik mag m ook wel bij t ZZGP dragen, maar ja ik heb niet voor niets een nieuwe bij l'Hiver laten maken. En dat was niet zo goedkoop.

Zo zie je maar dat mensen snel van mening kunnen veranderen. Deze post is van 08-12-04

Barbara_m schreef:
Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? Ik ben het er wel mee eens dat het in de basissport moet worden afgeschaft. In iedergeval t/m de M2. Hoeveel slechte combinaties zie je wel niet rijden met een hoedje, terwijl ze nog niet eens fatsoenlijk een B-L-M proef met winst kunnen rijden?? Te veel ja. Inderdaad.

En deze is van 08-03-05.

Koe

Ik hoop dat je met je paarden iets consequenter omgaat.

Ik ben ook inderdaad van mening veranderd, maar dit komt ook omdat ruiters/amazones een hoedje niet meer zien als status -symbool wanneer je de Z bereikt hebt, maar meer als een hebbe-ding. Een hoedje moet je gewoon verdienen en niet doelloos zonder dat je ook maar iets in de sport verdiendhebt op je hoofd te planten. Tevens rijden veel mensen die geneens hun paard onder controle hebben een hoed opzetten ipv een helm. En trouwens een GPA-je is net zo netjes als een hoedje in de basissport.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:41

WWWiske schreef:
Barbara_m schreef:

Kijk dat is nou sportief en het grote voordeel van die jonge grietjes, die zijn nog zo lekker te "vormen", kan je je zweep ook thuis laten CGJ12 Whoosh! Knipoog

zweep heb ik absoluut niet nodig. Mijn paarden zijn super aan het been en gehoorzaam, de jouwe niet dan?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 21:17

Ik geloof dat hier niet op jouw paarden gedoeld wordt, Barbara.