Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sorry gunde het haar gewoon niet zo vals dit voor dat paard. Zo behandelen om zelf te kunnen shinen. Hoop dat ze een keer toch gepakt word er op. Ik noem het het zwarte randje van de dressuur wereld. Zelfs mijn pony schrok van dit beeld. Uiteraard is mijn pony dit niet zo gewend. Ik kan zeer slecht tegen onrecht en mijn pony is mijn beste maatje. Ik moet niets en ik geniet ook van onze trainingen en stappen die wij maken.

Ik vraag me dan altijd af wat ze thuis doen als er niemand kijkt...En bovendien denk ik, moet het dan op concours nog gebeuren?! Dan ben je mooi te laat. Oh en Sanaa is altijd direct aan als iemand zó tekeergaat, die schrikt daar ook giga van. Soms zo erg dat ik er vervolgens niks meer mee kan, en eerst 10 minuten bezig ben de boel weer te sussen.

Ballard_L schreef:Tjonge wat ontzettend naar Ctje5! Wat zal je dochter teleurgesteld zijn…dit zou niet zo moeten kunnen. Wat nu als je geen reisverzekering had gehad? Had je het allemaal moeten betalen? Kan je geen klacht indienen?
Ik heb ons weer opgegeven voor een dressuurwedstrijd. Roadie liep zo fijn de laatste tijd dat ik een startkaart voor een dag heb aangevraagd en we het gewoon gaan proberen
Met 206,5 en 201,5 punten, goed voor 4 winstpunten staat de teller in de L2 na 2 wedstrijden/ 4 proeven alweer op 7 winstpunten
tine10 schreef:Ik heb zondag een WE wedstrijd. Dressuur training gaat super, dus wellicht toch maar weer eens starten in de M1
Maar ze loopt wel fijn dus denk in januari maar weer eens Z1 starten. tine10 schreef:Ik heb zondag een WE wedstrijd. Dressuur training gaat super, dus wellicht toch maar weer eens starten in de M1
roosjenat schreef:Leuk! Wij doen ook mee zondag in Onstwedde.
Ik heb al maanden geen KNHS meer gestart, de WE is toch echt wel leukerMaar ze loopt wel fijn dus denk in januari maar weer eens Z1 starten.
SandraWierda schreef:tine10 schreef:Ik heb zondag een WE wedstrijd. Dressuur training gaat super, dus wellicht toch maar weer eens starten in de M1roosjenat schreef:Leuk! Wij doen ook mee zondag in Onstwedde.
Ik heb al maanden geen KNHS meer gestart, de WE is toch echt wel leukerMaar ze loopt wel fijn dus denk in januari maar weer eens Z1 starten.
Wat leuk ik ga daar ook starten, in de W0
Inderdaad we spreken elkaar vast nog, volgens mij is parcours lopen van de WE0 en WE1 ook samen.
. Mennen onder de man bij stal de Ronde. Dit was de 1ste keer en werd ze gelijk ook nog 1ste met Whisper en 3de met Cassidy. Kreeg ze ook nog de wisselbeker haha. die hebben we daar maar achter gelaten omdat we niet zeker weten of dat we volgend jaar wel of niet kunnen en om dan die beker speciaal terug te moeten brengen is ook zo wat. Ze heeft er een paar mooie foto's van gemaakt en dat is prima. Dus was een leuke ervaring. De sfeer was ook goed onderling. Ook een aanrader voor de afwisseling.
Dus ook daar gaan we dit jaar aan werken, proef uit mijn hoofd leren en nieuwe onderdelen voor de trail aanleren. Mooie vooruitzichten
Voor iedereen hier trouwens een goed, liefdevol en sportief (met veel winstpunten
) nieuwjaar gewenst
maar gelijk bij de horens gevat en ingeschreven voor een wedstrijd aan het einde van de maand. Tot nog toe vind ik het ook nog niet heel spannend maar inderdaad, de overstap naar het M doet stiekem wel wat van binnen