Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ballard_L schreef:Tjonge wat ontzettend naar Ctje5! Wat zal je dochter teleurgesteld zijn…dit zou niet zo moeten kunnen. Wat nu als je geen reisverzekering had gehad? Had je het allemaal moeten betalen? Kan je geen klacht indienen?
Ik heb ons weer opgegeven voor een dressuurwedstrijd. Roadie liep zo fijn de laatste tijd dat ik een startkaart voor een dag heb aangevraagd en we het gewoon gaan proberen
tine10 schreef:Ik heb zondag een WE wedstrijd. Dressuur training gaat super, dus wellicht toch maar weer eens starten in de M1
tine10 schreef:Ik heb zondag een WE wedstrijd. Dressuur training gaat super, dus wellicht toch maar weer eens starten in de M1
roosjenat schreef:Leuk! Wij doen ook mee zondag in Onstwedde.
Ik heb al maanden geen KNHS meer gestart, de WE is toch echt wel leukerMaar ze loopt wel fijn dus denk in januari maar weer eens Z1 starten.
SandraWierda schreef:tine10 schreef:Ik heb zondag een WE wedstrijd. Dressuur training gaat super, dus wellicht toch maar weer eens starten in de M1roosjenat schreef:Leuk! Wij doen ook mee zondag in Onstwedde.
Ik heb al maanden geen KNHS meer gestart, de WE is toch echt wel leukerMaar ze loopt wel fijn dus denk in januari maar weer eens Z1 starten.
Wat leuk ik ga daar ook starten, in de W0