Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spenk schreef:Een dagpas is maar 1 dag geldig. Als die voor volgende week is dan is de pas dus om volgende week een proefje op te nemen en dus niet voor deze week en dus vandaag.
Gizeppie schreef:Spenk schreef:Een dagpas is maar 1 dag geldig. Als die voor volgende week is dan is de pas dus om volgende week een proefje op te nemen en dus niet voor deze week en dus vandaag.
De startpas geldt van 10-1 tot 16-1. Het proefje is opgenomen voor 11-1.. Zou het dan kunnen zijn dat ik het morgen wel kan uploaden?
Spenk schreef:Je kunt alleen inschrijven met een actieve startpas. Wil je éénmalig meedoen bij een online event, vraag dan een dagstartpas aan. Kies voor: Startpas paard – 1 online proef of Startpas pony – 1 online proef. Na aanvraag van de startpas kan je de volgende werkdag je proef uploaden.
Spenk schreef:Je kunt alleen inschrijven met een actieve startpas. Wil je éénmalig meedoen bij een online event, vraag dan een dagstartpas aan. Kies voor: Startpas paard – 1 online proef of Startpas pony – 1 online proef. Na aanvraag van de startpas kan je de volgende werkdag je proef uploaden.
Spenk schreef:Ja maar er staat toch vanaf de volgende werkdag? Het is vandaag zondag dus geen werkdag. Morgen kan je dus uploaden. Alleen pagina terug was een discussie dat het volgensmij niet mag dat je dan een proefje van deze week opstuurt dan moet je ook echt volgende week filmen.
PSvanLot schreef:'Lockdown wordt vrijwel zeker met drie weken verlengd.'
Https://nos.nl/l/2363784
KNHS kan alles weer cancellen.
Spenk schreef:PSvanLot schreef:'Lockdown wordt vrijwel zeker met drie weken verlengd.'
Ik denk ergens het hele indoorseizoen wel van de baan is... Want ook met 1 risiconiveau lichter mogen er geen wedstrijden oid.
Spenk schreef:Ben ik helemaal met je eens... Ik las ook steeds nog hoopgevende berichten over regiokampioenschappen...
PSvanLot schreef:'Lockdown wordt vrijwel zeker met drie weken verlengd.'
famkeY schreef:Jennifer3010 schreef:Wij hebben ons L1 debuut zojuist gemaakt! Net ingestuurd op paardrijden.nl
Ben erg benieuwd!
Spannend! Leuke proef kunnen rijden?