Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:42

Een startpas voor vandaag aanvragen. Waarschijnlijk heb je de datum van de dagpas op een andere datum dan vandaag staan en dan lukt het niet.

Jelle1236

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:47

Morgen even met hun appen. Ze kunnen dat achter de schermen wel aan elkaar koppelen. Ik heb een jaarkaart dus geen ervaring met tijdelijke passen helaas. Had je graag willen helpen.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:48

Spenk schreef:
Een startpas voor vandaag aanvragen. Waarschijnlijk heb je de datum van de dagpas op een andere datum dan vandaag staan en dan lukt het niet.

Maar deze online startpas geldt voor een week.. Hoe zit dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:53

Een dagpas is maar 1 dag geldig. Als die voor volgende week is dan is de pas dus om volgende week een proefje op te nemen en dus niet voor deze week en dus vandaag.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:54

Spenk schreef:
Een dagpas is maar 1 dag geldig. Als die voor volgende week is dan is de pas dus om volgende week een proefje op te nemen en dus niet voor deze week en dus vandaag.

De startpas geldt van 10-1 tot 16-1. Het proefje is opgenomen voor 11-1.. Zou het dan kunnen zijn dat ik het morgen wel kan uploaden?

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:55

Heb je een dagstartpas gekocht en je inschrijfgeld zeg maar? Je moet 2 dingen betalen als je geen jaar startkaart hebt

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:56

Gizeppie schreef:
Spenk schreef:

De startpas geldt van 10-1 tot 16-1. Het proefje is opgenomen voor 11-1.. Zou het dan kunnen zijn dat ik het morgen wel kan uploaden?

Gewoon proberen! Heb je lekker gereden en een leuke proef kunnen rijden? Die van ons zijn wel heel fris.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:56

Je kunt alleen inschrijven met een actieve startpas. Wil je éénmalig meedoen bij een online event, vraag dan een dagstartpas aan. Kies voor: Startpas paard – 1 online proef of Startpas pony – 1 online proef. Na aanvraag van de startpas kan je de volgende werkdag je proef uploaden.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:00

N_B_N schreef:
Heb je een dagstartpas gekocht en je inschrijfgeld zeg maar? Je moet 2 dingen betalen als je geen jaar startkaart hebt

Ik heb een online event startpas gekocht via mn account bij de KNHS en een proef bij mijn paardrijden.nl

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:03

@famkeY

Ik wilde m uploaden vandaag, datum is ingesproken voor morgen. Een vriendin van mij had t ook op die manier gedaan en deze is gewoon beoordeeld.

De proef ging aardig. Mijn paard is momenteel een raket dus was al blij dat hij niet de hele proef in galop wilde doen en overal netjes langs ging zonder ninja te zijn.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:04

Spenk schreef:
Je kunt alleen inschrijven met een actieve startpas. Wil je éénmalig meedoen bij een online event, vraag dan een dagstartpas aan. Kies voor: Startpas paard – 1 online proef of Startpas pony – 1 online proef. Na aanvraag van de startpas kan je de volgende werkdag je proef uploaden.

Deze heb ik aangevraagd! Ik zal een screenshot erbij sturen..

Afbeelding

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:05

Spenk schreef:

Bedankt ik ga het morgen proberen en anders bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:05

Ja maar er staat toch vanaf de volgende werkdag? Het is vandaag zondag dus geen werkdag. Morgen kan je dus uploaden. Alleen pagina terug was een discussie dat het volgensmij niet mag dat je dan een proefje van deze week opstuurt dan moet je ook echt volgende week filmen.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:09

Spenk schreef:
Ja maar er staat toch vanaf de volgende werkdag? Het is vandaag zondag dus geen werkdag. Morgen kan je dus uploaden. Alleen pagina terug was een discussie dat het volgensmij niet mag dat je dan een proefje van deze week opstuurt dan moet je ook echt volgende week filmen.

Ahaah! Oké want in mn filmpje heb ik gezegd dat ik het filmpje opneem voor 11 januari in het filmpje zelf dan haha.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:12

Oh spannend! Morgen maar even regelen en dan wachten op het oordeel. Succes alvast!

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:15

famkeY schreef:
Oh spannend! Morgen maar even regelen en dan wachten op het oordeel. Succes alvast!

Dankjewel!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:26

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:31

Wij hebben ons L1 debuut zojuist gemaakt! Net ingestuurd op paardrijden.nl

Ben erg benieuwd! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:32

PSvanLot schreef:
'Lockdown wordt vrijwel zeker met drie weken verlengd.'

Https://nos.nl/l/2363784

KNHS kan alles weer cancellen.

Ik denk ergens het hele indoorseizoen wel van de baan is... Want ook met 1 risiconiveau lichter mogen er geen wedstrijden oid.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:34

Spenk schreef:
PSvanLot schreef:

Ik denk ergens het hele indoorseizoen wel van de baan is... Want ook met 1 risiconiveau lichter mogen er geen wedstrijden oid.

Ik denk dat we blij mogen zijn als het outdoor seizoen gewoon van start kan gaan. Ik vond alle organisaties sowieso wat voorbarig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:36

Ben ik helemaal met je eens... Ik las ook steeds nog hoopgevende berichten over regiokampioenschappen...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:38

Spenk schreef:
Ben ik helemaal met je eens... Ik las ook steeds nog hoopgevende berichten over regiokampioenschappen...

Dat is natuurlijk nog bijzonderder dat ze dat wilden organiseren. Je gaat mensen uit heel NL naar een indoorlocatie halen. En dat kun je vast heel goed regelen, maar mensen zoeken elkaar toch op.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:02

Jennifer3010 schreef:

Ben erg benieuwd! <3

Spannend! Leuke proef kunnen rijden?

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:03

PSvanLot schreef:

Ojee.. zat er wel dik in. Zo jammer.....

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:23

famkeY schreef:
Jennifer3010 schreef:

Ben erg benieuwd! <3

Spannend! Leuke proef kunnen rijden?

Voor een eerste keer vond ik het best goed gaan!
Ben erg benieuwd naar mijn protocol, dan kan ik aan de hand daarvan lekker verder oefenen en verbeteren!
Wat leuk dat je het vraagt :D