Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ook al was het gewoon een simpel wedstrijdje, ik zat te genieten of ik NL kampioen was hahaha 
Schouderbinnenwaarts op de tweede hoefslag is een goed idee, keek toevallig dit weekend kurfinale z2/zz licht en je onderscheid je wel qua moeilijkheid met de concurrentie die het op de hoefslag uitvoert.
idd mooi om vanuit sb appuyement te starten of andersom! (Nu rij je van jury af?)
, bijv MIE-ELF en dan op de A-C lijn te wisselen is wel leuk lijntje maar daarnaast misschien 2x een S volte meepakken?
) en deel samen met een vriendin Da Vinci, een 11-jarige KWPN’er van Van Gogh x Kigali x Houston. We hebben hem sinds ie vier is en hebben ‘m zelf naar dit niveau gereden, heb eerder nooit gestart. Doel was altijd Z1 + 1, maar het gaat wel lekker dus we gaan gewoon door en zien waar het schip strandt
Dit is Vic trouwens: 
_Sofie schreef:Dank voor het welkom!
Zal ons even voorstellen. Ik ben Sofie (zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden) en deel samen met een vriendin Da Vinci, een 11-jarige KWPN’er van Van Gogh x Kigali x Houston. We hebben hem sinds ie vier is en hebben ‘m zelf naar dit niveau gereden, heb eerder nooit gestart. Doel was altijd Z1 + 1, maar het gaat wel lekker dus we gaan gewoon door en zien waar het schip strandt
Dit is Vic trouwens:
[ [url=m/vhfX9t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vonden jullie het lastigste van de overstap maar het Z2? Nog tips of concrete dingen om op te letten?