Alle quote knoppen zijn altijd bruikbaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ladygiroc schreef:Ik waag me niet aan die enorme bijleesposten hoor.
Vroeg me alleen af waarom je HC start Edking? Je kan toch niks verliezen in de B en als het niet gaat groet je toch gewoon af? Stel dat het hartstikke goed gaat en je rijdt winst dan tellen ze niet omdat het HC was.
FleurSandro schreef:Ik was ook van plan eerdaags te starten weer, lessen gepland etc. Maar nu haat ik dit weer al helemaal! Gister rondje gewandeld met Sandro en toen plots ontzettend stijf en niet meer willen lopen dus ik zat al het zal toch niet... Ja hoor spierbevangen![]()
DA erbij geweest gelukkig was antibiotica, pijnstilling en even een vitamineshot genoeg nu dus een flesje metacam opmaken dus eerdaags starten zit er voor ons nog niet in, eerst hem weer helemaal op conditie krijgen
Ladygiroc schreef:Officieel moet je om HC te mogen starten ook een startpas hebben. Sommige verenigingen zien het door de vingers en mag je gewoon meerijden. Waar vinden jullie die barokke wedstrijden? Ik zie ze bijna nooit op de kalender.
Joltsje schreef:Jaaa.. ik mag officieel niet meer in dit topic meepraten.
Vandaag L1 debuut. Ook hier wat impulsverlies waardoor ik te veel begin te drijven. Maar toch 185 en 186,5 punten
Harvey1 schreef:Ik had 164.5 erg veel spanning helaas... grote hal, witte hekjes en nepbloemen. Volgende week weer.
roosjenat schreef:Hier gaat het helaas niet zo goed. Wodan werd helemaal gestrest in de trailer en we hebben hem er maar niet uitgehaald dus we zijn weer terug gegaan (4 min rijden met auto) want er waren ook teveel mensen op hem op zijn gemak te stellen. Ik ben bang dat het niet mijn 2de wedstrijdpaard word en ik weet zo ook niet hoe we dit gaan oplossen. Hij is zijn hele leven niet op ander terrein geweest en hij is enorm sterk en ik wil niet dat er wat gebeurd.
Imaginaerum schreef:Mag ik hier ook meepraten?
Binnen enkele maanden hoop ik met mijn merrie ook te gaan starten in de B.
Ze ging eigenlijk best goed, maar is nu weer wat aan het puberen. Beetje in de krul rondsukkelen doet ze wel, maar actief en recht lopen vinden we nog moeilijk.Dan gaat ze hoofdschudden en doet heel kribbig naar andere paarden.
Ze is medisch in orde en wordt goed in de gaten gehouden (tandarts, zadelmaker, ostheopaat), dus we oefenen lekker door en gaan misschien over een ruime maand eens wat kilometers maken in de ring.
Leuk om iedereen zo een beetje te volgen.
PrimaDonna_ schreef:Nog even in een apart bericht;
Ik heb contact gehad met de manege waar ik volgend weekend zou gaan starten.
De inschrijving was vanochtend 06.00 gesloten (aparte tijd) dus ik was bang dat ik gewoon startgeld moest betalen. Maar dit hoeft gelukkig niet. Nu gaan we voor 19/2 en hopelijk wordt het qua vriezen volgende week minder. De temperatuur gaat wel weer wat omhoog..
Mijn instructrice begon er vanochtend tijdens de les over en ik ben toen gaan nadenken omdat de eigenaresse het er ook al over had gehad dat ze haar hart vast hield voor dat ze zou ontploffen.
Uiteindelijk dus gekozen voor onze veiligheid, ik heb er geen zin om dat Don aan de kletter gaat en mij eraf gooit. Het moet wel leuk voor ons beide zijn en dat kan alleen gebeuren als we thuis goed kunnen trainen![]()
Ga gewoon verder met 1x p.w. lessen en mijn instructrice komt volgend weekend met haar paard naar stal dus kan ze mij tussendoor ook af en toe helpen
FleurSandro schreef:Ik was ook van plan eerdaags te starten weer, lessen gepland etc. Maar nu haat ik dit weer al helemaal! Gister rondje gewandeld met Sandro en toen plots ontzettend stijf en niet meer willen lopen dus ik zat al het zal toch niet... Ja hoor spierbevangen![]()
DA erbij geweest gelukkig was antibiotica, pijnstilling en even een vitamineshot genoeg nu dus een flesje metacam opmaken dus eerdaags starten zit er voor ons nog niet in, eerst hem weer helemaal op conditie krijgen
MonteKarlo schreef:Beterschap met Sandro @fleursandro !
Ik ben echt chagrijnig door dit weer. En als je de vooruitzichten bekijkt wordt er voorlopig niet beter van. Vandaag staat de teller alweer op 1,5 week niet gereden.
Andere kant.. meer tijd om te leren voor tentamens van deze en volgende week haha.![]()
Vandaag wat tuig gepast zodat ik weet welke maten ik moet zoeken.
Hij vond t wel gezellig:
[ [url=m/H5znlK.jpg]Afbeelding[/url] ]
roosjenat schreef:MonteKarlo schreef:Beterschap met Sandro @fleursandro !
Ik ben echt chagrijnig door dit weer. En als je de vooruitzichten bekijkt wordt er voorlopig niet beter van. Vandaag staat de teller alweer op 1,5 week niet gereden.
Andere kant.. meer tijd om te leren voor tentamens van deze en volgende week haha.![]()
Hij vond t wel gezellig:
Zelfde probleem ook al 1.5 week niet gereden.. succes met de tentamens!
Leuk paard en tuig staat goed op hem.!
MonteKarlo schreef:Beterschap met Sandro @fleursandro !
Hij vond t wel gezellig:
FleurSandro schreef:Goed nieuws! Sandro knapt veel sneller op dan ik dacht! Hij is weer z'n eigenwijze, irritante zelf haha ben van plan hem ergens eind deze week weer even rustig te beginnen met wandelen en volgende week even kijken met longeren en dan 1 week alleen stap en draf en dan de week erna met een rondje galop, is belangrijk het heel rustig aan op te pakken dus we gaan heel rustig aan doen dus over ongeveer 4 weken er weer rustig op wat bosritjes en hier en daar wat dressuur dus hopen dat het herstel goed gaat en dat we over 2/3 maandjes misschien een wedstrijdje weer kunnen mee pikken!
Ik heb mij ook opgegeven voor de VD challenge op equiday maar dat dus maar even kijken of we nog een filmpje in gaan sturen, misschien dan maar oude beelden opsturen[ [url=m/Rn3ts8.jpg]Afbeelding[/url] ]
venivedivici schreef:Oeii fleur dat is niet fijn!
Leuke foto montekarlo!
Vandaag weer gereden, hij liep echt stuk beter dan vrijdag! Dus gaan weer langzaam opbouwen!
Alleen pff het is voortaan een kanon als we gaan galopperen haha!
Charlotte446 schreef:Jee Fleur, dat is schrikken! Fijn dat hij sneller opknapt dan gedachtLeuke haf heb je trouwens!
MonteKarlo, ik vind het knap dat je weer bent opgestapt en door bent gereden na de weigeringen
Wel balen dat een hoop van jullie niet kunnen rijden door de vorst... Voel me wel ontzettend verwend met een goede binnenbak.
MonteKarlo schreef:Charlotte446 schreef:Jee Fleur, dat is schrikken! Fijn dat hij sneller opknapt dan gedachtLeuke haf heb je trouwens!
MonteKarlo, ik vind het knap dat je weer bent opgestapt en door bent gereden na de weigeringen
Wel balen dat een hoop van jullie niet kunnen rijden door de vorst... Voel me wel ontzettend verwend met een goede binnenbak.
Ik had geen wedstrijd haha![]()
Dat was Vera !