Ik heb mijn debuut ook gepland. 26 maart op een mooi outdoorterrein
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nann__ schreef:Mariska, mijn paard heeft dat op links. Ik moet hem dan juist overdreven naar binnen stellen, en echt me binnen hand naar binnen zetten en me buitenhand naar voren doen waardoor hij niet in een goede buiging loopt maar wel even heel zijn lijf gebruikt. Bij ons werken veel overgangen draf-galop-draf (en dan maar een paar galop sprongen, je hoeft niet een heel stuk te galopperen) en zoals je al doet veel figuren rijden, slangevoltes, door een S van hand veranderen, kleine voltes rijden etc.
)

Bij jullie ziet het er overigens erg netjes uit hoor! Gefeliciteerd met je punten. Het zegt toch heel veel over jullie als je nog met zulke punten thuis komt.
Ziet er goed uit.
Utixo schreef:Hou met het rijden van je overgang aan dat ze gelijk reageert. Zo niet? Steviger been. Zo niet? Tik. Gelijk terug nemen en overnieuw. Binnen 3 tellen.
Nann__ schreef:Utixo schreef:Hou met het rijden van je overgang aan dat ze gelijk reageert. Zo niet? Steviger been. Zo niet? Tik. Gelijk terug nemen en overnieuw. Binnen 3 tellen.
Hier sluit ik mij bij aan.![]()
Succes vanavond mizsz Kitty! En wat gaaf paard heb je!
En leuk Anoniempje1, klinkt goed! Ik ben van mening dat dat de beste instelling is. Het is en blijft een jurysport, dus als jij denkt ontzettend fijn gereden te hebben en je punten vallen tegen, ben je misschien minder gefrustreerd als je het om de ervaring doet. 14 februari, mooie dag voor een debuut!
21 februari hebben we onze 2e wedstrijd gepland staan. Wilde eigenlijk op dezelfde locatie 2 dagen achter elkaar, maar ze was de eerste wedstrijd zo enorm moe al dat ik dat nog te veel vind. Geduld is een schone zaak al wil ik heel graag die B uit...