Nee ik ga niet Marsmellow. Waar is dat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En gelukkig merrie niet voor niets opgepoetst gister
marshmellow schreef:_Elke schreef:Oooh daar is het mooi, super grasmat!! EN... Daar heeft mijn paard de splinter in haar knie gekregen![]()
Oei! hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?

Lithya schreef:Domme gladiool die ik ben. Denk ik paard paard in te sprayen met anti vlieg, gebruik ik anti klit.
Met dressuur vorige keer ook niet gevlochten en gewoon een 7 op verzorging. Als je daar je punten op moet rijden.. Nou vlecht ik met dressuur liever wel hoor, maar kreeg het gewoon echt niet fatsoenlijk, dan is los mooier._Elke schreef:Even off-topic...
NOG 1 DAG WERKEN EN DAN HEB IK VAKANTIE YYEEAAAHHH
*sorry*
Ik heb vandaag mijn eerste dag en wat doe je dan? Dan zet je je wekker om 4:30 om te gaan rijden
Lithya schreef:Domme gladiool die ik ben. Denk ik paard paard in te sprayen met anti vlieg, gebruik ik anti klit.
ismy schreef:Ik heb het ook niet gezien, zat het nieuws van de vliegtuig ramp te volgen. Verschrikkelijk wat er gebeurd is. Bah.
Ligt er aan hoe zwaar het is moonforever. Of er genoeg pauze en schaduw is. Het ene paard kan er beter tegen dan de andere. Ik start zaterdag wel. Het is vlot achter elkaar aan en ik neem genoeg verkoeling mee en drinkwater. Ik ga denk ik ook maar een liksteen in de trailer hangen. Alle ramen van de trailer gaan open en als we op bestemming zijn zorgen we dat de laadklep open is en alle deuren.
.
.