[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ismy

Re: Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:19

Ja wel zo netjes! Wil het paard altijd netjes op concours hebben. Vrij logisch natuurlijk. Nicole heeft nu alleen de helft van de manen eraf door de vliegendeken. Loopt nu zonder met knabbelende veulens in het land :P

Nee ik ga niet Marsmellow. Waar is dat?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:24

Ik heb een schimmel, ik vind dat mijn schimmel echt wel wit moet zijn hoor!! Vooral haar staart! Kan echt niet als die geel is!

Ook poep vlekken zie je helaas iets sneller op een grijs paardje..

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:35

ismy schreef:

bij Gert v.d. Hoorn in Kootwijk, en er komen volgens mij nog 2 selecties bij op andere plekken :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:43

marshmellow schreef:
ismy schreef:

bij Gert v.d. Hoorn in Kootwijk, en er komen volgens mij nog 2 selecties bij op andere plekken :)

Oooh daar is het mooi, super grasmat!! EN... Daar heeft mijn paard de splinter in haar knie gekregen ;( -O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:44

Die van mij is bijna spierwit maar die neem ik al nieteens vies mee op een training :+ heb er zo'n hekel aan, smerige schimmels.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:44

Daar ben ik vast te oud voor Marshmellow ;)

Bella staat nu voor de derde keer in zes dagen in de vlechten. Vlecht meestal de dag vantevoren, kan ik op de ochtend zelf altijd nog een paar knotjes opnieuw doen. Ben met netjes vlechten wel ongeveer 30 minuten bezig, dan heb ik meestal rond de 16 knotjes en voorpluk ingevlochten + staartvlecht erin.
Ze stond me nu wel suf aan te kijken, gister alles eruit na de keuring, nu alweer erin :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:48

Even off-topic...

NOG 1 DAG WERKEN EN DAN HEB IK VAKANTIE YYEEAAAHHH

*sorry*

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:59

Domme gladiool die ik ben. Denk ik paard paard in te sprayen met anti vlieg, gebruik ik anti klit. :(

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:00

Mijn paard was nog zo glad van de keuring gister, dat mijn zadel er haast niet op kon blijven liggen. Hopelijk is de ergste glibber er morgen in het parcours wel af :+

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:01

_Elke schreef:
Oooh daar is het mooi, super grasmat!! EN... Daar heeft mijn paard de splinter in haar knie gekregen ;( -O-

Oei! hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:02

gomir schreef:
Mijn paard was nog zo glad van de keuring gister, dat mijn zadel er haast niet op kon blijven liggen. Hopelijk is de ergste glibber er morgen in het parcours wel af :+

Hoef het parcours niet in, maar hoop het ook.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:11

Ik moet morgen regiokampioenschap rijden :+
Ach, Centrale keuring gister had meer prioriteit ;) En gelukkig merrie niet voor niets opgepoetst gister :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:12

Wat zullen jullie doen zaterdag geven ook hee weer op ik moet 10 uur al rijden,
Dressuur om half 1 en 1 uur

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:21

marshmellow schreef:
_Elke schreef:

Oei! hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?

Balk door midden gebroken toen ze er tegen aan sprong. Op dat moment is er een splinter van zes cm haar been ingegaan. Gelukkig nét geen pees geraakt en ook niet het gewricht. Wel drie dagen kliniek en ruzie met antibiotica spuiten..Maar het gaat top, zaterdag drie weken geleden en ik zit er alweer op en train rustig weer opbouwend. :)

lauxmautink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 23:34

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:22

Ik dot enkel mijn dressuurpaard met naald en draad. Viola ga ik niet doen, anders moet ik nog vroeger opstaan :Y)

Lithya schreef:
Domme gladiool die ik ben. Denk ik paard paard in te sprayen met anti vlieg, gebruik ik anti klit. :(

Mag ik een beetje lachen? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:49

Pff jullie gaan hard, moet steeds 2 of 3 pagina's bij lezen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:26

Met springen vlecht ik niet meer, mede daarom heb ik dr manen juist afgeknipt :)) Met dressuur vorige keer ook niet gevlochten en gewoon een 7 op verzorging. Als je daar je punten op moet rijden.. Nou vlecht ik met dressuur liever wel hoor, maar kreeg het gewoon echt niet fatsoenlijk, dan is los mooier.
_Elke schreef:
Even off-topic...

NOG 1 DAG WERKEN EN DAN HEB IK VAKANTIE YYEEAAAHHH

*sorry*

*\o/* Ik heb vandaag mijn eerste dag en wat doe je dan? Dan zet je je wekker om 4:30 om te gaan rijden :Y)
Lithya schreef:

Slim _O-

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:12

Tja. Echt dom. Tuurlijk mag je lachen. Zadel is blijven liggen. Tuinslang erop geweest. Hopelijk is het wat weg.

Ik vlecht wel voor de dressuur. Springen alleen als het een groter concours is. Maar aangezien ik zomers bijna altijd dressuur en springen start. Is er al gevlochten voor het springen. Is ook zo klaar dat vlechten.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:15

Ik heb geen vakantie deze zomer, mazzelaars! Ik vind mooi verzorgde manen niet rommeliger dan knotten eigenlijk.

Spannende landenwedstrijd gisteren in Aken, iemand gekeken?

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:42

Pantykous schreef:
Spannende landenwedstrijd gisteren in Aken, iemand gekeken?

En België heeft gewonnen! :))

Maar niet gezien helaas :(

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:43

Wat zouden jullie doen met de warmte gewoon de wedstrijd rijden of niet ?? Is 3 onderdelen ??

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:50

Nee. Angel staat al op stal/wei te zweten en ik ben dan zeker van flinke migraine.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:07

Ik heb het ook niet gezien, zat het nieuws van de vliegtuig ramp te volgen. Verschrikkelijk wat er gebeurd is. Bah.

Ligt er aan hoe zwaar het is moonforever. Of er genoeg pauze en schaduw is. Het ene paard kan er beter tegen dan de andere. Ik start zaterdag wel. Het is vlot achter elkaar aan en ik neem genoeg verkoeling mee en drinkwater. Ik ga denk ik ook maar een liksteen in de trailer hangen. Alle ramen van de trailer gaan open en als we op bestemming zijn zorgen we dat de laadklep open is en alle deuren.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:16

ismy schreef:
Ik heb het ook niet gezien, zat het nieuws van de vliegtuig ramp te volgen. Verschrikkelijk wat er gebeurd is. Bah.

Ligt er aan hoe zwaar het is moonforever. Of er genoeg pauze en schaduw is. Het ene paard kan er beter tegen dan de andere. Ik start zaterdag wel. Het is vlot achter elkaar aan en ik neem genoeg verkoeling mee en drinkwater. Ik ga denk ik ook maar een liksteen in de trailer hangen. Alle ramen van de trailer gaan open en als we op bestemming zijn zorgen we dat de laadklep open is en alle deuren.

Hier ben ik het wel mee eens.
Het is af tasten Hoe je paard reageert.
Ik start meestal wel maar neem dan genoeg water mee om te koelen.
Ik heb Gil 1 keer door de hitte bevangen gehad en dat was echt niet tof :n.

Hier ook vakantie en waarschijnlijk hou ik vakantie aangezien ik niet terug naar school mag :(.

Vliegenspray en antiklit verwarren heb ik ook wel eens gehad :+
Gelukkig niet ze erg als een vriendin van mij... die gleed met zadel en al van het paard af :')

Ik vlecht wel, maar ik moet ook wel :+
Paard heeft lange manen dus hij staat altijd in de vlechten :)

Offtopic: paard heeft gister een vogel geprobeerd te vermoorden, dat is al de derde keer... Deze overleefde het gelukkig, die eerdere 2 niet :(