Mooi hoofdstel is dat ja!!
Ik ga vanavond weer voor de eerste keer op mn merrie! Heeeel rustig aan opbouwen maar. Ze loopt weer helemaal rad gelukkig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkels schreef:Ik heb nu een anatomisch kopstuk, de vrijheid om de oren. merk dat ze dat echt fijn vindt. En daarbij snel kaal achter de oren en nu niet meer
Het is behoorlijk warm... mijn instructrice is aan het jureren bij de Groninger kamp. De voorselectie ofzo. Zou bijna mee maar de balenpers kwam, dus dat kon even niet
Kabayo schreef:Haha jaa :p
Zal me nog even voorstellen
Ik ben Elina de Groot , 16 jaar , mbo
Rijd in kring de drie stromen
Is geselecteerd voor de Friese Kampioenschappen
Pony is een 7 jarige NRPS (ster)merrie palomino , 1,45 hoog. Eigen fok , zelf opgeleid.
Ze heet Lady Go Lightly , als 4 jarige beleerd. Heb haar moeder ook nog
Ik les bij L.inda vd H.auw
Behaald ; Kampioen Keuring (friesland,gronigen ,drenthe)- 1ste keuring Ermelo NK - Clubkampioen Springen - Kampioen bestgaande rijpony (friesland,groningen , drenthe) - Kampioen NRPS NK - 2 keer 3de FK (L2,M1)
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
cindy1000 schreef:Kabayo schreef:Haha jaa :p
Zal me nog even voorstellen
Ik ben Elina de Groot , 16 jaar , mbo
Rijd in kring de drie stromen
Is geselecteerd voor de Friese Kampioenschappen
Pony is een 7 jarige NRPS (ster)merrie palomino , 1,45 hoog. Eigen fok , zelf opgeleid.
Ze heet Lady Go Lightly , als 4 jarige beleerd. Heb haar moeder ook nog
Ik les bij L.inda vd H.auw
Behaald ; Kampioen Keuring (friesland,gronigen ,drenthe)- 1ste keuring Ermelo NK - Clubkampioen Springen - Kampioen bestgaande rijpony (friesland,groningen , drenthe) - Kampioen NRPS NK - 2 keer 3de FK (L2,M1)
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Welkom, en leuke pony!! Wel aardig wat uit friesland hier inmiddels haha