Longeerde weleens met zo'n touw, maar heb daar nooit zoiets bij gezien.
Zo ik ben weer thuis, lang dagje zo. Vannacht heel beroerd geslapen, waardoor weet ik niet. Was om half 8 op stal, oef.
Losrijden ging al fijn, was in mijn eentje in de baan in het bos, lekker rustig dus. Kwartiertje voor tijd naar de ringen gegaan, Bo keek, verrassend, nergens naar
Daarna naar de ring. Rondje om de ring. Iets heel leuks... Mijn neefje van 3 roept me, dus ik roep terug: Heeee lekker ding! Om daarna verschrikt naar de jury auto te kijken, het raampje stond open!! hahahaha Gelukkig had hij het niet gehoord
Proef ging erg fijn, instructrice was ook tevreden. Beter dan dit zou niet gekund hebben en het was alweer beter dan vorige week. Punten waren natuurlijk niet verkeerd met 196. En wat bleek, we hadden zelfs nog een 9e prijs!!! (er waren 12 prijzen) want er waren maar liefst 50 starters in het M1! WOW
Helaas hadden de andere van de vereniging wat minder gereden, (63,nogwat en 2x 61,nogwat) En we zijn net niet door. De 10e vereniging had 190,86 % en wij 190,67. Dus echt bijna. Maar, ondanks dat, ben ik zoooo supertrots en blij!
En commentaar van de jury onderaan: Knap voorgesteld! Succes verder!
Erg leuk
wel heb je alle tijd om te vlechten enzo haha
hoop dat ik nu dan eens m'n laatste punten krijg haha. Vorige x liep hij gewoon dik winst waardig maarja
Maar hij doet het supergoed.