Nicole schreef:Brr ff tussen door ik word altijd zenuwachtig/nerveus wanneer mensen serieus interesse in Special tonen en of hij te koop staat, nu weer eentje.. weet bijna niet wat ik moet zeggen.
Gewoon aandelen verkopen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nies_ schreef:Inderdaas Urielle. Ik kom zo vaak fjorden tegen die M/Z starten waarvan ik vond dat ze wel erg vroeg kwamen losrijden voor t B.Ik vind dat wel jammer, snap heel goed dat veel mensen fjorden niks vinden.
Dorine92 schreef:_Michelle__ schreef:Mijn wedstrijd was bagger trouwens.
Eerste proef veel spanning, paar keer weggesprongen, 1x aan de kletter gegaan omdat hij een druppel op zijn hoofd kreeg
2e proef ging veeeeel beter. Veel minder spanning. Wel wat foutjes, maar na de eerste proef was ik zeker tevreden
Punten 167 en 174
Met een hoop 3en en er waren zelfs 2en gegeven. En dat in de b
Omdat dit zon domper was toch nog maar 1 wedstrijd gepland dit jaar. Organisatie heeft beloofd een andere jury te nemen omdat deze wel erg streng was voor de b.
1x knikken met hoofd een 3, volte niet mooi rond een 3, een dribbeltje op x met middenstap een 3.
Beetje gespannen binnenkomen een 2.
Phoeh das wel heel streng zeg! als het inderdaad zo is gegaan als jij zegt
Anoniem schreef:Als je niet wil verkopen gewoon ' Nee' ?
Ayasha schreef:Nicole: kan ik me voorstellen dat je dat niet goed weet... Staat verkoop in de planning? of weet je dat zelf niet?
Palusha heeft inderdaad painted black bloed volgens mij..
Dorine92 schreef:Nies_ schreef:Inderdaas Urielle. Ik kom zo vaak fjorden tegen die M/Z starten waarvan ik vond dat ze wel erg vroeg kwamen losrijden voor t B.Ik vind dat wel jammer, snap heel goed dat veel mensen fjorden niks vinden.
Ik ook: ik vind fjorden ook over het algemeen helemaal niks.. Vera is voor mij gewoon een uitzonderingEn zo zullen er nog een paar zijn
Suelza schreef:Dorine92 schreef:
Ik ook: ik vind fjorden ook over het algemeen helemaal niks.. Vera is voor mij gewoon een uitzonderingEn zo zullen er nog een paar zijn
Jullie zijn ook een mooie combi. Mijn vriend zei een hele tijd terug nog : "Dat is het enige meisje, wat altijd blij op haar pony zit, als ze wedstrijd rijdt'
Nicole schreef:Brr ff tussen door ik word altijd zenuwachtig/nerveus wanneer mensen serieus interesse in Special tonen en of hij te koop staat, nu weer eentje.. weet bijna niet wat ik moet zeggen.
Anoniem schreef:Hier zelfde verhaal als Urielle, ook veel geld geboden gekregen voor mijn zwartje en ook niet gedaan.
Enige uitzondering op Urielle is dat mijn trakmerrie ook niet weggaat, voor geen goud.
Dorine92 schreef:Zolang een pony gelukkig is, de eigenaar er gelukkig mee is en van de pony leert / ermee vooruit komt, kan hij blijven. Als de eigenaar liever een smak geld heeft dan de pony, moet hij weg. Zo simpel is het lijkt mij?