Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BETUWE schreef:Ik heb er een staan die het niet gaat doen. Heb heeel veel geprobeerd kan apuyementen en hele kleine voltes rijden in contra galop en maar niet om springen gewoon in het zelfde vrolijke tempo door. Nu rijden mijn moeder en broertje er mee.
haike schreef:Ik paar weken geleden gehoord dat paard ook eigenlijk al boven zn kunnen loopt door medische beperking en dus niet moet verwachten z2 ging halen. Paar dagen motivatiedipje gehad maar daarna weer fanatiek opgepakt met idee tegendeel te gaan bewijzen. Scoort eigenlijkaltijd goed in z1 (april begonnen en start 1-2 keer per maand, nu +30 winst) en wissels nu net mee bezig en al fijne gehad. We zien wel waar we eindigen!
listiglistje schreef:haike schreef:Ik paar weken geleden gehoord dat paard ook eigenlijk al boven zn kunnen loopt door medische beperking en dus niet moet verwachten z2 ging halen. Paar dagen motivatiedipje gehad maar daarna weer fanatiek opgepakt met idee tegendeel te gaan bewijzen. Scoort eigenlijkaltijd goed in z1 (april begonnen en start 1-2 keer per maand, nu +30 winst) en wissels nu net mee bezig en al fijne gehad. We zien wel waar we eindigen!
Als ze goed loopt in het Z1 en je krijgt de wissels erop dan kan dat ook in het Z2![]()
Kijk maar naar mijn frikadel, die was niet eens meer geschikt als recreatiepaard!
sassie81 schreef:Haha ja dat wel. Weet nog niet of ik dat doe. Moet ik ff over denken.