Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:17

Ik ben het met je eens Fenny.
Hoewel ik het wel zeer beperkte informatie vind..

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:28

kleinvosje schreef:
Motje11 schreef:
Ja! Ik vertelde het van de week aan een vriendin die ook wedstrijden rijdt, en die had er gewoon nog niets over gehoord!

Maar dan heeft ze wel onder een steen geleefd, er staat ook iets in de P&S, die ze als wedstrijdruiter ook gewoon krijgt...

Dat was ook mijn reactie, letterlijk! (van die steen) :=

Maar feit blijft dat ze van niets wist, ze had het ook niet in de Paard en Sport gezien.
Ze hebben binnenkort vergadering van de Rijvereniging, dan zou ze er naar vragen. Waarschijnlijk komt het toch wel aan bod.

Het wordt ook eens tijd dat ze die Paard en Sport afschaffen zeg! Milieuverspillende geldkostende rotzooi waar ik nooit aan toe kom om te lezen en die we wel verplicht betalen. Dat is toch ook niet meer van deze tijd...! Laat ze het lekker per e-mail sturen, of op de website zetten (de hele P&S bedoel ik dan). Dat scheelt ook een hoop geld, papier, plastic, brandstofkosten, medewerkers... enz.
Ik vind het blad best interessant hoor, maar kom er zo weinig aan toe dat hier nog voor maanden P&S in de verpakking ligt... |(

_Marinke_

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:54

Nu moet ik wel zeggen dat hier in de omgeving nog wel genoeg mensen zijn die vooral hun informatie van de KNHS halen uit de Paard en Sport.. die zitten nauwelijks op internet. Al denk ik juist dat je die mensen ook steeds meer tot het internet, site van de KNHS uitnodigd door alles nu digitaal te maken en het mij juist het moment lijkt om de Paard en Sport ook digitaal te maken in de vorm van een soort nieuwsbrief. Dan druk je daarin ook weer de kosten. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 18:37

Ik vind de P&L toch wel leuk hoor en haal er ook nieuws uit...

Dit is me gewoon ff ontgaan....nah ja zolang ik nog niet start heb ik ook nog niks nodig...

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 01:01

Nou dat van onder die steen leven geldt niet alleen voor wedstrijdruiters maar ook voor de knhs hoor! In de vorige editie vande p&s stond namelijk dat de coupons ook volgend jaar geldig zijn (nav een vraag over het aanvragen van n startkaart per oktober...) persoonlijk vind ik dat echt belachelijk!!! (lees: schandalig!)

*edit: het betreft de p&s van september 2011!!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:46

Janine1990 schreef:
De KNHS heeft het dus op Facebook gezet (vermoed ik, hun vriendenpagina had het maximale aantal vrienden bereikt en toen hebben ze dus pas een gewone pagina gemaakt), het is via Hyves gecommuniceerd, het is via Twitter gecommuniceerd.
Het is daarbij op diverse andere platformen gecommuniceerd, Horses, Bokt, HorSus.
En staat in de P&S...

Het is misschien kort tijd, maar volgens mij heb je toch echt wel onder een steen gezeten als je dit nog niet wist...

En in de digitale nieuwsbrieven is het ook diverse keren aangekondigd!!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 21:29

_Marinke_ schreef:
Nu moet ik wel zeggen dat hier in de omgeving nog wel genoeg mensen zijn die vooral hun informatie van de KNHS halen uit de Paard en Sport.. die zitten nauwelijks op internet. Al denk ik juist dat je die mensen ook steeds meer tot het internet, site van de KNHS uitnodigd door alles nu digitaal te maken en het mij juist het moment lijkt om de Paard en Sport ook digitaal te maken in de vorm van een soort nieuwsbrief. Dan druk je daarin ook weer de kosten. :j

Daar heb je wel gelijk in. Mensen die geen internet hebben moeten ook op de hoogte kunnen blijven. Maar zo grootschalig als het nu wordt rondgestuurd dat vind ik echt verspilling. En dat we verplicht zijn het blad af te nemen en te betalen dat klopt gewoon niet. Er worden bomen gekapt, liters inkt geproduceerd, er staan machines bladen in plastic zakken te verpakken, vrachtwagens en postauto's rijden rond om het blad te verspreiden. En dat zou allemaal voor mij zijn, want ik betaal ervoor? Nou bij deze, zeg ik als opdrachtgever: "Stop ermee, ik hoef 'm niet meer." :j

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:16

Ik hoef m ook niet... Scheelt weer 30 euro ofzo :-D. Kunnen we weer bij de startpas doen. Moest m zelfs houden terwijl ik geen startkaart meer heb. Achterlijk.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 10:26

De PS zorgt denk ik voor veel advertentie-opbrengsten, dat zullen ze niet zomaar aan de kant zetten..

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 13:10

Motje11 schreef:
"Stop ermee, ik hoef 'm niet meer." :j

Zullen we de P&S per 1 januari 2012 massaal 'retour afzender' sturen? Misschien dat de KNHS het dan een keer door krijgt :')

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:29

Fenny schreef:
Motje11 schreef:
"Stop ermee, ik hoef 'm niet meer." :j
Zullen we de P&S per 1 januari 2012 massaal 'retour afzender' sturen? Misschien dat de KNHS het dan een keer door krijgt :')

Ik vind het wel een goed idee, ik doe mee!

Sturen we dan van te voren een mail naar de KNHS met "Bij deze zeg ik mijn abonnement op de Paard en Sport op, ik volg de berichtgeving via het internet en vind het zonde van het milieu en het geld. Met vriendelijke groet, ..." zodat ze begrijpen waarom ineens al die P&S terugkomen? Anders denken ze nog: "Hee, ze zijn allemaal verhuisd!?" :o?

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:49

ja iedereen verhuist in een keer :')

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 17:12

Bij sommige startlijsten vragen ze om combinatienummer klasse etc. Maar moet je dat formulier dan helemaal invullen of is wat ze vragen genoeg om te mailen?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 20:10

Als je nu gewoon 1 keer dat formulier invult, behalve de wedstrijdplaats en datum, en dat dan opslaat op je pc, hoef je dat niet elke keer weer in te vullen! Kun je gewoon elke keer de datum en plaats invullen en dan doormailen!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:13

Dat is een goude tip kleinvosje!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:28

En als je het dan ook nog eens opslaat met plaats en datum in de naam heb je meteen een overzicht van je inschrijvingen

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:32

Dankjewel goed idee!

Bij vele startlijsten staat nog gewoon coupons opsturen terwijl die wedstrijden na januari zijn. Weet het secretariaat dat wel vraag ik me dan af;p

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:19

Ik heb er echt moeite mee dat dit zo laat bekend is gemaakt.Ik ben zelf wedstrijdsecretariaat van een rijvereniging maar heb geen mailtje of briefje gehad dat dit zou gaan gebeuren. Moest het inderdaad via via horen. Dus ik kan mij voorstellen dat dit bij meerdere verenigingen het geval is. En ja je had het in P&S kunnen lezen en je had het op de website kunnen lezen maar het is mij totaal ontgaan. Ik vind ook dat als het zoiets belangrijks betreft dat het een kleine moeite is om de verenigingen persoonlijk via een brief of een mailtje te benaderen.
Daarbij heb ik voor drie paarden nog 12 coupns per paard liggen die nu niet meer opkomen...Kan me er echt kwaad over maken..

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 10:37

Motje11 schreef:
Fenny schreef:

Ik vind het wel een goed idee, ik doe mee!

Sturen we dan van te voren een mail naar de KNHS met "Bij deze zeg ik mijn abonnement op de Paard en Sport op, ik volg de berichtgeving via het internet en vind het zonde van het milieu en het geld. Met vriendelijke groet, ..." zodat ze begrijpen waarom ineens al die P&S terugkomen? Anders denken ze nog: "Hee, ze zijn allemaal verhuisd!?" :o?

Gewoon iedere keer een briefje er op plakken ofzo ;)

Misschien kunnen we hier een apart topic over maken, omdat de moderators straks anders weer berichten moeten verwijderen? Weet wel zeker dat er veel meer mensen zijn die dit wel willen doen :Y)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:54

Fenny schreef:

Ik doe mee...

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:24

Misschien zit ik in het verkeerde topic, maar is er al iemand naar een bijeenkomst geweest voor de verenigingen?
Ik zelf ga eind deze maand, maar ik hoor nogal verschillende geluiden. Als vereniging wordt je er in ieder geval niet vrolijker van. Het kost veel meer tijd en veel meer rompslomp etc.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:31

Blacksmurf schreef:
Misschien zit ik in het verkeerde topic, maar is er al iemand naar een bijeenkomst geweest voor de verenigingen?
Ik zelf ga eind deze maand, maar ik hoor nogal verschillende geluiden. Als vereniging wordt je er in ieder geval niet vrolijker van. Het kost veel meer tijd en veel meer rompslomp etc.

Dat verbaast me niets, voor KNHS goedkoper, maar schuiven de kosten en het werk lekker door..

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:45

Wanneer horen we nou ook alweer of de startgelden ook omhoog gaan? Want volgens mij gaan we uiteindelijk (hoe verrassend) allemaal meer betalen.

De startpas die 75 euro gaat kosten, het startgeld dat ze willen verhogen naar 12,50, het wordt een dure aangelegenheid zo. De KNHS zegt dat mensen die twee keer per maand starten al goedkoper uit zijn met een startpas. Buiten dat ik maar weinig mensen ken die echt zoveel starten, als het startgeld met 2,50 per proef omhoog gaat, betaal je - met twee wedstrijden per maand - dus per jaar nog eens 120 euro extra.

Ze hadden beter van de startpas een soort strippenkaart kunnen maken, maar dat is mijn bescheiden mening.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 12:48

mylittle joy, het is aan de verenigingne om te beslissen het startgeld omhoog te doen, de KNHS geeft daar alleen een richtlijn voor. Ik denk niet dat er veel verenigingen heel veel zullen verhogen, dat zorgt voor weer minder starts en daarmee dus minder inkomsten.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:54

Goed idee Fenny! Start jij 'm? Even een goed pakkende titel bedenken... :-)