Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:Motje11 schreef:Ja! Ik vertelde het van de week aan een vriendin die ook wedstrijden rijdt, en die had er gewoon nog niets over gehoord!
Maar dan heeft ze wel onder een steen geleefd, er staat ook iets in de P&S, die ze als wedstrijdruiter ook gewoon krijgt...
Janine1990 schreef:De KNHS heeft het dus op Facebook gezet (vermoed ik, hun vriendenpagina had het maximale aantal vrienden bereikt en toen hebben ze dus pas een gewone pagina gemaakt), het is via Hyves gecommuniceerd, het is via Twitter gecommuniceerd.
Het is daarbij op diverse andere platformen gecommuniceerd, Horses, Bokt, HorSus.
En staat in de P&S...
Het is misschien kort tijd, maar volgens mij heb je toch echt wel onder een steen gezeten als je dit nog niet wist...
_Marinke_ schreef:Nu moet ik wel zeggen dat hier in de omgeving nog wel genoeg mensen zijn die vooral hun informatie van de KNHS halen uit de Paard en Sport.. die zitten nauwelijks op internet. Al denk ik juist dat je die mensen ook steeds meer tot het internet, site van de KNHS uitnodigd door alles nu digitaal te maken en het mij juist het moment lijkt om de Paard en Sport ook digitaal te maken in de vorm van een soort nieuwsbrief. Dan druk je daarin ook weer de kosten.
Fenny schreef:Motje11 schreef:Zullen we de P&S per 1 januari 2012 massaal 'retour afzender' sturen? Misschien dat de KNHS het dan een keer door krijgt"Stop ermee, ik hoef 'm niet meer."
Motje11 schreef:Fenny schreef:Zullen we de P&S per 1 januari 2012 massaal 'retour afzender' sturen? Misschien dat de KNHS het dan een keer door krijgt
Ik vind het wel een goed idee, ik doe mee!
Sturen we dan van te voren een mail naar de KNHS met "Bij deze zeg ik mijn abonnement op de Paard en Sport op, ik volg de berichtgeving via het internet en vind het zonde van het milieu en het geld. Met vriendelijke groet, ..." zodat ze begrijpen waarom ineens al die P&S terugkomen? Anders denken ze nog: "Hee, ze zijn allemaal verhuisd!?"
Blacksmurf schreef:Misschien zit ik in het verkeerde topic, maar is er al iemand naar een bijeenkomst geweest voor de verenigingen?
Ik zelf ga eind deze maand, maar ik hoor nogal verschillende geluiden. Als vereniging wordt je er in ieder geval niet vrolijker van. Het kost veel meer tijd en veel meer rompslomp etc.