Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tendance schreef:Sorry... Nu heel even, heel erg offtopic..... Sorry...
Maar hoe komt het, dat jullie kippenvel krijgen bij een kür.
Ik vind het mooi hoor, vooral als Adelinde moet rijden, maar heb nog nooit kippenvel gehad van een proef.
Waar komt dat uit voort???
Citaat:als ik zie wat zij daarvoor moeten doen, heb ik daar respect voor.
Tendance schreef:Oh ik vind wielrennen dan weer wel heel gaaf om te zien. Mijn vriend is wielrenner, dus ik weet wat het voor inzet vraagt.
Vandaar ook, dat ik mijn paard Cipollini genoemd heb.
manic schreef:Ik geloof dat ik me bij jou kan aansluiten Tendance... ik denk dat ik een stukje emotie factor mis ofzo...
Lovely schreef:Tendance schreef:Oh ik vind wielrennen dan weer wel heel gaaf om te zien. Mijn vriend is wielrenner, dus ik weet wat het voor inzet vraagt.
Vandaar ook, dat ik mijn paard Cipollini genoemd heb.
Ja hoor, ik vind het super om naar te kijken en ik volg het ook echt, maar ik hoef niet even een traantje weg te pinken als Contador geel omgehangen krijgt in Parijs. Misschien is dat ook zo omdat het klassement al veel eerder in de Tour bepaald is.
Bij Adelinde en Parcival had ik wel wat bijzonder gevoel bij in Windsor. En natuurlijk Kentucky,maar dan om een heel andere reden.
Suzanne_J schreef:Ik krijg áltijd kippenvel van de kur van Anky tijdens de olypische spelen in Athene.
Gewoon omdat die muziek zo goed past, vooral bij de galopwissels
Embe schreef:Pfff, wil bovenstaand zien en horen maar zit hier met soort van visite. Tis al niet zo netjes dat ik hier zit maar om nu te vragen of de muziek uit mag zodat ik fijn deze kur kan bekijken wordt waarschijnlijk niet op prijs gesteld![]()