Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:En ik denk dat daar de fout zit. In het L2 is bij de ene proef het lijntje wel weggehaald en bij de andere niet. Er valt nog wel het e.e.a. te verbeteren door de KNHS
Sjolvir schreef:Denk dat ze er combi onderdelen van gaan maken, aangezien niet punten van die dingen wel heel
apart zou zijn.
Dat lijntje is wat apart.. Misschien nog een foutje?
Vind het feit dat iemand hals kan strekken wel relevant, paard moet zijn neus ook durven laten zakken.
Raar als ze dat zouden schrappen, net zo raar als het feit dat je hem eventueel weer netjes op maat zou moeten pakken.
(buiten dat mijn paard dat nou net wel kan.. en andere dingen weer niet![]()
![]()
)
kleinvosje schreef:Evy schreef:Idd geen grote veranderingen.
Zie wel dat je in proef 19 van de klasse M2 een soort van kwart keertwending moet doen in uitgestrekte stap...Ik geloof dat ik maar de DVD ga bestellen
Waar zie jij dat dan? Ik heb em voor mijn neus, maar zie toch twee keer verzamelde stap en dan de keertwending...
Evy schreef:Waar zie jij dat dan? Ik heb em voor mijn neus, maar zie toch twee keer verzamelde stap en dan de keertwending...
listiglistje schreef:http://www.knhs.nl/objects/00022547.pdf
in deze proef staat punt 17 en 18 gewoon in 1 hokje....lijkt mij erg onwaarschijnlijk![]()
bij dat vakje leeg, kan ik mij voorstellen dat het als 1 geheel wordt beoordeeld.