Ik hoop binnen twee week mijn Marylot crosslink binnen te krijgen.
Deze is eigenlijk bedoelt voor een van mijn merrie's maar ik wil wel proberen hoe mijn wedstrijdpaard hiermee loopt.
Als hij het een beetje oppakt wil ik hem wel starten weet alleen niet zeker of ik de sluitingsdatum ga halen
en of het haalbaar is om een Z2 proef bitloos te rijden.Denk dat het met de crosslink moeilijk gaat worden maar misschien als crosslink dat het gaat lukken..
Hoe zit het eigenlijk met hengsten en bitloos??

(dit geldt ook voor de buitenrit). De handtekeningenactie, die eigenlijk in eerste instantie de kern vormde van deze actie, staat wel nog gewoon overeind en daar gaan we ook zeker iets mee doen. We staan nu op 739 en het zou mooi zijn als we er met zijn allen extra voor zouden gaan om de 1000 te halen!
Ik had het wel verwacht maar wat verschrikkelijk. Na al die moeite die we hadden gedaan en dat het dan ook niet doorgaat. Wat ontzettend jammer. Ik hoop dat er ooit nog wel zo´n dag komt en dan iedereen bitloos mag rijden op wedstrijden. Ik denk dat het voor vele mensen die bitloos rijden, tever reizen was en de ambitie van bitloos wedstrijdrijden niet bij hun ligt. Zo was het in ieder geval bij mij maar het blijft erg jammer
Ik had me er zo op verheugd!