Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimble schreef:lachmar schreef:Ik vond de vorige kur van edward veel mooier qua muziek.
Vind hier helemaal niks aan.
Krijg nog geen eens kippenvel.
Ik ben het met je eens dat de vorige kur veel mooier was!
Daar kreeg ik op Indoor Brabant en in Las Vegas echt kippevel van.
Maar het word ook tijd voor wat nieuws. En hij moest ook iets moeilijkers gaan zoeken.
Sydney2005 schreef:Op nederland 2 net ff zitten kijken, ben er maar weggelopen, had de proef van Anky toch al gezien maar wat weer een suf commentaar zeg!!
Paard van AK schrikt zegt ie wat een boefje.... 1e proef die ze reed was de kur op muzieken anky wordt zeker geen ek als salinero gaat schrikken... Uiteraard!
Hopeloze kerel dus die frits!
Sjappie schreef:
Die man heeft er echt geen verstand van (ok, een beetje). Hij vond Briar slechter dan Wansuela Suerte, heb niets gehoord over de afdruk in de passage, piaffe, wissels van Briar. Want dat is echt fenomenaal! Dressuur wordt verpest met dat suffe commentaar van die man.
Nextdomino schreef:Maar ondanks alles hebben ze toch hele proeven laten zien!!!
Sydney2005 schreef:Nextdomino schreef:Maar ondanks alles hebben ze toch hele proeven laten zien!!!
Wie hebben ze allemaal laten zien?? Ik viel erin bij Brair en jan Brink.
Sjappie schreef:Moeilijker ok! Technisch gezien is het er wel sterk op vooruit gegaan. Maar deze muziek doet niks met de bewegingen van het paard, daar gaat het in de kür juist om. Dit was meer een GP-proef met trance-muziek op de achtergrond...
RanouK schreef:Reed Anky nu exact dezelfde proef als ze dat op de olympische spelen deed?
Welja, ze heeft hem wel heel mooi uitgereden, het was de beste proef.
Maar toch wel jammer dat ze niets nieuws deed. Nu vond ik het voorspelbaar wat ze ging doen. Een verrassing zou leuker geweest zijn.
Maar enfin, de proef was goed.