Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Als je liever geen littekens wilt kun je beter elke kroeg gaan mijden. Daar is het risico op een bierglas in je gezicht groter........
CGJ12 schreef:Pipo schreef:Lijkt mij leuk gevechtje, waar start je binnenkort?
Wedden dat mijn zweep langer is?
Sjuimpje schreef:
Laat even weten waar jullie gaan starten,
mijn paard kan niet tegen schreeuwen en al helemaal niet tegen zweepgeluiden![]()
('Gelukkig' mag ik met deze nog lang niet het Z in dus rij ik nog lekker met mijn helmpje)
Melanie15 schreef:Is er eigenlijk al wat meer bekend over t hoedje afschaffen(juist niet natuurlijk) in t Z. Heb laatst al hoedjes gepast, ga van de zomer over
Barbara_m schreef:Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? Ik ben het er wel mee eens dat het in de basissport moet worden afgeschaft.
In iedergeval t/m de M2.
Barbara_m schreef:Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? Ik ben het er wel mee eens dat het in de basissport moet worden afgeschaft. In iedergeval t/m de M2. Hoeveel slechte combinaties zie je wel niet rijden met een hoedje, terwijl ze nog niet eens fatsoenlijk een B-L-M proef met winst kunnen rijden?? Te veel ja. Inderdaad.
WWWiske schreef:Barbara_m schreef:Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? Ik ben het er wel mee eens dat het in de basissport moet worden afgeschaft. In iedergeval t/m de M2. Hoeveel slechte combinaties zie je wel niet rijden met een hoedje, terwijl ze nog niet eens fatsoenlijk een B-L-M proef met winst kunnen rijden?? Te veel ja. Inderdaad.
Reed jij 2 maanden geleden op indoor-zeeland ook niet met zo'n stom hoedje >;)
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? Ik ben het er wel mee eens dat het in de basissport moet worden afgeschaft.
In iedergeval t/m de M2.
Dan zijn we het eens.............
Vanaf de Z1 ...... vrije keus.
heidehofs schreef:........
dit heb ik tenminste gehoord...of het precies klopt...ik weet het niet..en hoop ook van niet! ................
WWWiske schreef:Balen zeg, dus ik mag vanaf 1 April as. tijdens de B dressuur proef mijn hoed niet meer op![]()
![]()
![]()
Barbara_m schreef:WWWiske schreef:Balen zeg, dus ik mag vanaf 1 April as. tijdens de B dressuur proef mijn hoed niet meer op![]()
![]()
![]()
Ken ik jou ergens van???
WWWiske schreef:WWWiske schreef:
![]()
![]()
Ken ik jou ergens van???
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:
De hoeden-maffia is van alles op de hoogte..........
Barbara_m schreef:Hoe wist je dan dat ik met hoedje in Goes reed?
Barbara_m schreef:Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? .
WWWiske schreef:Barbara_m schreef:Hoe wist je dan dat ik met hoedje in Goes reed?
Ik vind het gewoon een beetje typisch als iemand onderstaande uitspraak doet, maar zelf wel met hoed rijd, niet zo tactvol, zal ik maar zeggen.Barbara_m schreef:Wat is er dan precies zo magisch aan zo'n stom hoedje??? .
Die hoed behoor je niet aftezeiken, maar te koesteren.
Barbara_m schreef:Haha!!! Tis goed met je. Kdenk dat je in de war bent. Maar goed [color="red"]kind[/color], ondanks jouw "verzet" wordt dit hoedje per 2006 toch wel verboden. Enne ik mag m alsnog op...
WWWiske schreef:Die hoed behoor je niet aftezeiken, maar te koesteren.