Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RedRoses schreef:Ik heb vandaag een proef opgenomen en opgestuurd, morgen heb ik tijd om er nog eentje op te nemen. Mag dat als ik die dan maandag instuur? Lijkt me van wel, maar het is me toch wat vaag.
veertje99 schreef:Vandaag weer een proefje opgenomen en meteen ingestuurd. Had een erg drukke pony vandaag waardoor ik een x vaker heb gefilmd dan normaalwel meteen de laatste proef die gefilmd was ingestuurd aangezien die, op de A-C lijn na, wel echt het fijnste was met weinig rommeltjes.
Dit keer wel in een trui met bodywarmer gestart, want wat was het koud![]()
[ [url=m/ERncWU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fleury schreef:RedRoses schreef:Ik heb vandaag een proef opgenomen en opgestuurd, morgen heb ik tijd om er nog eentje op te nemen. Mag dat als ik die dan maandag instuur? Lijkt me van wel, maar het is me toch wat vaag.
Nee dat mag niet. Dan moet je ook maandag filmen. Helaas.....veertje99 schreef:Vandaag weer een proefje opgenomen en meteen ingestuurd. Had een erg drukke pony vandaag waardoor ik een x vaker heb gefilmd dan normaalwel meteen de laatste proef die gefilmd was ingestuurd aangezien die, op de A-C lijn na, wel echt het fijnste was met weinig rommeltjes.
Dit keer wel in een trui met bodywarmer gestart, want wat was het koud![]()
[ [url=m/ERncWU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi setje zo!
Ik had ook echt een hele drukke pony vandaag.
leonie87 schreef:Volgens mij mag dat gewoon hoor. Zondag filmen maandag insturen. Je hebt dan alleen nog geen feedback gehad dus ik zie het nut niet helemaal maar het mag wel zo ver ik weet.
Ik zit mijjn laatste proefjes te beoordelen. Heeft er iemand verkeerde proef gereden. Zo zonde...
caro29 schreef:Je hoeft niet in wedstrijd tenue. Schoon tenue en schoon paard waardeer ik wel. Als je in een binnenbak rijdt met smerige modderlaarzen en stro in de staart van je paard dan mag je blij zijn als je een 6 op verzorging krijgt van mij. Beetje moeite mag je wel doen in mijn ogen. Knotten enzo hoeft niet maar gewoon netjes.
Queelens schreef:Oh wat balen zeg leonie verkeerde proefje gereden
Sonraffie, wat is er eigenlijk mis met een 6 voor de verzorging? Dat houdt je overall punten gewoon neutraal. Als het nou een 5 was, was het imo een ander verhaal.
Zondag filmen en maandag inleveren mag hoor. Heb ik ook een keer gedaan. Maar ik koop mijn proefje pas als ik hem in ga sturen.
Jennifer3010 schreef:Ik ga vanmiddag mijn eerste L1 proef rijden!!![]()
Gisteren nog wezen oefenen en hij liep best wel fijn![]()
Nu zag ik op het protocol dat ze niet meer beoordelen op verzorging, in de B was dit wel zo. Ik zorg ervoor dat mijn paardje schoon is en dat ik netjes in wedstrijdtenue ga, maar is het dan de bedoeling dat er nog wel geknot wordt of is het dan ook al leuk ipv knotten bijvoorbeeld een mooie vlecht in de staart ofzo? Niet dat ik het erg vind om te knotten hoor maar de mijne is het na een tijdje zat om stil te gaan staan dus misschien scheelt dat dat een beetje hihi.
Dit is nieuw voor mij maar er zal vast wel iemand hier antwoord op hebben!?
linda2008 schreef:Dus je zou wel op zaterdag of zondag 2 proefjes kunnen opnemen en dan 1 gelijk insturen en ander insturen op maandag?Ik had ook begrepen dat dat niet de bedoeling was en dat het moest worden opgenomen in de week van het event... maar het zou wel makkelijk zijn als het wel kan
![]()
Imaginaerum schreef:Ik heb dat zo gedaan, dus op zondag twee keer de proef gereden en diezelfde zondag het eerste proefje ingestuurd voor betreffende week en vervolgens op de dag erna voor de nieuwe week het tweede proefje ingestuurd omdat de proef immers minder dan 7 dagen oud is.
Ik heb de uitleg, bepalingen en FAQ doorgenomen en het was me niet duidelijk dat dit niet mocht, ik werd er later vanuit Bokt op gewezen.
Mijn winstpunten zijn geregistreerd, maar omdat ik graag eerlijk ben, heb ik de situatie voorgelegd aan KNHS via Whatsapp. Ik kan het antwoord met jullie delen als ze me een antwoord hebben gestuurd.
Ik was me van geen kwaad bewust, maar ik wil niet illegaal bezig zijn.Mocht dit inderdaad verboden zijn, dan vind ik wel dat de KNHS dit duidelijker kan uitdragen in hun FAQ, uitleg of bepalingen.
famkeY schreef:Zou ik even knhs zelf vragen, want morgen begint de nieuwe week. Vandaag is de laatste dag dat je deze kan uploaden. Ze doen nooit moeilijk hoor, geen paniek haha
Gizeppie schreef:famkeY schreef:Zou ik even knhs zelf vragen, want morgen begint de nieuwe week. Vandaag is de laatste dag dat je deze kan uploaden. Ze doen nooit moeilijk hoor, geen paniek haha
Dus je moet op werkdagen je startpas aanvragen en dit kan dus niet in het weekend?