Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RedRoses

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:01

Ik heb vandaag een proef opgenomen en opgestuurd, morgen heb ik tijd om er nog eentje op te nemen. Mag dat als ik die dan maandag instuur? Lijkt me van wel, maar het is me toch wat vaag.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:29

RedRoses schreef:
Ik heb vandaag een proef opgenomen en opgestuurd, morgen heb ik tijd om er nog eentje op te nemen. Mag dat als ik die dan maandag instuur? Lijkt me van wel, maar het is me toch wat vaag.

Nee dat mag niet. Dan moet je ook maandag filmen. Helaas.....

veertje99 schreef:
Vandaag weer een proefje opgenomen en meteen ingestuurd. Had een erg drukke pony vandaag waardoor ik een x vaker heb gefilmd dan normaal :+ wel meteen de laatste proef die gefilmd was ingestuurd aangezien die, op de A-C lijn na, wel echt het fijnste was met weinig rommeltjes.
Dit keer wel in een trui met bodywarmer gestart, want wat was het koud :brr:
[ [url=m/ERncWU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi setje zo!
Ik had ook echt een hele drukke pony vandaag. :brr:

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:38

Fleury schreef:
RedRoses schreef:

Nee dat mag niet. Dan moet je ook maandag filmen. Helaas.....

veertje99 schreef:
Vandaag weer een proefje opgenomen en meteen ingestuurd. Had een erg drukke pony vandaag waardoor ik een x vaker heb gefilmd dan normaal :+ wel meteen de laatste proef die gefilmd was ingestuurd aangezien die, op de A-C lijn na, wel echt het fijnste was met weinig rommeltjes.
Dit keer wel in een trui met bodywarmer gestart, want wat was het koud :brr:
[ [url=m/ERncWU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi setje zo!
Ik had ook echt een hele drukke pony vandaag. :brr:

Dat is toch raar? Op de site staat niet langer dan 7 dagen oud, en 1 keer per week inleveren. Ik zie niet staan dat het per se in de week van het evenement ingeleverd moet worden. Kan maar zo dat je gelijk hebt hoor!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:42

Volgens mij mag dat gewoon hoor. Zondag filmen maandag insturen. Je hebt dan alleen nog geen feedback gehad dus ik zie het nut niet helemaal maar het mag wel zo ver ik weet.

Ik zit mijjn laatste proefjes te beoordelen. Heeft er iemand verkeerde proef gereden. Zo zonde...

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:44

leonie87 schreef:
Volgens mij mag dat gewoon hoor. Zondag filmen maandag insturen. Je hebt dan alleen nog geen feedback gehad dus ik zie het nut niet helemaal maar het mag wel zo ver ik weet.

Ik zit mijjn laatste proefjes te beoordelen. Heeft er iemand verkeerde proef gereden. Zo zonde...

Komt omdat mijn proef van vandaag niet zo heel goed ging, omdat er eentje in de paddock naast de bak aan het rondstuiteren was. Hij was niet heel slecht; maar ik heb beter gereden. Omdat we wel echt klaar zijn voor het M en dit de laatste 2 punten zouden zijn, wilde ik morgen, omdat het een beetje oke weer lijkt te zijn, er nog eentje opnemen en maandag insturen. Doordeweeks heb ik geen tijd om op te nemen, helaas.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 21:35

caro29 schreef:
Je hoeft niet in wedstrijd tenue. Schoon tenue en schoon paard waardeer ik wel. Als je in een binnenbak rijdt met smerige modderlaarzen en stro in de staart van je paard dan mag je blij zijn als je een 6 op verzorging krijgt van mij. Beetje moeite mag je wel doen in mijn ogen. Knotten enzo hoeft niet maar gewoon netjes.

Nou mijn paard was helemaal netjes gewassen en knotje in de voorpluk en kreeg een 6 afgelopen proef.
Geen wedstrijdoutfit maar wel netjes zwarte broek en trui en zwart sjiek dekje, ohja en laarzen enz netjes gevet. Soms weet je het gewoon niet meer. Helaas ook geen commentaar waarom die 6 dan was.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 21:36

Wij gaan de komende paar weken lekker doortrainen en dan ons debuut maken in het L1, *\%/*

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:32

Oh wat balen zeg leonie verkeerde proefje gereden
Sonraffie, wat is er eigenlijk mis met een 6 voor de verzorging? Dat houdt je overall punten gewoon neutraal. Als het nou een 5 was, was het imo een ander verhaal.

Zondag filmen en maandag inleveren mag hoor. Heb ik ook een keer gedaan. Maar ik koop mijn proefje pas als ik hem in ga sturen.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:45

Jammer van de punten beide!

Wel leuk dat er weer zoveel mensen aan het filmen zijn :D

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:52

Queelens schreef:
Oh wat balen zeg leonie verkeerde proefje gereden
Sonraffie, wat is er eigenlijk mis met een 6 voor de verzorging? Dat houdt je overall punten gewoon neutraal. Als het nou een 5 was, was het imo een ander verhaal.

Zondag filmen en maandag inleveren mag hoor. Heb ik ook een keer gedaan. Maar ik koop mijn proefje pas als ik hem in ga sturen.

Super, bedankt. Ik ga het artikel inderdaad maandag pas kopen ook!

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 08:57

Ik ga vanmiddag mijn eerste L1 proef rijden!! *\o/*
Gisteren nog wezen oefenen en hij liep best wel fijn :o

Nu zag ik op het protocol dat ze niet meer beoordelen op verzorging, in de B was dit wel zo. Ik zorg ervoor dat mijn paardje schoon is en dat ik netjes in wedstrijdtenue ga, maar is het dan de bedoeling dat er nog wel geknot wordt of is het dan ook al leuk ipv knotten bijvoorbeeld een mooie vlecht in de staart ofzo? Niet dat ik het erg vind om te knotten hoor maar de mijne is het na een tijdje zat om stil te gaan staan dus misschien scheelt dat dat een beetje hihi.

Dit is nieuw voor mij maar er zal vast wel iemand hier antwoord op hebben!? :o

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 09:26

Ik kijk naar wanneer ze bij mij binnengekomen zijn en let er op dat ze binnen 7 dagen daar voor ingestuurd zijn.

Als ik ze vandaag zou krijgen mogen ze niet ouder zijn dan 3 januari.

Uitzondering is als ik van de KNHS een heads up krijg dat ze weten van een bepaalde combinatie dat het filmpje ouder is en daar akkoord mee zijn gegaan.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:46

Dus je zou wel op zaterdag of zondag 2 proefjes kunnen opnemen en dan 1 gelijk insturen en ander insturen op maandag? :? Ik had ook begrepen dat dat niet de bedoeling was en dat het moest worden opgenomen in de week van het event... maar het zou wel makkelijk zijn als het wel kan :o :=

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:51

Jennifer3010 schreef:
Ik ga vanmiddag mijn eerste L1 proef rijden!! *\o/*
Gisteren nog wezen oefenen en hij liep best wel fijn :o

Nu zag ik op het protocol dat ze niet meer beoordelen op verzorging, in de B was dit wel zo. Ik zorg ervoor dat mijn paardje schoon is en dat ik netjes in wedstrijdtenue ga, maar is het dan de bedoeling dat er nog wel geknot wordt of is het dan ook al leuk ipv knotten bijvoorbeeld een mooie vlecht in de staart ofzo? Niet dat ik het erg vind om te knotten hoor maar de mijne is het na een tijdje zat om stil te gaan staan dus misschien scheelt dat dat een beetje hihi.

Dit is nieuw voor mij maar er zal vast wel iemand hier antwoord op hebben!? :o

Ik zorg altijd dat m'n paard (en ik) er gewoon netjes uit ziet, maar ik heb nog geen één keer geknot of gevlochten voor een online proef (L1). Wordt bij mij op stal ook niet gewaardeerd als ik dat nu ga doen, niet langer op stal zijn dan nodig namelijk ;)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 10:54

linda2008 schreef:
Dus je zou wel op zaterdag of zondag 2 proefjes kunnen opnemen en dan 1 gelijk insturen en ander insturen op maandag? :? Ik had ook begrepen dat dat niet de bedoeling was en dat het moest worden opgenomen in de week van het event... maar het zou wel makkelijk zijn als het wel kan :o :=

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Hier zit een beveiliging voor in het systeem zelf. Dit kunnen we als jury niet beoordelen omdat je natuurlijk niet iedere keer proeven van dezelfde combinaties krijgt

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 13:11

Zijn wel mensen die dat wel doen, het proefje is immers niet ouder dan 7 dagen. Daarbij rijd je op wedstrijd ook 2 proeven per keer, dus het lijkt me ook niet zo vreselijk. Zo lang het 2 gereden proeven zijn. (En niet dezelfde 2x insturen)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:00

Ik heb dat zo gedaan, dus op zondag twee keer de proef gereden en diezelfde zondag het eerste proefje ingestuurd voor betreffende week en vervolgens op de dag erna voor de nieuwe week het tweede proefje ingestuurd omdat de proef immers minder dan 7 dagen oud is.
Ik heb de uitleg, bepalingen en FAQ doorgenomen en het was me niet duidelijk dat dit niet mocht, ik werd er later vanuit Bokt op gewezen.
Mijn winstpunten zijn geregistreerd, maar omdat ik graag eerlijk ben, heb ik de situatie voorgelegd aan KNHS via Whatsapp. Ik kan het antwoord met jullie delen als ze me een antwoord hebben gestuurd.
Ik was me van geen kwaad bewust, maar ik wil niet illegaal bezig zijn. :) Mocht dit inderdaad verboden zijn, dan vind ik wel dat de KNHS dit duidelijker kan uitdragen in hun FAQ, uitleg of bepalingen.

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 14:05

Imaginaerum schreef:
Ik heb dat zo gedaan, dus op zondag twee keer de proef gereden en diezelfde zondag het eerste proefje ingestuurd voor betreffende week en vervolgens op de dag erna voor de nieuwe week het tweede proefje ingestuurd omdat de proef immers minder dan 7 dagen oud is.
Ik heb de uitleg, bepalingen en FAQ doorgenomen en het was me niet duidelijk dat dit niet mocht, ik werd er later vanuit Bokt op gewezen.
Mijn winstpunten zijn geregistreerd, maar omdat ik graag eerlijk ben, heb ik de situatie voorgelegd aan KNHS via Whatsapp. Ik kan het antwoord met jullie delen als ze me een antwoord hebben gestuurd.
Ik was me van geen kwaad bewust, maar ik wil niet illegaal bezig zijn. :) Mocht dit inderdaad verboden zijn, dan vind ik wel dat de KNHS dit duidelijker kan uitdragen in hun FAQ, uitleg of bepalingen.

Ik vind het ook heel erg onduidelijk. Ik hoor graag wat ze reageren!

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:27

Ik heb een korte vraag. Ik wilde vandaag mijn video uploaden. Ik heb een online startpas aangevraagd, maar nu zegt hij dat ik geen geldige startpas heb. Komt het omdat ik het op de 10de heb aangevraagd en het morgen pas kan uploaden op de eerste werkdag? Waar ligt dit aan? Ik heb alles keurig betaald namelijk.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:31

Zou ik even knhs zelf vragen, want morgen begint de nieuwe week. Vandaag is de laatste dag dat je deze kan uploaden. Ze doen nooit moeilijk hoor, geen paniek haha

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:34

famkeY schreef:
Zou ik even knhs zelf vragen, want morgen begint de nieuwe week. Vandaag is de laatste dag dat je deze kan uploaden. Ze doen nooit moeilijk hoor, geen paniek haha

Dus je moet op werkdagen je startpas aanvragen en dit kan dus niet in het weekend? Op de factuur staat dat hij geldig is tot 16-1.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:38

Gizeppie schreef:
famkeY schreef:

Dus je moet op werkdagen je startpas aanvragen en dit kan dus niet in het weekend?

Startpassen heb ik geen idee bij helaas. Maar als je vandaag hebt gefilmd weet ik wel dat je hem ook uiterlijk vandaag moet inleveren. Je koopt een ticket per week. Maar veel juryleden kijken of je filmpje niet ouder is dan zoveel dagen. Geen paniek, komt altijd goed! Zou wel knhs even appen met je probleem.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:39

Afbeelding

Kijk gaat per week. Maar wel heel onduidelijk idd

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:40

@famkeY

Ik kan het filmpje niet uploaden, omdat hij zegt dat ik geen geldige startpas heb.. Hoe moet ik dat doen dan?

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 18:41

famkeY schreef:
[ [url=m/pDnBb4.png]Afbeelding[/url] ]

Kijk gaat per week. Maar wel heel onduidelijk idd

Het is bij mij ook per week alleen ik heb hem vandaag aangevraagd van 10-1 tot 16-1. Alleen staat hij er bij mij dus niet tussen.. Dan heb ik misschien de verkeerde dag aangeklikt?