Tadaa
Grappig, want het was echt heel onverwachts. Toch wel trots, in een jaar tijd van scharminkel dat niks kan of kent naar B met winst
En nog een screenshot van het losrijden in de binnenbaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Voor deze proef hadden we 207 punten. Veel simpeler paard dan de merrie maar hij is echt enorm fijn om te rijden.L_iek schreef:Wat een nette proeven! Zal ze eens laten zien aan Zorro![]()
zou gewoon hoog inzetten en meteen een filmpje van Edward Gal laten zien of zo
Wanneer is de volgende wedstrijd? En heb je het hele proefje ook op film?

En daarnaast plan ik ook geen wedstrijden weken vooruit, want dan heb ik ook weken de tijd om erom te stressen..
). Punten vielen niks tegen, 192 voor de eerste proef en 190,5 voor de tweede. Jammer dat het betere gevoel niet overeen kwam met de punten, maar ach. Voor de eerste proef mochten we zelfs nog een oranje lintje komen ophalen! Je raakt wel verwend zo hoor, alle wedstrijden tot nu toe een prijs op mogen halen.
linda2008 schreef:Deempje, welkom (terug?) laat je weten hoe het is gegaan?
Roosje, hoe veel punten had je in de tweede proef?
Veertje, zo te lezen blessureleed? Hopelijk kun je eind dit jaar je debuut maken![]()
Mijn debuut stond gepland op 16 oktober maar ze is vorige week ziek geworden. Ze leek hersteld maar gister op de keuring bleek ze nog erg mat... ze krijgt dus nog wat extra tijd. Hopelijk kan het debuut wel door gaan...
Vorig jaar voor het eerst 2x wedstrijd gereden in oktober en januari. Super spannend allemaal, ik rij ook pas 3 jaar paard dus het valt niet mee haha! En toen kwam in mei dit:

). Vandaag was de eerste proef dan ook niks (169 punten) en de tweede ging een stuk beter (181 punten). Dus toch een leuk beginnetje gemaakt
En toen wilde mevrouw ook heel graag naar huis want haar uier stond op spanning hahaha!
we staan inmiddels op 3 winstpunten nu en zijn nog lang niet klaar voor de L1 dus voorlopig blijven we nog even