Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Katja schreef:Ik kom donderdag denk ik even kijken in Houten. Ben er denk ik rond een uurtje of 3.
Super mooie foto's Marjolein. Ziet er heel fijn uit!!
Ik heb alleen enorm de neiging om even met een schaar langs te komen en de lusjes van je dekjes te halen en de stopjes van je teugels te halen. Maar verder ben ik heel normaal en niet dwangneurotisch met zulke dingen

. Voor de rest ook erg druk met SGW met mijn jonge paard. Daarmee ga ik meedoen aan NK 5 jarige eventingpaarden over 1,5 week. 
Met 2 paarden de young rider proeven gestart, in de team test (gewone PSG) enkel met m'n eigen paard en 61,5 procent gescoord, op zich wel tevreden want dankzij een vlieg op haar hoofd stond ze in de uitgestrekte draf ineens stil
maar een beetje achter het been door de ligging van de piste (best fel afhellend). In de tweede proef, de individuele, met allebei gestart, mijn eigen paard beter actief maar ze was toch al wat moe (62,5%) en mijn bijrijdpaard had wat foutjes maar wel nette proef verder (63,9%). En onze eerste 8 op nationaal niveau
Met haar heb ik me al geselecteerd voor het BK, hopelijk 30 juni met mijn eigen paard ook!