[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:55

Jaaa.. ik mag officieel niet meer in dit topic meepraten.

Vandaag L1 debuut. Ook hier wat impulsverlies waardoor ik te veel begin te drijven. Maar toch 185 en 186,5 punten

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:31

Ik had 164.5 erg veel spanning helaas... grote hal, witte hekjes en nepbloemen. Volgende week weer.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:58

Joltsje schreef:

Vandaag L1 debuut. Ook hier wat impulsverlies waardoor ik te veel begin te drijven. Maar toch 185 en 186,5 punten

gefeliciteerd nette punten!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:58

Harvey1 schreef:
Ik had 164.5 erg veel spanning helaas... grote hal, witte hekjes en nepbloemen. Volgende week weer.

Helaas maar toch een ervaring rijker! :D

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:01

Hier gaat het helaas niet zo goed. Wodan werd helemaal gestrest in de trailer en we hebben hem er maar niet uitgehaald dus we zijn weer terug gegaan (4 min rijden met auto) want er waren ook teveel mensen op hem op zijn gemak te stellen. Ik ben bang dat het niet mijn 2de wedstrijdpaard word en ik weet zo ook niet hoe we dit gaan oplossen. Hij is zijn hele leven niet op ander terrein geweest en hij is enorm sterk en ik wil niet dat er wat gebeurd.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:24

roosjenat schreef:
Hier gaat het helaas niet zo goed. Wodan werd helemaal gestrest in de trailer en we hebben hem er maar niet uitgehaald dus we zijn weer terug gegaan (4 min rijden met auto) want er waren ook teveel mensen op hem op zijn gemak te stellen. Ik ben bang dat het niet mijn 2de wedstrijdpaard word en ik weet zo ook niet hoe we dit gaan oplossen. Hij is zijn hele leven niet op ander terrein geweest en hij is enorm sterk en ik wil niet dat er wat gebeurd.

Wat jammer! Is het een idee om ergens een keer een goede, veilige binnenbak te huren en daar met hem heen te gaan? Gewoon rustig alle tijd nemen, desnoods longeren i.p.v. rijden en dan op die manier wat vertrouwen geven? :)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:29

xVerax schreef:
roosjenat schreef:

Wat jammer! Is het een idee om ergens een keer een goede, veilige binnenbak te huren en daar met hem heen te gaan? Gewoon rustig alle tijd nemen, desnoods longeren i.p.v. rijden en dan op die manier wat vertrouwen geven? :)

Had vandaag een super veilige en fijne binnenbak als locatie alleen het was zo druk dat ik het niet vertrouwde. Afhuren wil niemand hier in de buurt helaas.

Blue_Berry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:33

roosjenat schreef:

En gewoon lopend erheen gaan? en dan mits het goed gaat wat rondjes in de bak lopen aan de hand en gewoon dat uitbreiden tot rijden zeg maar. En als de ene locatie dan goed gaat op naar de volgende :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:36

Hier ook een keihard bevroren bak de hele week. Vandaag was hij weer redelijk te doen, dus ik heb even gelongeerd. Ik verwachtte een bommetje aan de lijn, maar ze had niet zoveel zin _O- Dus even 10 minuutjes gelongeerd en toen een stukje buiten gewandeld. Binnenkort willen we de training weer gaan oppakken zonder zadel, maar dan moet ik haar eerst weer intensief aan de longeerlijn hebben.

xVerax

Toen ik mijn eerste oefenwedstrijd ging rijden kwam Symphony ook helemaal gestresst van de trailer af. We hebben haar toen zelfs in een stal moeten parkeren daar om veilig het halster voor het hoofdstel te kunnen wisselen omdat we anders bang waren dat ze weg zou rennen en over het terrein zou crossen. Ik ben er toen alsnog op gaan zitten en heb lekker de spanning eruit gereden. Daarna liep ze een super proef. Dat was gelukkig een hele rustige wedstrijd en nu ze vaker meegaat kijkt ze amper nog om bij andere terreinen. Oefening baart kunst! Wel lastig dat ze in de buurt bij jou niet aan bakverhuur doen. Dat zou ideale mogelijkheden bieden..
Laatst bijgewerkt door xVerax op 21-01-17 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

roosjenat

Blue_Berry schreef:
roosjenat schreef:

En gewoon lopend erheen gaan? en dan mits het goed gaat wat rondjes in de bak lopen aan de hand en gewoon dat uitbreiden tot rijden zeg maar. En als de ene locatie dan goed gaat op naar de volgende :)

Lopend word helemaal niks haha. Als we de andere paarden niet meer zien dan word hij helemaal gek. Trailer vind hij niet eng alleen het weggaan wil die niey

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:08

Joltsje schreef:

Nette punten voor een debuut :)

Harvey1 schreef:

Jammer van de punten. Hopelijk zijn de witte hekjes en bloemen de volgende keer minder eng.

roosjenat schreef:

Dat is heel lastig, zeker als je het niet vertrouwd. Mocht je het toch willen doorzetten, rustig aan en stap er alleen op als je hem vertrouwd. Pride is ook heel sterk en ik niet, heb al een aantal keren thuis gehad dat hij iets doodeng vond (geen idee wat) en dan stap ik er ook niet op. Veiligheid voor alles bij mij. Succes voor een volgende keer.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:34

Mag ik hier ook meepraten? :)
Binnen enkele maanden hoop ik met mijn merrie ook te gaan starten in de B.
Ze ging eigenlijk best goed, maar is nu weer wat aan het puberen. Beetje in de krul rondsukkelen doet ze wel, maar actief en recht lopen vinden we nog moeilijk. :)) Dan gaat ze hoofdschudden en doet heel kribbig naar andere paarden.
Ze is medisch in orde en wordt goed in de gaten gehouden (tandarts, zadelmaker, ostheopaat), dus we oefenen lekker door en gaan misschien over een ruime maand eens wat kilometers maken in de ring.
Leuk om iedereen zo een beetje te volgen. :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:42

Oke... ik ga nu alles bijlezen en weer een bekende antwoordpost maken haha! :p

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:47

Tuurlijk mag dat Imaginaerum! Ik ben benieuwd naar beeldmateriaal van je topper.

Haha succes PrimaDonna :')

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:07

Blue_Berry schreef:
Gister redelijk fijn gereden, hij was fijn op 2 teugels en reageerde mooi naar voren. Het terug zetten op het achter been na verruimen en de galop vereist nog wel wat werk, dat was even een wake up call toen ik het terug zag op het filmpje :') maar overall tevreden! Jammer van het weer nu, maar we hebben gelukkig een wat kleinere binnenbak zodat we toch aan het werk kunnen blijven. Ik kom altijd rond de onhandige tijd van een uur of 6 want dan is iedereen aan het eten en heb ik de bak voor mezelf <<) staan jullie op een grote stal met veel mensen?

Het weer is echt niet leuk meer. Vind de kou best hoor maar het vriezen verpest alles!
Ik heb ook een kleine binnenbak maar gewoon niet fijn genoeg dat je goede figuren kan rijden.. :(
De stal waar ik sta is een pensionstal. De bewoners hebben zelf paarden en dan zijn er nog 6 pensionklanten. Merk nu wel dat het wat drukker wordt.. Maar spreken gewoon goed af wie wanneer gebruik wil maken van de binnenbak.

roosjenat schreef:
Heb een mail terug van wedstrijd en nu mag ik blijkbaar Sochtends gaan
Starten. Super blij en wodan zijn uitje gaan we verzetten naar een ander weekend.

Super fijn dat je in de ochtend mag starten! Ben even kwijt, was het dit weekend of andere keer? :o

Blue_Berry schreef:
Voor de mensen die nog een foto wilden, mijn spulletjes die binnen zijn gekomen. [ [url=m/Euqwcs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Netjes! :D :) Ik pas de broeken van LV echt niet :')

Blue_Berry schreef:
Heb zelf deze laarzen, met bijpassende kleur riem. wil dan graag nog een donkerblauw jasje en donkerblauwe cap.
[ [url=m/2eRPtx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zodra er weer een kortinsactie is bij divoza/ej wil ik langs gaan voor een jasje en dekje! denk deze:
https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... _4341.html maar hangt er een beetje vanaf hoe stevig je aanvoelt. Jasje weet ik nog helemaal niet, heb tot nu toe niks kunnen vinden wat ik mooi vond :n

Zijn die laarzen van MH? Ik vind de kleur zo mooi..
Dat dekje is niet super stevig of dik. Don heeft er eentje in het grijs, is net zoals de BR event dekjes.

Brego93 schreef:
Hier nog een echte ponyruiter :o , ik heb twee arabiertjes (1.46 en 1.51) maar ben zelf ook maar 1.65 dus die hoogte is perfect voor mij hihi.
Nu vind ik alles waar ik naast sta groot :')

Welke disciplines starten jullie allemaal?
Mijn plan is om dit jaar endurance, dressuur en springen te starten. Springen misschien alleen oefen wedstrijdjes, Brego is heel groen. Ligt er even aan hoe hij alles op pakt. Hopelijk met dressuur de L2 te bereiken, zodat ik daarna ook kan gaan starten met King (hengst).

Welkom! :)
Wat een leuke plannen heb je!
Ik zal dit jaar alleen nog dressuur starten maar zou springen ook heel leuk vinden. Is Don ook meer voor gemaakt.

xLotje schreef:
Leuk topic!

Ik ga dit jaar eindelijk starten. Heb mijn pony al 5 jaar en nog nooit serieus nagedacht over wedstrijden, maar ze wordt er niet jonger op en ik ook niet.. Dus dit wordt ons jaar :D (hoop ik).
Heb atm alleen veel gedoe met startpas aanvragen. Lukt niet helemaal dus moet ik hele tijd met de servicedesk mailen. En ze moet ook nog ingeënt worden.

Het is trouwens een Haflinger merrie van bijna 13

Welkom! :)
Haha ik ben 25 en ga ook nu pas voor het eerst starten, gelukkig is paardlief nog maar 8 jaar :')
Je kan het beste de KNHS even bellen, want mail is echt zo rommelig. Ik ben ook 3 maanden bezig geweest en kreeg na 300 mailtjes eindelijk het antwoord dat ik moest hebben.
Dus gewoon bellen! ;)
Of misschien kunnen wij je helpen, dus wat is het probleem :o

xWouter schreef:
PrimaDonna_ schreef:
Nou meiden.. ik heb de manege net gemaild waar ik volgende week ga starten met de vraag of ik hem naar februari mag verplaatsen.
Kan helemaal niks thuis met rijden. Alleen beetje binnen maar is ook niet fijn aangezien dat een kleine bak is.
Als ik dan volgende week op die manege ga rijden ontploft Don en daar heb ik geen zin in.
Nu antwoord afwachten van de manege. Ben volgens mij gewoon optijd met eventueel afmelden..

Vervelend is dat he.. Ik heb nu ook al 3/4 weken niet kunnen rijden vanwege de bak en het zadel, is altijd vervelend.

Vind het heel jammer.. maar moet echt aan de veiligheid van mijzelf en Don denken.
Dus heb het in overleg met mijn instructrice en eigenaresse van Don besloten. Heb ondertussen gemaild met de manege en die deden niet moeilijk :)

Shelly21 schreef:
Nou bij ons ging echt slecht. Was geen impuls in te krijgen. Galop sprong hij gewoon over of bokte enzo. Dus slechte punten 172 en 170. Nu merk ik pas hoe veel verder ik mijn eigen paard al heb. Maarja was goede oefening.

[ [url=m/kvhJoZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jammer dat het niet goed ging!
Leer je wel een hoop van voor de volgende keer ;) :)

Larissajulia schreef:
Nog even 2 fotootjes :D
[ [url=m/25aLgq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4I4Z6v.jpg]Afbeelding[/url] ]

De ene is tijdens het omstellen bij een gebroken lijn, en bij de andere foto was ik best verbaasd hoe netjes ze halt houdt!

Leuk hoor! :)
Rij je met een springzadel?

xVerax schreef:
Ik voel me fit genoeg om te starten morgen :D. Ben de hele week al ziek maar ik durf het wel aan morgen. Dus we gaan lekker vroeg op pad en dan 2 rondjes BB springen. Om 8.15 al parcours lopen.. *slaap*

Succes! +:)+
Succes met vroeg opstaan! :O

Joltsje schreef:

Oke! Doei! _O- :=

Harvey1 schreef:

Awh jammer... volgende keer beter meid! :)

roosjenat schreef:

Wat balen zeg dat hij zo gespannen was!
Heb even je reacties gelezen, maar in wat voor trailer stond hij? Is het niet mogelijk dat hij eventueel met een pony of paard samen de trailer op gaat? En dan samen oefenen. Dan is hij misschien minder gespannen?
Heb regelmatig paarden op trailers zien staan met een shet erbij.
Ik zou wel blijven oefenen, al is het niet met wedstrijden, want nu is het negatief afgesloten voor hem. Veel succes!

Imaginaerum schreef:
Mag ik hier ook meepraten? :)
Binnen enkele maanden hoop ik met mijn merrie ook te gaan starten in de B.
Ze ging eigenlijk best goed, maar is nu weer wat aan het puberen. Beetje in de krul rondsukkelen doet ze wel, maar actief en recht lopen vinden we nog moeilijk. :)) Dan gaat ze hoofdschudden en doet heel kribbig naar andere paarden.
Ze is medisch in orde en wordt goed in de gaten gehouden (tandarts, zadelmaker, ostheopaat), dus we oefenen lekker door en gaan misschien over een ruime maand eens wat kilometers maken in de ring.
Leuk om iedereen zo een beetje te volgen. :)

Natuurlijk mag je, je hier melden! Gezellig :D
Vertel wat meer over jezelf en een foto van je paard is altijd leuk! :)
Een merrie met karakter zo te lezen, die ken ik :')

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:11

Nog even in een apart bericht;
Ik heb contact gehad met de manege waar ik volgend weekend zou gaan starten.
De inschrijving was vanochtend 06.00 gesloten (aparte tijd) dus ik was bang dat ik gewoon startgeld moest betalen. Maar dit hoeft gelukkig niet. Nu gaan we voor 19/2 en hopelijk wordt het qua vriezen volgende week minder. De temperatuur gaat wel weer wat omhoog..
Mijn instructrice begon er vanochtend tijdens de les over en ik ben toen gaan nadenken omdat de eigenaresse het er ook al over had gehad dat ze haar hart vast hield voor dat ze zou ontploffen.
Uiteindelijk dus gekozen voor onze veiligheid, ik heb er geen zin om dat Don aan de kletter gaat en mij eraf gooit. Het moet wel leuk voor ons beide zijn en dat kan alleen gebeuren als we thuis goed kunnen trainen :)
Ga gewoon verder met 1x p.w. lessen en mijn instructrice komt volgend weekend met haar paard naar stal dus kan ze mij tussendoor ook af en toe helpen :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:29

Foeie keus prima donna. Het gevaar opzoeken is nergens voor nodig. Er is nog zat tijd. Als het weer wat beter wordt kun je weer lekker aan de slag. Heb je nu ook geen druk.

Alle nieuwe welkom. Iedereen mag meekletsen.. ik ook nog hoop ik :D

Ik had 25 feb. Een wedstrijd opgegeven. Maar dan wordt hij waarsch. Geënt. En zit ooj met t weer. Hij is wat schraal en kakt snel in.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:04

@Joltsje: Ik denk dat het ook mijn enthousiasme was toen ik mijn startpas had aangevraagd. Begreep mijn instructrice ook wel. En zei ook dat ik nog alle tijd heb, en ik beter al startend L kan zijn omdat ik de B dan sneller door kom. Dus daar gaan we nu voor! Hebben hier in de zomer ook wedstrijden op de Berg, zoals ze dat noemen. Is op gras en een paar dagen, dus daar wil ik ook voor gaan! :)
Misschien lukt 19/2 ook wel niet door het weer, maar dat zien we dan wel weer.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:16

PrimaDonna_ schreef:
Nog even in een apart bericht;
Ik heb contact gehad met de manege waar ik volgend weekend zou gaan starten.
De inschrijving was vanochtend 06.00 gesloten (aparte tijd) dus ik was bang dat ik gewoon startgeld moest betalen. Maar dit hoeft gelukkig niet. Nu gaan we voor 19/2 en hopelijk wordt het qua vriezen volgende week minder. De temperatuur gaat wel weer wat omhoog..
Mijn instructrice begon er vanochtend tijdens de les over en ik ben toen gaan nadenken omdat de eigenaresse het er ook al over had gehad dat ze haar hart vast hield voor dat ze zou ontploffen.
Uiteindelijk dus gekozen voor onze veiligheid, ik heb er geen zin om dat Don aan de kletter gaat en mij eraf gooit. Het moet wel leuk voor ons beide zijn en dat kan alleen gebeuren als we thuis goed kunnen trainen :)
Ga gewoon verder met 1x p.w. lessen en mijn instructrice komt volgend weekend met haar paard naar stal dus kan ze mij tussendoor ook af en toe helpen :)

Dat is wel fijn dat je geen startgeld hoeft te betalen :)

Wel jammer dat we niet tegen elkaar kunnen rijden :+ Misschien ga ik de 19e ook, mits het de 28e goed gaat :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:30

@Charlotte: Jaa helaas.. hadden we elkaar inderdaad kunnen meeten ;)
Dus misschien tot de 19de! :D

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 23:19

Bijlees!

Pagina 46
Haha eigenlijk niemand in de buurt dus. Gelukkig _O-

Charlotte446: Gave foto's! Crossen heb ik met mijn vorige KWPN-er wel is gedaan! Vond dat toen erg leuk :)
PrimaDonna_: Nee hij is zeker niet stout haha! Hij is heel braaf, maar kan dingen wel spannend vinden. En omdat ik 2 paarden hier voor hebben gehad die het dan op een lopen zetten ben ik daar altijd nog een beetje bang voor :o Ookal heeft Vi dit nog nooit gedaan.

Pagina 47:
PrimaDonna_: Fijn dat het weer beter ging zeg!
theadora99: Jeetje wat vervelend zeg :( Volgende keer beter!
Ladygiroc: Heerlijk zo'n rondje naar buiten!
Joltsje: Wat fijn dat je les zo goed ging!! :)
Nessie: Spannend, bijna starten! Wat leuk dat je hier ook zit, je hebt echt prachtige paarden
Brego93: Balen dat het weer zo tegen zit.. Hopen dat je er snel weer op zit!
Melewel94: Ziet er netjes uit hoor!
hielkebro: Welkom, leuk :)
xVerax: Oef wat balen dat ze kreupel was. Fijn dat het al wel weer wat beter leek
PrimaDonna_: Leuk om te zien. Is Donna niet jou eigen paard? Dat je het hebt over de eigenaresse?
MonteKarlo: Wat een topper, lekker gereden in de storm haha

Ik heb een Anda, dus lange manen haha. Ik heb laatst een gaaf filmpje gezien om mooie knotten te maken bij lange manen. Ik ga dat volgende week proberen. Een hengstenvlecht kan ik namelijk niet :')

Pagina 48:
mciv: Super! Wat fijn
Silkwood: Wat jammer dat het niet zo goed gaat. Sterkte!
Pien1989: Ik snap heel goed dat je baalt! Jammer zeg -O-
xVerax: Wat een prachtige knotten!!
venivedivici: Wow ook al van die prachtige knotten!!
Shelly21: Nog meer super mooie knotten haha!
Nessie: Wauw ook al prachtig!
PrimaDonna_: Gezellig lunchen :)

Ik hou wel van dit weer haha := Ook al ben ik het er mee eens dat het soms echt niet handig is wanneer je paarden hebt.

Pagina 49
Charlotte446: He wat balen dat jullie je dag niet hadden. Volgende keer beter toch? :D Wat een mooie set!! <3
PrimaDonna_: Zeker goed gelukt! Netjes hoor!
MonteKarlo: Fijn dat het longeren zo goed ging! :D Het lijkt mij wel erg leuk om mijn paarden voor de wagen te beleren. Maar daar ben ik nog niet over uit haha
Pien1989: Wat een lieve vriend hihi. Mooi nog kunnen oefenen dus :)
roosjenat: Mooi hoofdstel!
PrimaDonna_: Super fijn dat het zo goed ging met je les! :D
venivedivici: Mooi zadel!!
Charlotte446: Wauw wat is jullie tuin goed opgeknapt zeg!
mcjv: Haha heerlijk uit kunnen leven

Pagina 50
Shelly21: Pittig ritje dus. Fijn dat het de dag erna beter gaat. Lekker fris, komt vast door het weer.
MarianneW: Wat een geweldige punten +:)+
Joltsje: Wat een heerlijke foto's :)
roosjenat: Jammer dat je wedstrijd niet door ging.
Ghostattack: Fijn dat de osteo de blokkade heeft verholpen. Succes met je stage!
xVerax: Wat balen van de hoefzweer zeg.
mcjv: Fijn dat het zo goed ging!
Shelly21: Ziet er netjes uit, wat een knap paard :D
_helga_: Knap paard!
Blue_Berry: Gaaaf! Bijna de set compleet haha

Pagina 51
Shelly21: Haha heerlijk zo'n donker paard inderdaad!
PrimaDonna_: Fijn dat het uit eindelijk zo goed ging, en wat leuk dat je mee mocht met jureren!
Saaams: Welkom, leuke pony :)

Pagina 52:
Vigo is 167! Best wel groot voor een PRE. Mijn andere wordt in april 3 en is ongeveer 156 haha.
Blue_Berry: Fijn dat het rijden wel goed ging :)
roosjenat: Wat fijn!!
Blue_Berry: Wat een prachtige kleren!
roosjenat: Wauw wat een mooi hoofdstel <3
Charlotte446: Fijn dat het zo goed ging, balkjes zijn ook leuk haha!
Blue_Berry: Ohhhh wat een mooie laarzen! Ik heb ook bruine laarzen :)

Pagina 53:
PrimaDonna_: Jeetje wat balen van je springzadel!
MonteKarlo: Hahaha opnieuw zadelmak maken := Wel echt balen inderdaad
FleurSandro: Heerlijk zo opstappen en wegrijden! Hier ook zo een
Saaams en Shelly21: Succes met jullie wedstrijd!
Harvey1: Succes!!
Joltsje: Ik herken het heel goed haha.. Ik ben ook erg afwachtend..
Charlotte446: Wat balen dat ze niet helemaal zuiver liep..

Pagina 54
venivedivici: Hij was lekker fris dus := wat een knapperd!
xLotje: Welkom!
Larissajulia: Hee! Jij ook hier, wat goed dat jullie al in de L1 zitten. Netjes gedaan hoor
PrimaDonna_: Jammer dat het nu niet wil met het weer he.. Balen dat je het moet verplaatsen.
Charlotte446: Jeej! Fijn dat ze weer goed liep :D
Shelly21: Jammer dat het niet zo goed ging.. Lekker door oefenen!
xVerax: Succes!!

Pagina 55
Joltsje: Nette punten zeg!
Harvey1: Wat jammer.. Volgende keer beter!
roosjenat: Wat een teleurstelling.. :( Misschien nog lekker wat oefenen op vreemd terrein?
Ghostattack: Lekker zonder zadel hobbelen haha
Imaginaerum: Welkom!
PrimaDonna_: Goede keus! Lekker nog even wachten dus.

Zo, dat was echt heel erg veel _O- Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen met die quotes dus dan maar zo.
Hier afgelopen week ook niet gereden. Donderdag een fotoshoot gehad met beide paardjes! In het bos toch maar even op Vi gestapt. Oh wat een heerlijk paard. Hij vind het zo geweldig in het bos, geen haartje spanning te merken. Zo fijn. Morgen maar weer rijden en maandag heb ik les. Aankomende week moet ik echt wat meer gaan rijden want volgende week zondag hebben we onze eerste wedstrijd (HC) :o Vind het best wel spannend!

Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb een topicje gemaakt met de foto's van de shoot afgelopen donderdag!
[ITP] P.R.E's gefotografeerd in een winters sprookje!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 23:21

Respect _/-\o_

Nu ga ik ke topic bekijken

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 23:46

Hahahaha zo kan het antwoorden toch ook!
Maar hoe ik het doe is niet moeilijk hoor ;)
Je klikt quote aan, dan typ je gewoon je antwoord eronder, kopieer je het, en dan ga je naar het volgende bericht, plak je het vorige bericht erboven en dan antwoord je op de nieuwe.. en dan weer kopiëren en plakken enzo door haha :)

Je had nog een vraag gesteld of Donna niet mijn eigen paard is. Dit klopt, ik rij haar sinds augustus 2016 bij :D
Kwam op MP een advertentie tegen en sprak mij erg aan.. <3

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 23:47

Maar je kan dan toch alleen quotes maken van deze pagina? Of tot een bepaald aantal berichten terug?

Ah wat leuk!