Morgen komt onze 2 jarige naar huis, ben benieuwd hoe ze eruit ziet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
staat toch nog wel op mijn lijstje.
ik blijf het toch een fijne instructeur vinden. Merk wel dat hij jonge paarden het leukst vindt... en stiekem als ik naar huis kom met lintjes is hij altijd trots. Als hij zegt 'goed gedaan' dan heb je het echt goed gedaan
mama wil denk ik volgend jaar mee doen met 60+ springen haha. Ze heeft van de zomer wel een paar sprongetjes gemaakt, was heel leuk om te zien hoe paard haar hielp! Helaas is hij op wedstrijd minder lief en is m'n moeder bang dat ze er af valt omdat ze niet zo stevig zit.
Hij was nog steeds wel knorrig maar ik denk dat ie gewoon nog beetje last had van die twee keer met dat dressuur zadel rijden. Dus hopelijk kan ik nu gewoon weer lekker verder na paar dagen rust.
gomir schreef:Dressuurzadels zijn ook niet gemaakt om mee te rijden![]()
Bella wil niet eens de hoek uit met dressuurzadel op haar rug, voelt anders en dat is niet goed![]()
Wat voor zadel heb je nu?
Leuk Nina! En dan volgend jaar aan het werk?
Wat voor paard is het?
.
dus tocht een gekozen met meer bewegingsvrijheid

anders moet ik straks promoveren als ik vosje in de B ga starten. Of nog even 2 verliespunten halen in het L. Dan sta ik ook weer op B+0
maar stiekem heb ik wel de ambities om nog eens L te gaan starten....
Maar ik laat het lekker zo kan ik nog mooi in de B hobbelen haha
volgens mij hebben wij echt precies hetzelfde probleem paljas
B gaat eigenlijk wel makkelijk maar L lukt niet. Meer dan genoeg winstpunten en straks als jonkie naar de B gaat teveel punten met de andere om B te mogen blijven starten.
Al heb ik gelukkig wel nog m'n 13 punten in de L. Te debiel voor woorden dat ik dus nu eigenlijk al M mag starten hahaha
of een kennis van mij waar ik wel paarden voor rij, maar beide zijn niet te overtuigen

paar keer geprobeerd met een dressuurzadel van een ander maar op de een of andere manier heb ik dan het gevoel dat ik niet meer kan paardrijden
geef mij maar een springzadel 
zal haar eerst nog rijden onder begeleiding en sprongetje doen en daarna mag ze mee naar huis. Heb gisteravond ook maar meteen een deken met afneembare hals besteld voor haar, voorspellingen volgende week vorst winterse buien.. bah
helaas! Zijn er mensen van hier die heen willen en die t wel zijn gelukt om in te schrijven?