Maar ik ben ook bevooroordeeld want ik heb er een tijd lang gereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zal snel ook wat foto's erop zetten.
Vind het wel een beetje spannend eigenlijk.. Heb maar meteen twee proeven ingeschreven, mocht de eerste mislukken
haha 
Daarna ga ik weer eens rustig kijken voor een wedstrijdje in de buurt.
glenstorm schreef:De eerste keer is altijd lastig. Heb je zelf al wel eens gestart? Anders is het nog eens extra lastig omdat je je eigen spanning onder controle moet houden en ondertussen reageert je paard nog eens anders dan normaal. Gewoon veel kilometers maken is handig. Ik heb bij de pony's al veel gestart, daarom heb ik nu eigenlijk nooit last van spanning en kan ik mijn paard die daar wel veel last van heeft er goed doorheen loodsen. Als ik daar gespannen op ga zitten klapt die volledig dicht tot in het teugelkreupelen aan toe.
Mijn paard start ik gewoon onder zijn stamboeknaam. Heb nog getwijfeld of ik Tinky Winky wel leuk genoeg vond, maar het paard is gefokt door mijn inmiddels overleden vader. Ik ken hem dus al vanaf zijn geboorte. Ik was toen bijna 3 dus leeftijd van de teletubbies. En mijn moeder heeft met hem een aantal jaar in de B dressuur rondgereden ook onder de naam Tinky Winky. Gezien het verhaal achter heb ik besloten om het maar gewoon erbij te laten.
Nu moet ik wel weer even terug aan de studie, maar even bokken is natuurlijk veel leuker. Ik start volgende week donderdag weer een rondje BB springen.
. Heb 100 keer overnieuw schouderbinnenwaarts moeten doen voor mijn gevoel. Dat vindt hij moeilijk, dus gaat hij in de hoek voor de lange zijde al een beetje drammen en harder draven. Uiteindelijk wel gelukt maar pfff.
Ik spring er nog wel eens op woensdag middag. Haha lekker spierpijn
Betekend dat je hard gewerkt hebt haha. Fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is!
Heb je al de uitslag van de rontgen foto's? Kan mij goed voorstellen dat je angstig bent.. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. 
. Utixo: Ik denk inderdaad dat het een spier is die misschien wel een scheurtje heeft want het doet echt flink zeer in de dikste spier in mijn nek. 

Tot nu toe alleen maar 2 keer erop kunnen zitten en wat rond kunnen stappen. Ze begint wel vervelend te worden, als in.. Net doen alsof ze niet meer weet hoe ze moet lopen
Daarnaast zit het bit ook niet helemaal fijn denk ik.
Nann, ik woon inderdaad in Tiel! (En in Amsterdam haha). Paard staat ergens net buiten Tiel.