[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:21

Volgende week is inderdaad ook nog Overijsselse.

Wij hebben gestart vandaag. 186,5 en 196,5 mogen nu M2

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:00

Mooie punten, Succes in de M2 yvank!

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:49

Mooie punten!
Ik wil weer eind van de maand starten me zadel is gister opgevuld nou kunnen we weer lekker veder fijn trainen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:50

Bedankt :D

Super trots op hem! In een jaar van niks naar de M2. Ons uit de hand gelopen grapje :')

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:00

Mijn trainingsniveau is M1/M2, start nu natuurlijk nog L2 en wil niet te ver vooruit lopen omdat ze vooral nog veel sterker moet worden. De oefeningen zelf leert ze heel makkelijk en gaan haar ook prima af. Onze werkpunten zitten vooral in een soms nog onrustige aanleuning en het gewicht moet wat meer op de achterhand. Ze begint al steeds vaker stukken super te sjouwen dus komt wel goed!

Heel fijn Haike dat je zo'n fijne clubles hebt! Ik ga eigenlijk sporadisch naar de clubles.. Heb meestal het gevoel dat ik daar wat minder fijn eindig dan ik begon.

jullie gaan echt hard Yvank! Echt gaaf. op naar die M2!

Voor degenen die gaan starten alvast veel succes! Zelf mag ik zaterdag de 11e weer. Tenzij het weer wordt afgelast door de vorst die er weer aankomt.... Baal er echt van dat het weer zo koud wordt.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:04

Blegh ik krijg het een hekel aan de maand februari :+
Wat ik op buienradar zag gaat het 2 weken vriezen dus word niks doen alweer en wou zo graag een wedstrijd plannen.
Onze bak word wel gelukkig gesleept voor dat het gaat vriezen maar mijn paard loopt gewoon niet lekker in een bevroren bak. En kan maar 1a2x in de week naar de binnenbak omdat ik overdag de rest van de week werk.

Hoe doen jullie het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:31

Gefeliciteerd yvank!!

Hier ook pas 2x clubles gehad hoor, pas sinds paar weken lid en dus 1 proefles gehad en per februari elke week. Vind vooral ook nuttig om straks jonkie mee te nemen, daarvoor privéles nog niet nodig maar zo kan toch hoop leren.

Hier waren kampioenschappen vorige week voor de paarden, en afgelopen weekend voor de pony's. Alleen vrijdag nee geweest met lesser die een heel nette proef reed en 1 puntje te weinig had voor prijs helaas.

Met de vorst proberen we zo veel mogelijk naar binnenbak te gaan met baret, jonkie krijgt vrij. Met werk wel heel gepuzzel dan helaas.....

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 09:41

De wedstrijd van vandaag is afgezegd ivm weersomstandigheden???
Het is hier prima te doen, snap er niks van? Hoe is het bij jullie?

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 09:54

Hier ligt al 4 dagen sneeuw/ijs en de straten zijn glad maar voor de rest is het oké

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 09:57

Hier zijn de wegen prima te doen zowel in het centrum als het buiten gebiedt. Had niet verwacht dat de wedstrijd zou worden afgezegd. (Ik had zelf al afgezegd omdat ik ziek ben maar stal genootje zou wel gaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:04

Nou ik snap dat best... hier ligt op de binnenwegen ijs en sneeuw en het is glad.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 10:40

Daarom vroeg ik er ook na yvank. Hier is het super te doen dus vroeg me af of het elders anders was. Ik ga er ook vanuit dat de vereniging er een goede reden voor heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 13:42

Beterschap Alice!

Hier valt sneeuw ook mee, vanmorgen bij binnenbak gaan oefenen. Daar zou vanmiddag ook wedstrijd zijn maar vreemd genoeg last minute afgelast vanwege het weer ook.... Blij dus niet had opgegeven en morgen ergens anders start, neem aan daar gewoon doorgaat (maar dacht ik van vandaag ook).

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 16:57

Ik start morgen ook weer sinds een maand of 4 a 5. Door castratie toch echt paar stappen terug moeten doen maar hij gaat de afgelopen week heel fijn!
Wel met een fikse keelontsteking met bijbehorende ab kuur dus ik ben blij als we morgen gewoon rond komen.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:46

Er is voor vannacht 10 cm sneeuw voorspelt ik hoop voor de mensen die gaan starten dat het meevalt bij jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 20:49

Laura1982 schreef:
Er is voor vannacht 10 cm sneeuw voorspelt ik hoop voor de mensen die gaan starten dat het meevalt bij jullie.

Volgens de voorspellingen hier komt er niks meer vannacht, dus daar hoop ik maar op.

Succes voor de mensen die gaan!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 00:12

Hier is de wedstrijd afgezegd :(

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 01:00

Hier hoorde ik ook al van ijzel etc dat mensen vanavond niet naar concours durfden.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:20

Hier gaan helle hoop wedstrijden niet door in de omgeving alleen de regio kampioenschappen gaan wel door.. velle hebben zich volgens mij ook afgemeld

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:23

Mijn wedstrijd was ook afgezegd, gelukkig nog snel bij kunnen schrijven bij een ander. De sneeuw en gladheid viel hier reuze mee dus wilde de weg wel op. Twee proeven nog in het L2 gereden, waren al even niet weg geweest dus enorm veel spanning en een proef vol fouten. Mer een tweede prijs en 183 en 182,5 toch prima tevreden als je ziet hoeveel ruimte er nog is voor verbetering. Qua niveau kunnen we in principe naar het M, maar die spanning op vreemd terrein zorgt dat echte goede proeven nog uitblijven.

Qua vriezen gaat het toch weer meevallen gelukkig, het was eerst twee weken maar nu is het morgen weer over hier! Hopelijk kunnen jullie ook allemaal weer lekker trainen en op wedstrijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 13:41

Jammer dat er zoveel afgelast is overal! Hier vannacht klein beetje sneeuw, vanmorgen echter alles prima op de weg.

M9ara: fijn dat je nog kon starten toch! Jammer dat je zoveel spanning had, maar dan alsnog een knappe score gehaald dan, gefeliciteerd!

Ik vanmorgen ook op pad geweest, 2 fijne proeven alleen in de 2e ging het galopgedeelte wat minder. Had de eerste proef dik gewonnen met 208,5 en fijn commentaar en veel 8en voor onderste cijfers. Tweede proef wel gewonnen maar 194 en de 8en van de eerste proef waren nu allemaal 6,5 geworden dus dat vond ik wel raar aangezien het dezelfde jury was, maar denk dus echt ben afgestraft op galopgedeelte. Maar alsnog goed tevreden, nu 8 proeven gereden en 5x gewonnen, 2x 2e en 1x 3 en 10 winspunten. Volgende wedstrijd waarschijnlijk M2 :o

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 15:18

Groot gelijk Haike om over te gaan. Erg mooie punten, gefeliciteerd!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 17:55

Hoppa Haike jullie gaan lekker.
M9ara gefeliciteerd met je punten ik zou lekker M1 gaan starten.
Hier lag vanmorgen bijna 15 cm. Alles goed kunnen schuiven en vanmiddag toch nog even aan de longe kunnen laten lopen.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 18:01

Gefeliciteerd Haike!! Komt vast goed in het M2. Ook mooie punten M9ara!

Hier ligt inmiddels geen sneeuw meer. Was ook niet echt veel gevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 22:55

Fijn Laura dan toch nog wat hebt kunnen doen ondanks de sneeuw!

Hoop nu wel lente gaat worden, vorst wel beu....