[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 12:53

mistid schreef:
welmoed__ schreef:
Gaan er trouwens nog mensen vanaf hier naar Bronneger of Schoonloo?

Ja Schoonloo! Op de vrijdag. Wanneer is Bronneger? Die reden we elk jaar, maar toen we laatst zochten stond het vraagprogramma nog niet op startlijsten/KNHS

Volgens mij begin augustus.
Schoonloo weet ik nog niet wanneer ik ga.

Cioccolato

Re: Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:05

Ja nja ik heb gwn wrl n parcour gesprongen maat ze had het niet in zich omhet beste uit een combinatie naar boven te halen. Mn paard deed echt niet haar best

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:13

Mijnpaarden krijgen 2/3 weken nu ik op vakantie ga! Dan rustig weer oppakken.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:38

Carolaaxxxx schreef:
Misschien valt het bij jou mee en vind jij der manier wel fijn!
Veel hier vonden dat geschreeuw vreselijk. Ze zegt zelf streng te zijn maar ze brengt het niet fijn over. Daarbij heedt iemand in mijn les enkel n kruisje gesprongen het hele uur...

Da's wel slecht ja := ik ken er ook wel eentje die zo kan schreeuwen, maar eigenlijk alleen als je niet doet wat ze zegt en die mensen die altijd en eeuwig met "ja maar" aankomen zetten negeert ze meestal :') Ik ben het ook niet altijd met dr eens hoor, maar dan zeg ik gewoon "nee, want.." en dan begrijpt ze dat ook wel. Ze is ook weleens een dag later naar me toegekomen dat ik dat goed gedaan had, want zoals zij het zei hadden we toch niks aan gehad.

Angel heeft 9 maanden vakantie gehad dus die moet doorwerken :+ Ik vind dat ik haar 1 dag per week vrij moet geven, maar de dag erna loopt ze altijd zo poedersuiker dus of ik haar er ook echt een plezier mee doe? Denk het niet :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:49

Zij geeft altijd op die manier les en vindt zichzelf heel wat.
Geen leuk mens als het op de paarden aankomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:52

ik heb dus echt geeen idee over wie jullie t hebben :roll:

[naam] heeft 9 dagen vrij gehad toen ik op vakantie was, maar heeft 2 weken geduurd voordat we weer normaal rond konden rijden, ik doe het dus niet snel meer zo lang ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:53

mistid schreef:
Zij geeft altijd op die manier les en vindt zichzelf heel wat.
Geen leuk mens als het op de paarden aankomt.

Dan is het sowieso al niks :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:29

Omg jullie gaan hard... Vind het gewoon jammer dat ik hele dag moet werken haha!! Maar gelukkig nog 1 dag en dan vakantie!!! :-D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 18:33

Die omschrijving ie je geeft klopt inderdaad helemaal mistid haha. Heb welliswaar geen les van haar gehad maar heb wel staan kijken.

We hebben kunnen regelen dat ik mag aansluiten in week 10c. Welliswaar een pony week maar iedereen dacht toch al dat Mick een e pony was haha

Gaaf jasje welmoed en gefeliciteerd mette!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:09

Ik heb zelf er een paar jaar aan vast gezeten. Was wel een soort van eigen keuze, maar anders moest ik naar Overijssel/Gelderland voor lessen van het H.T.C.

Ooh dat is wel fijn dat je dan nog weer mag!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:18

Gaaf jasje!

Jammer dat je dan niet echt les krijgt. Lesgeven is ook een vak apart vind ik.

Ik rijd ook al een paar weken achter elkaar wedstrijd. Binnenkort krijgt ze een week vakantie. Als we op wedstrijd gaan wordt het paard ook super verwend. Is ook wel ontspanning voor ons allebei. Tenminste zo zien wij het.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:20

Die van mij is makkelijker als 'ie wekelijks meegaat dan dat hij af en toe even vakantie krijgt :') heetgeblakerd typje, ik laat hem tegenwoordig de dag voor concours flink uitrazen op het zandpad.

Als ik geen concoursen heb kan ik ook erg slecht de motivatie vinden om te trainen :o . Ik moet doelen hebben.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:24

Ik heb ook het zelfde, moet ook doelen hebben. In de winter wel vervelend als er behalve Tolbert weinig andere concoursen zijn.

Ik had eerst ook last van wat heetheid maar dat is nu juist andersom. Geef hem dag voor concours een dagje rust en meestal krijgt ze daarna ook weer een dagje rust.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:34

Ken hit hoor heb het zelf ook. Nu ook heb geen concoursen gepland en heb nu ook de puf niet om te trainen (al is dit weer ook niets := )

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:45

Mijn paardje is de dag voor cc altijd vrij, vlechten en wassen wel de dag van te voren. Dat levert voor ons anders veel te veel stress op als we dat diezelfde ochtend moeten doen.

Verder is cherry net weer beetje in training, vanavond lekker het bos geweest met staleigenaresse. Deze week weer wat getraind dus! Alleen beetje jammer dat we maandag op vakantie gaan haha! Gelukkig wordt ze paar keer per week gelongeerd of gereden door staleigenaresse om beetje in conditie te blijven want!!! We mogen mee doen aan de Gelderse kampioenschappen! Wel met vereniging maar toch, ook leuk! :-)

Na de vakantie dus nog weekje trainen!!

Ik heb ook heel erg dat ik een doel moet hebben, anders ga ik maar beetje dom rondjes rijden haha ik zou ook niet zo'n hele goede recreatie ruiter zijn denk ik haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:52

Vlechten jullie altijd?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 21:55

Ik vlecht altijd ja, ik vind het mooi staan en en de B krijg je bij ons in de buurt ook bv. een 8 ipv een 7 voor algemene indruk! Soms zelfs een negen!! :-)

Maar als ik naar het L ga blijf ik het denk ik doen, vind het mooi en leuk om te prutsen met der. :-)

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:02

Ik vlecht nooit..
Mijn paard laat ze nooit heel, ik ben er heel slecht in, en paard ziet eruit als een wijf met die knotten :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:04

Ik heb Evel nog nooit gevlochten, zou t voor een groot concours misschien wel doen denk ik :j

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:06

marshmellow schreef:
Ik vlecht nooit..
Mijn paard laat ze nooit heel, ik ben er heel slecht in, en paard ziet eruit als een wijf met die knotten :')

Hahaha oké duidelijk ;-) dan kun je het beter niet doen nee! Haha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:08

Pantykous schreef:
Vlechten jullie altijd?

Alleen als de manen te lang zijn en ik heb wat tijd over. Heb ze er ook zo in, 6/7 grote knotten met elastiek +- 10 minuutjes bezig. Heb ook een tijdje staartjes gemaakt zodat alles netjes naar 1 kant hing, maar dan kan je haast nog makkelijker vlechten.

Elke fijn dat 'ie tijdens je vakantie niet helemaal stil komt te staan!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:11

In het B springen altijd wel veel gevlochten maar sinds het L al helemaal niet meer. Zorg wel dat het paard altijd witte voetjes heeft en lekker glanst. Staart is ook altijd lekker uitgeplozen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:12

Ja ben ik ook erg blij mee hoor. Anders was het weekje trainen, twee weken stil en dan weer week trainen en opeens twee wedstrijden vlak na elkaar en zij vind mijn paardje ook wel leuk om te doen dus dat scheelt :-)

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:13

Zijn er hier nog mensen die naar de selectie voor de Belofte Training gaan? :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:16

ismy schreef:
In het B springen altijd wel veel gevlochten maar sinds het L al helemaal niet meer. Zorg wel dat het paard altijd witte voetjes heeft en lekker glanst. Staart is ook altijd lekker uitgeplozen.

Jaaa, Evel staat altijd wel strak in 't pak ook. Daar hou ik van :j