__Astrid schreef:Ziet er goed uit focussed, alleen opletten dat die niet achter de teugel komt...
Heb je helemaal gelijk in!! En m'n handen mogen ook een stuk meer bij elkaar zie ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dorine92 schreef:Suelza schreef:Misschien Dorien hier, die is al aardig op weg
Ik ga mn best doenIk denk dat Vera het wel kan eigenlijk.. maar dan moet er nog wel wat gebeuren
Suelza schreef:Maar hij heeft het wel gelopen. En menig ruiter haalt het ZZL niet eens. Dus hem helemaal afrekenen vind ik ook niet terecht. Ik doe het haar niet na met een fjord...
Ayasha schreef:Dorine92 schreef:Waarschijnlijk omdat Guusje nooit een wp heeft gehaald in het ZZ-licht. Sterker nog, volgens mij liep ie verlies
Omdat ik Guus een prachtig voorbeeld vind van hoe je ten koste van een paard/pony kan willen presteren. Guus is blijkbaar een pony met een enorme will to please die door een aandachtsgeile amazone inmens uitgebuit werd. Je zag dat dier gewoon moeite hebben met die proeven en er door gerukt, geplukt en getrapt worden. En dat arme beest liep ook nog. Daarmee zou ik niet graag in 1 bericht genoemd willen worden als ponyruiter eerlijk gezegd. Op de manier dat zij haar ZZ l gehaalt en gereden heeft, zou ik het niet eens willen.
Suelza schreef:wanneer moet je weer starten? Ik heb even een wedstrijdstop gehad met de vos (ze springt de wissel nog niet), maar ga binnenkort weer beginnen. Dan komen wij elkaar vast wel weer tegen.
Ayasha schreef:Dorine92 schreef:Waarschijnlijk omdat Guusje nooit een wp heeft gehaald in het ZZ-licht. Sterker nog, volgens mij liep ie verlies
Omdat ik Guus een prachtig voorbeeld vind van hoe je ten koste van een paard/pony kan willen presteren. Guus is blijkbaar een pony met een enorme will to please die door een aandachtsgeile amazone inmens uitgebuit werd. Je zag dat dier gewoon moeite hebben met die proeven en er door gerukt, geplukt en getrapt worden. En dat arme beest liep ook nog. Daarmee zou ik niet graag in 1 bericht genoemd willen worden als ponyruiter eerlijk gezegd. Op de manier dat zij haar ZZ l gehaalt en gereden heeft, zou ik het niet eens willen.
Nies_ schreef:Ayasha schreef:
Helemaal mee eens.
Dorine92 schreef:Suelza schreef:wanneer moet je weer starten? Ik heb even een wedstrijdstop gehad met de vos (ze springt de wissel nog niet), maar ga binnenkort weer beginnen. Dan komen wij elkaar vast wel weer tegen.
Ik ga 14 december nog 1 keer in Barsingerhorn, en dan in januari de kringkampioenschappen proberen. Lijkt me een beetje hoog gegrepen aan de ene kant, maar aan andere kant hebben we zowat alle Z1 proeven die we hebben gereden ook gewonnen, dus dan denk ik: waarom zou dat dan op een kampioenschap niet kunnen?
Na de kring (en hopelijk de regio) gaan we de vliegende wissels aanleren. Vind het zoooooo spannend of ze dat goed gaat oppakken!
Damelza schreef:Helemaal mee eens.
Ben benieuwd hoe die van mij het gaat doen. Lekker veel lessen de aankomende tijd. Iemand tips om het doorzitten tijdens de middendraf onder de knie te krijgen? Die van mij gaat dan zo ruim dat ik hem amper uit kan zitten
Ayasha schreef:Suelza:want je weet gelukkig wat ik onder sensibel versta en je hebt Sam al jaren op stal en weet dus ook hoe sensibel die is... Ja dag zeg.
Suelza schreef:Met die wissels ben ik nu aan het stoeien, merrie kan nogal heftig zijn en daar zit het nodige werk aan. Kring ga ik ook wel rijden, maar ik verwacht er weinig van. Hoop wel weer door te mogen naar de regio maar E. Olivier zal mij evengoed wel weer het snot voor de ogen rijden
Ayasha schreef:Lord S ken ik niet maar Palusha hier wel en die volg ik altijd met veel plezier! Dat vind ik inderdaad een super combinatie! Dat zijn inderdaad combinaties die gewoon heel fijn rijden samen!
Ayasha schreef:Had hem opgezocht. Op foto herken ik hem idd wel!Enfin de naam zei me ook wel wat maar toen ik de foto zag van 'm wist ik wel weer wie het was!
Lord S en ook Palusha trouwens zijn ook meer "te kleine paarden" zeg maar... Ze hebben niet dat typische pony uiterlijk imo..