Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik was zo trots! Het voelt stiekem ook wel heel machtig als Parti zo gaat showen

Nynke04 schreef:Wat balen Esther! Lekker lompe actie van Uno. Ik ga voor je duimen!
Wel fijn dat er nog fijne stukken tussen zaten. Kan je daar op verder bouwen.
Heb een paar locaties waar ik kan gaan oefenen van te voren. Dus die wil ik nog even afgaan. Leuk dat je zoveel 'projectjes' te rijden hebt. Leer je inderdaad heel veel van en het is zeker goed voor je ruitergevoel. Hopelijk lukt het je om ze weer braaf te krijgen
Zo kan je echt lekker uitwaaien.
Daarna voor het eerst naar het zandpad geweest. Met mama die hem aan een longeerlijn had voor de zekerheid. Mourie en ik vonden het aan het begin allebei wel erg spannend
Maar uiteindelijk konden we allebei ontspannen en ben ik blij dat we het gedaan hebben! 

Of ja, dan zouden ze hem iig hebben moeten laten controleren door een osteopaat en een zadelpasser want als ie pijn heeft, zal hij dat blijven doen en ligt het uiteraard niet aan de opvoeding.
), maar die doet dat dus uit pijn en niet omdat hij slecht is opgevoed. 

Wel fijn dat jullie allebei hebben kunnen ontspannen! 

) maar uiteindelijk zal hij daar wel sterker van worden. We hebben ook contragalop eens geoefend op een gebroken lijn (een héél flauwe gebroken lijn, dus ik maakte de bocht niet scherp oid) en dat deed hij eigenlijk ook goed. Je voelde de onbalans nog wel maar hij deed het wel en viel niet in draf of zo! Dus ik was best trots.
Erg de gas erop dus in de eerste proef haha, kan gebeuren! Fijn dat de jury je gevoel dit keer wel waardeert!
hallo lieve bokkers! Hierbij mijn brave bijleespost van een maand...
ah gaat dus idd een stuk beter! Alleen klote van je pony met KS... Een vriendin heeft pasgeleden haard paard in moeten slapen ivm KS, maar neem aan dat het met jouw pony niet zo erg was. Maar tis geen leuk nieuws, sterkte...
enorm blij mee, een unieke kans ook! Nu moet ik alleen wel uitwerken bij mijn oude werk en word ik al ingewerkt bij mijn nieuwe werk waardoor ik al een maand elke dag werk. Fred doet helaas dus niet veel
. Ik ben binnenkort samen met Fredje een proefcombinatie voor lessen, iemand die veel met houding en zit doet wil iets nieuws uittesten en wij zijn uitgekozen als proefcombinatie. Enorm leuk! Ik weet dat er aan mijn zit enorm veel te verbeteren is dus ik ben heel benieuwd
dat wou ik even zeggen.. Haha! Over 2 weken verwacht ik meer online te zijn en te kunnen updaten, nu moet ik bikkelen en keihard werken helaas...
Wel goed dat je even terug gaat en dat je verschil merkt
Kan alleen maar beter gaan dan!

38 uur in de bediening is ook wel een zware baan vind ik, maar wel een hele leuke! Veel succes.
Zou hem (of haar) bijna komen stelen
onder het mom van: die enorme buik moet er vanaf. Dus de rare blikken van mensen heb ik er maar voor over.
) luistert naar de naam Lino 

Vandaag ga ik niet rijden, heb deze nacht heel weinig kunnen slapen door de pup. Begon elke 2 uur te janken omdat ie moest plassen. 

toen maar nw-vw gereden en zo toch nog goed af kunnen sluiten, gister heb ik een paardenruil gehad met fleur van dit forum, zij heeft op chardon gereden, en ik heb gezien dat hij toch wel kan wijken en schaart en ik heb op buraan gereden, wauw wat een middendraf en wijken zit daarop, super leerzaam voor mij, weet ik ook eens hoe dat voelt
toen nog de gaan oefenspringen met de pony van mijn schoonfamilie, heerlijk kunnen rondsturen en lekker gesprongen, toen is zij er op gegaan en dat ging ook super! vanavond springles met mijn eigen paardje, ben benieuwd of dat ook zo goed gaat
helaas nog steeds niks gehoord over het voer, dus ik ga nu even rondkijken of er dichtbij ergens een heel goed voer verkrijgbaar is, tips zijn welkom
Het is inderdaad fijn om een keer te voelen hoe een goede oefening dan precies gaat! En hopelijk kon Fleur je nog wat tips geven voor het wijken!
er is ook geen groot budget voor, het is tenslotte maar gezelschap
Na een tijdje lukte dat, maarja na een kwartier weer dat ratelgeluid, dus dat was weer doeeeii fijn gevoel. Dus nouja weer een poging gewaagd, kwam een tijdje later de buurman met een gammele kruiwagen langs de bak wandelen en dingen storten. Moet ie tegen kunnen, maar hij was al erg wakker door dat ratelen steeds dus dit was ook eng haha.

Ik had dan ook nog les van 15u30 tot 17u30 dus ik was echt doodop, ik kon met moeite mn aandacht erbij houden xD
Hopelijk vind je er een leuke!
Vandaag was ze ook nog fijn. Wil denk ik 14 november op wedstrijd. Ik weet toevallig dat op die locatie een longeercirkel is, vind ik fijn voor als ze weer zo wild is. Maar toch vind ik het ergg spannend om in te schrijven 
Een merrieveulentje. Maar we hebben besloten wat verbouwingen aan te brengen aan de wei die beschikbaar is voor de shetjes dus moet even afwachten of de verkoper er haast bij heeft. Als dat zo is dan zal ik helaas een andere moeten zoeken