Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
listiglistje schreef:Je zou toch denken dat als ze LT hebben gelopen, de wissels er toch wel bevestigd op zitten
vur schreef:Nou, dat de hulpen voor een wissel vrij universeel zijn, is niet zo hoor. Het ligt een beetje aan hoe het haar aangeleerd is. Dus zeg maar op de Duitse manier of de Nederlandse manier. (heel zwart wit gezegd).
listiglistje schreef:vur schreef:Nou, dat de hulpen voor een wissel vrij universeel zijn, is niet zo hoor. Het ligt een beetje aan hoe het haar aangeleerd is. Dus zeg maar op de Duitse manier of de Nederlandse manier. (heel zwart wit gezegd).
wat is de NL en DE manier...nooit van gehoord![]()
Ik rij wat toe net voor mijn wissel (voor mijn gevoel wat heter) geef buitenbeen en houd mijn buitenteugel
erbij, maar geef ook volgens mij op het moment op beide teugels een miniscule ophouding, dan wisselt ie.
In een serie is het makkelijker, alleen toerijden en buitenbeen en voor aanleuning houden maar gewoon tegelijkertijd een kleine ophouding.
Maar in een serie denkt hij zelf mee, terwijl als ik er maar 1 doe, meer een duidelijke hulp moet geven voor mijn gevoel.
BelRosa schreef:Pff dat zijn nog eens punten Mavantos! Gefeliciteerd!
Ik zou ook niet weten hoe je dat aan moet pakken haike, de hulpen van een wissel lijken me aardig universeel. Misschien weer van voor af aan beginnen alsof ie het nog moet leren. Wel een leuke uitdaging!
De rest, bedankt