B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:36

Bon_ita schreef:
Ik had gisteren mijn eerste wedstrijd.. alles wat fout kon gaan, ging fout. Eerst scheurde mijn rits uit mijn laars ;( Toen moest mijn vader als een debiel naar huis rijden om mijn chaps te halen. En toen was ik zo over de zeik, dat mijn paard ook over de zeik ging, waardoor ze tot 2x aan toe dwars door de witte hekjes denderde en in de uitgestrekte draf vloog ze de lucht in :Y) .

Maarr vandaag weer een dag hahahaha

goh, dan heb je wel pech gehad ja :o

heel veel succes vandaag, en niet teveel in de stress gaan als er iets fout gaat, want dan kan het alleen maar slechter gaan ;)

Cissi_D

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:45

Morgen m'n debuut, in Gemert. Mijn doel is binnen de bordjes blijven, dat zegt genoeg denk ik haha.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:49

Cissi_D schreef:
Morgen m'n debuut, in Gemert. Mijn doel is binnen de bordjes blijven, dat zegt genoeg denk ik haha.

succes!
binnen de bordjes blijven vond ik gisteren nog best moeilijk :+

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:50

Binnen de bordjes rijden is een ramp ;)

poema

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:58

Ik had gister mijn B debuur in Hoogland, pinksterconcours. Belachelijk hoge punten gereden 224 en 206, en een 1e en 3e plek. Nou heb ik vroeger bij de pony's L2 gereden en het paard waar ik nu op rij, start met de eigenaar L1. Ik heb in de regelementen opgezocht, dat ik dan zowel B als L1 mag starten. Maar ik weet niet of dit geldt als tussendoor een paar jaar afgemeld bent als lid van KNHS. Ik ga denk ik liever L1 starten. Weet iemand of dit ook mag, als je afgemeld bent geweest?

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:00

wow, dat zijn zeker nette punten. Ik zou verder niet weten of het nog mag... al snap ik dat je nu graag een stapje hoger gaat.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:12

ff de knhs bellen poema , maar volgensmij mag het wel. wel mooie punten zou ik ook wel willen

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:19

Heb gisteren ook mijn B debuut gehad, 2 keer derde met 181 en 190 punten, erg tevreden! :)
Was gelukkig wel op zand, volgende keer op gras tussen hekjes!
Afbeelding

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 15:20

supper debuut Eeffii!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 16:39

Wat een super debuten komen er voorbij.
Volgens mij mag dat wel, want ik heb dat een paar jaar terug ook gedaan. En nooit een brief van de KNHS ontvangen.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:00

Ik had zaterdag wedstrijd in Oosterwolde. Eerste proef 183 punten (was streng gejureerd, de gene die eerste was had 187 punten) maar hier 4e bij geworden. Tweede proef 197 punten en 1ste prijs

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:18

super Janine!! dan ga je ons waarschijnlijk binnenkort verlaten ;)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:31

Jheb echt een super debuut gehad!
Iedereen stond er van te kijken hoe goed het ging en hoe braaf hij was!
Ben tweede geworden met 180 punten (was behoorlijk streng gejureerd, maar wel goed gereden)
Ben dus super tevreden!
Afbeelding
Afbeelding

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:32

Proficiat!

Ziet er goed uit!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:37

gefeiciteerd! ziet er iid netjes uit!!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:04

gefeliciteerd met jullie punten! foto's zien er goed uit :D

Ik kwam er net trouwens achter dat mijn paardje vandaag 7 jaar is geworden *\o/*

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:05

haha gefeliciteerd Ilse *\o/*

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:06

@Pattyy_; Dit was de laatste keer B, a.s. weekend L1 debuut spannend...

Mooie foto, gefeliciteerd met punten

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:08

Succes Janine, ben benieuwd! :)

_Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:34

Eeffii schreef:
Heb gisteren ook mijn B debuut gehad, 2 keer derde met 181 en 190 punten, erg tevreden! :)
Was gelukkig wel op zand, volgende keer op gras tussen hekjes!
[ Afbeelding ]

Heee!
Ik was gister ook in Gameren,
in de B-pony's :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 19:39

Cissi_D schreef:

Hahaha dat was ook mijn doel met mn eerste wedstrijd, blijven zitten, binnen de hekjes blijven en minimaal 150 punten halen (wat ja om nu met B-1 te eindigen :'), al weet ik niet eens of dat wel kan....).

Ook een aantal goede debuten hier zo te lezen, fijn hoor! Mooie foto's ook!

Wedstrijd vandaag ging heerlijk, pony heeft altijd heel veel stress op wedstrijd (ik maak me nooit zo druk dus denk dat pony denkt iemand van ons moet wedstrijdstress hebben...). Met losrijden begon die eerst vrij koppig, hoek was eng (lagen dakpannen achter hek tja die horen er ook echt niet). Maar na een tijdje liep ie heerlijk, lekker los en ontspannen, dat heeft ie nog nooit gedaan op vreemd terrein! Eerste proef liep ie ook redelijk nageefelijk door, alleen doordat ie zo fijn liep reed ik dr minder aan omdat ik misschien onderbewust bang was dat ik dit moment zou verstoren. Kortom pony liep lekker proef was rommelig. Tussen proeven door even gestapt en daarna weer opgepakt, tja toen had ie geen zin meer.... Was al sterk in de losrijbak en dat bleef zo in de proef... Hoofd in de lucht niet willen nageven/buigen echt niks. Heb wel iets netter op de letter geprobeerd te rijden. Eerste proef 171 punten tweede proef 169, maar vind het verschil zelf eigenlijk nog erg klein... Maar goed moeders heeft het gefilmd en ik ben ze aan het uploaden op de computer, zo even bewerken en dan op youtube uploaden en dan kunnen jullie een oordeel (en tips :P) geven!

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 20:24

Ilse_123 schreef:
Bon_ita schreef:
Ik had gisteren mijn eerste wedstrijd.. alles wat fout kon gaan, ging fout. Eerst scheurde mijn rits uit mijn laars ;( Toen moest mijn vader als een debiel naar huis rijden om mijn chaps te halen. En toen was ik zo over de zeik, dat mijn paard ook over de zeik ging, waardoor ze tot 2x aan toe dwars door de witte hekjes denderde en in de uitgestrekte draf vloog ze de lucht in :Y) .

Maarr vandaag weer een dag hahahaha

goh, dan heb je wel pech gehad ja :o

heel veel succes vandaag, en niet teveel in de stress gaan als er iets fout gaat, want dan kan het alleen maar slechter gaan ;)

Ik ben vandaag 3e geworden *\o/* van de 4 -O- hahahaha. ( deden wel meer mensen mee hoor, maar ze delen de prijzen uit in groepjes haha)

Nee ik ben héél trots. 176 en 178 punten. Heel dicht tegen de winstpunt aan. En dat voor iemand met wedstrijdangst, geen wedstrijdervaring en een paard wat een jaar stil heeft gestaan (en die ik ook pas sinds januari heb) :D
Heb erg nuttige tips op mijn protocol gekregen, dus nu goed aan de bak. Heb er de volste vertrouwen in dat het goed komt!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 20:28

Netjes hoor! Hele nette punten! En altijd fijn goed commentaar op je protocol! Ik heb nu filmpje gemaakt is aan het uploaden en heb oefening + Cijfer + Commentaar er gelijk ingezet das hopelijk makkelijk kijken en beoordelen :P.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 20:37

Iedereen gefeliciteerd die zijn debuut al dan niet met succes heeft afgerond.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 21:15

evdpanne, leuk ! wil het filmpje wel zien :)

ilse_123, ik wil het graag gaan gebruiken ! heb ergens in een ander topic veel goede reacties gelezen, dat het echt helpt. we gaan het proberen, maar het kopen van het voer is nogal een klus.