Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iloonie

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:00

Ik ben gister naar die informatiebijeenkomst geweest.. maar als je alles een beetje gelezen hebt op knhs.nl hoorde je niets nieuws.
De opkomst was wel erg hoog, de zaal was eigenlijk te klein.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:13

Bedankt voor de reactie! Daar kan ik wel wat mee, heb nog wat setjes liggen namelijk!
Inderdaad wel dezelfde vragen als Loulou, want ik kon op knhs.nl niets vinden over het adres waar je coupons naar terug kunt sturen enzo..

Vind echt dat KNHS dit heel slecht communiceert naar de leden, terwijl het een gigantische omschakeling is. :n

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:14

loulou schreef:
maakt het dan nog uit wanneer ze besteld zijn? of kun je ze altijd per 16 retour sturen?
kunnen ze gewoon naar het adres van de de knhs of moet je er een bepaalde naam bij vermelden?
moet er nog iets specifieks in een begeleidende brief?

nogal wat vragen, maar ik heb ook nog twee setjes nieuwe startcoupons liggen omdat ik dit jaar niet gestart heb.
het zou dus mooi zijn als ik ze retour kan sturen ipv in de oudpapier bak te gooien.

Na 1 juli besteld kun je ze retour sturen. Dit staat volgens mij ook op de site van de KNHS vermeldt en ook meerdere malen in dit (behoooorlijke grote inmiddels) topic.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:43

Ik weet niet meer of ik mijn coupon na 1 juli heb besteld of niet maar ga ze gewoon opsturen dan merk ik het vanzelf wel.
Ik kan alleen nergens een adres vinden?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 11:44

Fenny schreef:
Na 1 juli besteld kun je ze retour sturen. Dit staat volgens mij ook op de site van de KNHS vermeldt en ook meerdere malen in dit (behoooorlijke grote inmiddels) topic.

Dat had ik nooit verwacht toen ik em opende!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:59

Loetie84 schreef:
Niet om t een of ander hoor, (het maakt me namelijk niet uit, ben alleen nieuwsgierig) maar waarom is er verschil tussen paarden en ponies?! De kosten voor jury en organisatie zijn toch hetzelfde eigenlijk? Of zie ik dat verkeerd?

Bij ons is het inschrijfgeld voor pony's lager om de ponysport te stimuleren, prijzen liggen uiteraard ook lager.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:23

Loetie84 eigenlijk heb je wel gelijk. Behalve het prijzen geld is alles voor de pony's gelijk aan kosten die wij als vereniging maken. Pony jury's kosten net zoveel. de accomodatie kost net zoveel. De lintjes kosten net zo veel. Maar zoals l0esjj zegt is het bij ons ook. Op deze manier willen we de ponysport stimuleren!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 13:50

kleinvosje schreef:
Fenny schreef:

Dat had ik nooit verwacht toen ik em opende!

Denk ook dat het een goed idee is om een soort sticky te maken, of een overzichtje voor in de OP.
Je ziet hier ook telkens de zelfde vragen weer voorbij komen, logisch topic is té groot om helemaal door te lezen. :P

Iemand die wil helpen? :=

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:40

Een overzicht met de kosten? Dat soort dingen?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:43

De kosten voor de startpas staan op: http://www.knhs.nl//news.asp?ID=6881
Coupons besteld NA 01-07-2011 kunnen voor creditering worden terug gestuurd in complete sets van 16 stuks.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:45

Een overzichtje van de veel gestelde vragen, zoals de kosten (waar zijn ze te vinden?), hoe de startpas straks in werking gaat, hoe er ingeschreven moet worden en dat soort dingen. ;)

Gewoon een overzichtje..

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:45

bedankt voor je antwoord fenny. ik heb ze ook voor 1 juli besteld helaas.

sticky is denk ik wel een goed idee ja, het topic is inmiddels wel erg groot geworden.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:47

_Marinke_ schreef:
Als ik alles even op een rijtje zet;

-> Startpas vervang de startkaart én de coupons
-> Van de Startpas heb je een gelimteerde (voor 4 starts) of een onbeperkte
-> Inschrijvingen gaan allemaal digitaal (evenals uitslagen)
-> Coupons na 1 juli 2011 besteld kunnen per 16 teruggestuurd worden naar de KNHS (het geld krijg je dan terug).

-> Inschrijvingen voorlopig nog niet digitaal (via systeem) maar via een inschrijfformulier die je via http://www.knhs.nl kunt downloaden, die kan je vervolgens e-mailen naar de wedstrijdorganisatie

Links:
http://www.knhs.nl/overview1.asp?CatID= ... atID=19011
http://www.knhs.nl//news.asp?ID=6881

Iemand die dit kan aanvullen en/of verbeteren? Evt. met de site's / nieuwsbericht erbij? Misschien wel handig voor een overzichtje (sticky?) of voor in de OP! ;)

Hier was ik mee begonnen ondertussen kan er met nieuwe info al heel wat worden aangevuld en een soort FAQ gemaakt worden.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 15:38

_Marinke_ schreef:
_Marinke_ schreef:
Als ik alles even op een rijtje zet;

-> Startpas vervang de startkaart én de coupons
-> Van de Startpas heb je een gelimteerde (voor 4 starts) of een onbeperkte
-> Inschrijvingen gaan allemaal digitaal (evenals uitslagen)
-> Coupons na 1 juli 2011 besteld kunnen per 16 teruggestuurd worden naar de KNHS (het geld krijg je dan terug).

-> Inschrijvingen voorlopig nog niet digitaal (via systeem) maar via een inschrijfformulier die je via http://www.knhs.nl kunt downloaden, die kan je vervolgens e-mailen naar de wedstrijdorganisatie

Links:
http://www.knhs.nl/overview1.asp?CatID= ... atID=19011
http://www.knhs.nl//news.asp?ID=6881

Iemand die dit kan aanvullen en/of verbeteren? Evt. met de site's / nieuwsbericht erbij? Misschien wel handig voor een overzichtje (sticky?) of voor in de OP! ;)

Hier was ik mee begonnen ondertussen kan er met nieuwe info al heel wat worden aangevuld en een soort FAQ gemaakt worden.

Dan is het misschien handig om het adres van de KNHS te vermelden en tot wanneer je de coupons nog mag terug zenden??

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 15:40

Aanvulling op het terugsturen van de coupons: Terugsturen moet voor 31-12-11 gebeuren en je krijgt alleen terug als je je startkaart door laat lopen in 2012 (dan wordt het dus een startpas).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:02

_jennifer17_ schreef:
Bedankt voor de reactie! Daar kan ik wel wat mee, heb nog wat setjes liggen namelijk!
Inderdaad wel dezelfde vragen als Loulou, want ik kon op knhs.nl niets vinden over het adres waar je coupons naar terug kunt sturen enzo..

Vind echt dat KNHS dit heel slecht communiceert naar de leden, terwijl het een gigantische omschakeling is. :n

Ja de KNHS is wel een uitblinker op dit gebied......slechter kan haast niet volgens mij...

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:05

Ja! Ik vertelde het van de week aan een vriendin die ook wedstrijden rijdt, en die had er gewoon nog niets over gehoord!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:06

Motje11 schreef:
Ja! Ik vertelde het van de week aan een vriendin die ook wedstrijden rijdt, en die had er gewoon nog niets over gehoord!

Ook niet vanuit het secretariaat van de rijvereniging waar ze bij aan is gesloten?
Wij hebben een paar weken geleden ook al mail gehad van onze club hierover.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 16:08

Motje11 schreef:

Maar dan heeft ze wel onder een steen geleefd, er staat ook iets in de P&S, die ze als wedstrijdruiter ook gewoon krijgt...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:09

Dit word wel slecht doorgegeven, ik had het er op stal over vanmorgen en 3 mensen die ook starten wisten van niets, ik vind dat de KNHS hier wel wat meer werk van zou mogen maken.

Ik heb nog 3 blanco coupons liggen weet iemand of ik die ook in kan sturen? Vind het zo zonde als ze verloren gaan.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 16:10

Alleen als het aangekochte blanco's zijn kun je ze terug sturen, maar ik denk dat hiervoor hetzelfde geldt als voor de standaard coupons, besteld voor 01-06-11 zullen ze niet terug betaald worden.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:14

Miepie77 schreef:
Dit word wel slecht doorgegeven, ik had het er op stal over vanmorgen en 3 mensen die ook starten wisten van niets, ik vind dat de KNHS hier wel wat meer werk van zou mogen maken.

De verplichte Paard&Sport, die iedere wedstrijdruiter/amazone ontvangt, wordt dus echt niet gelezen, want daar heeft het inderdaad ook in gestaan. Ook op de site van de KNHS.

Ik wil het hierbij nog níet goedpraten dat de KNHS dit laat heeft gemeldt, maar toen het eenmaal bekend was (een paar weken geleden volgens mij?) dat de startpas zou komen, heeft de KNHS het wel op de site e.d. gemeld.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 16:15

Maar dat is dan toch het probleem van de niet-lezende ruiters Fenny, zij kiezen er zelf voor niet te lezen en dus niet op de hoogte te blijven van wat er gaande is. Dan vind ik ook niet dat ze mogen klagen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:16

Fenny schreef:
Motje11 schreef:

Ook niet vanuit het secretariaat van de rijvereniging waar ze bij aan is gesloten?
Wij hebben een paar weken geleden ook al mail gehad van onze club hierover.

Ik heb het van de club ook niet gehoord :n

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:16

De KNHS heeft het dus op Facebook gezet (vermoed ik, hun vriendenpagina had het maximale aantal vrienden bereikt en toen hebben ze dus pas een gewone pagina gemaakt), het is via Hyves gecommuniceerd, het is via Twitter gecommuniceerd.
Het is daarbij op diverse andere platformen gecommuniceerd, Horses, Bokt, HorSus.
En staat in de P&S...

Het is misschien kort tijd, maar volgens mij heb je toch echt wel onder een steen gezeten als je dit nog niet wist...