Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

magic_lover schreef:ik heb 11 maart mijn aanvraag naar de club gestuurd..
dan zou het nu ongeveer nog 2 week moeten duren.... nouja.. ik ben benieuwd

Summertje schreef:Ik verwacht een hele bijzondere startkaart na 4,5e maand.
Misschien is hij wel met de hand geschreven
asjemenou schreef:Nieuws
Aanvraag startkaarten en startcoupons
De KNHS stelt alles in het werk om de verwerking van startkaart- en startcouponaanvragen zo spoedig mogelijk terug te brengen tot de gebruikelijke maximale verwerkingsduur van tien dagen. Op dit moment kampen wij met een aantal automatiseringsproblemen waardoor het verwerken van startbescheiden minimaal twintig werkdagen duurt. Om ervoor te zorgen dat onze leden hier zo weinig mogelijk hinder van ondervinden kan iedereen....
Kan iedereen wat?
Ben benieuwd wat hier eigenlijk achter moest komen te staan, als je op 'verder' klikt staat het er ineenkeer niet meer bij.
asjemenou schreef:magic_lover schreef:ik heb 11 maart mijn aanvraag naar de club gestuurd..
dan zou het nu ongeveer nog 2 week moeten duren.... nouja.. ik ben benieuwd
11 Maart? Dat is al 6 weken geleden!!
Waarom nog twee weken wachten, ze zouden er toch na 4 weken zijn volgens het bandje?
Ik had meteen de volgende werkdag al antwoord. Hoef je niet minstens 15 minuten in de wacht te hangen aan de telefoon
Denica schreef:Mijn startkaartaanvraag gaat als het goed is volgende week op de bus, maar 7 weken wachten vind ik wel erg lang, dan kan ik niet meedoen aan een wedstrijd waar ik wel graag aan mee wil doen. Hoe kun je precies blanco coupons regelen?