Inge_ schreef:Idd! En nog een keer een mailtje sturen naar de mensen die zich eerst ook hadden opgegeven ofzo?
Is twee keer gebeurd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inge_ schreef:Idd! En nog een keer een mailtje sturen naar de mensen die zich eerst ook hadden opgegeven ofzo?

Inge_ schreef:Kun je niet die 25 veranderen naar 20? Is toch ook al heel wat?

Wendy schreef:Je kunt toch een wit dekje onder de pad doen?

Citaat:Voor wat entingen, paspoorten, kledingvoorschriften en klassiek ogende optoming betreft, hanteren we de regels van de KNHS:
Deelnemers van de dressuurwedstrijd dienen qua kledingvoorschriften te voldoen zoals deze bij KNHS wedstrijden gelden; d.w.z. witte rijbroek, witte bloes/shirtje, wit zadeldek, witte handschoenen, zwarte rijlaarzen, zwart jasje en een cap.
Ik heb twee zwarte cross link hoofdstellen (een leren en een biothane). En ik heb een zwart touwhalster van Voest met leer neusje, maar ik weet niet of daar mee gereden mag worden? Verder heb ik een zwart rijjasje maat eh denk 38. En ik heb een wit sjabrak..oh nee daar staat de naam van mijn paard op. Misschien voor iemand wiens paard ook Sammy heet

Las er laatst nog hier ergens op Bokt over.. maar waar
Maar ff de reacties van andere afwachten

dan gaat de dag misschien nog door
Inge_ schreef:Je mag niet met gewone zwarte chaps rijden, wel leren zwarte chaps volgens mij..
Ik glij met gewone rijlaarzen zo door de beugels heen, dus ik rij met nette chaps enz.

) Inge_ schreef:Wat voor laarzen gebruik je dan geluksvogel? Zonder hak? Je mag mijn laarzen anders wel lenen hoor
Met hak maar de onderkant is glad en mijn beugels ook
en het piept vreselijk als je met leer over leer gaat 

Moederlief wil geen 2 uur met trailer en paard rijden, wat volkomen logisch is en dus kan ik niet komen om mee te doen aan de wedstrijd. MAAR... Ik kom wel kijken! Beloofd
Moederlief vond dat wel een super idee!