Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melzazu schreef:Oh Enzo_Ollie wat spannend. Hopelijk is het positief.
Wat suf zeg Fly_high. Het zal vast goed komen toch?
Fly_high schreef:Autumnn ja dat heb ik ook al gezien, waarschijnlijk dezelfde vereniging dan![]()
Springen is nog steeds overal 12,5 en geldprijzen, voor wie motivatie zoekt om van discipline te wisselen
Charmaine schreef:Fly_high schreef:Autumnn ja dat heb ik ook al gezien, waarschijnlijk dezelfde vereniging dan![]()
Springen is nog steeds overal 12,5 en geldprijzen, voor wie motivatie zoekt om van discipline te wisselen
Ik heb ingeschreven voor Waddinxveen 9 mei 80 cm. Daar is het 17,50 met gebruiksvoorwerpen als prijs....Of het moet een foutje zijn....
16 maart Voornruiters is 80cm 12,50, maar vanaf de meter 15 euro.
Bowo schreef:Een accomodatie afhuren is natuurlijk ook niet gratis, dus dat je dat niet aan de prijs ziet, vind ik niet heel raar.
Hier wisselt het inschrijfgeld overigens nog van €10-15, dus dat is laag vergeleken met wat ik hier hoor. Prijzengeld wisselt ook, maar meestal 25 of 30 voor eerste (maar dat is dan weer niet gerelateerd aan inschrijfgeld). En vaak 2e proef gebruiksvoorwerpen.
Bowo schreef:Waarom zou een stal dat doen? Iedereen met een beetje bedrijfsvoering gaat niet zo maar voor niets zijn faciliteiten beschikbaar stellen. Kan dan hooguit iets anders zijn dan letterlijk geld, maar helemaal gratis en voor niets lijkt me sterk.
@DemiSisa, dan weet je ook niet wat je moet verwachten....