cijsalover schreef:Heeft iemand al de L2 uitslag van de 21e?
Ik had hem woensdag al meteen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samy schreef:Dispar_Vulgo schreef:Bedankt, dan kijk ik toch goed want hij staat daar nog niet!
Dat is wel erg zuur, want theoretisch gezien zou die dan pas dinsdag komen.
DoretteK schreef:kiki1976 schreef:Wie wacht er nog meer op de uitslag van 17-04?
En welke klasse deed je mee?
Hier nog steeds geen uitslag bij de B pony's.
Via de app zeiden ze gisteren dat sommige jury's niet zo snel waren, of eigenlijk sommige waren snel.
Ik vind dat toch wel gek hoor, ze zeggen toch dat het binnen drie werkdagen online staat? Dat de ene wat sneller is, dan de andere oké. Maar er staat nergens dat die drie dagen een richtlijn is...
Edit: het komt nu heel negatief over, verder alle respect voor ze hoor! Maar mocht je het bv. te druk hebben om dit naast je andere werk te doen, dan moet daar misschien even over nagedacht worden
stalleke schreef:Ik heb me als jury aangemeld en gister de eerste 6 beoordeeld. Dit waren echter filmpjes van event van de 21e. Ik denk dat ze dus niet alle filmpjes kwijt konden en sommige daarom later punten krijgen. Heb vandaag weer 12 nieuwe gekregen dus kan weer even vooruit. Overigens wel erg leuk om te doen!
aaidaa schreef:@stalleke, nu we je hier toch hebben, hoe is het voor een jury die ook zzlicht mag jureren om naar deze filmpjes op basisniveau te kijken? Ik voel me op kleine wedstrijden al weleens zon amateur als ik naar de ruiters om me heen kijk, dus gejureerd worden door een jury die een veel hoger niveau gewend is, vind ik stiekem best wel spannend..
aaidaa schreef:M_arjolein schreef:Leuk misschien heb je mijn proef gister ook wel beoordeeld in de L1! Ik vind het juist leuk dat er nu zoveel feedback wordt gegeven. Vond het eerst ook wel spannend om door een subtop jury beoordeeld te worden
Gelukkig, it is not just me![]()
Veel commentaar is altijd fijn!