Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Larissajulia schreef:Succes iedereen die wedstrijd heeft vandaag!
Welkom Lotje!
Ik zag ook een paar nette ingevlochten paardjes voorbij komen!!
Fijn dat de training ook goed gaat met veel!
Ik had gister mijn L1 debuut. Helaas had ik zelf wat, onnodige, spanning en was Larissa ook best wel druk, dit kan ik haar niet kwalijk nemen door het slechte weer van afgelopen week. Toch liep ze wel enorm gaaf! Helaas was ze in de proef een beetje schrikkerig, maar we hebben 182 punten gereden. Commentaar was ook dat er hele nette stukken inzaten, maar dat t nog iets meer bevestigd mag worden. Pony voor de toekomst. Was een proef met 8'en maar ook met 4'en (vanwege 1x schrikken).
PrimaDonna_ schreef:Nou meiden.. ik heb de manege net gemaild waar ik volgende week ga starten met de vraag of ik hem naar februari mag verplaatsen.
Kan helemaal niks thuis met rijden. Alleen beetje binnen maar is ook niet fijn aangezien dat een kleine bak is.
Als ik dan volgende week op die manege ga rijden ontploft Don en daar heb ik geen zin in.
Nu antwoord afwachten van de manege. Ben volgens mij gewoon optijd met eventueel afmelden..
PrimaDonna_ schreef:Nou meiden.. ik heb de manege net gemaild waar ik volgende week ga starten met de vraag of ik hem naar februari mag verplaatsen.
Kan helemaal niks thuis met rijden. Alleen beetje binnen maar is ook niet fijn aangezien dat een kleine bak is.
Als ik dan volgende week op die manege ga rijden ontploft Don en daar heb ik geen zin in.
Nu antwoord afwachten van de manege. Ben volgens mij gewoon optijd met eventueel afmelden..