Oh oh oh, zorgen dat je snel echt beter wordt! En ga je dit topic nu ook direct verlaten? of blijf je nog wel even L2? Jullie zijn echt hard gegaan, want hoeveel wedstrijden heb je nu gereden in de l2?
ik heb hier een tijdje meegelezen, maar nu ga ik zaterdag toch echt L2 starten en wil ik me graag er aan toe voegen!
ik zal me even voorstellen:
ik ben Karin van schoonhoven, 21 jaar werkzaam als paraveterinair bij een gemengde dierenartspraktijk ik heb een prachtpaard, al zeg ik het zelf en ook al is hij nu maar voor de helft geschoren omdat het scheerapparaat er mee stopte, die is nu 8 jaar een kwpn X fries van 1.65 hoog we hebben een nogal moeilijke start gehad, met daarbij de nodige gevechten de niet wp waardige proefen en zelfs een ongeluk gehad, maar nu zijn we lekker op dreef, de punten verschillen nog wel eens van 200 naar 180 mede door mijn ontzettende zenuwen waardoor ik soms niet meer weet op welke hand ik moet lichtrijden en we springen zo nu en dan eens een wedstrijdje op B/L niveau
Mijn paard is heel lang een slungel geweest die lang mager bleef. Maar op onbeperkt hooi, bietenpulp kreeg ik dat al beter.
Nu krijgt hij dagelijks 1/2 kg basisbrok en 1/2 kg marstal cornmuesli, voldoende hooi en we trainen een keer of 5 in de week maar gaan ook regelmatig naar buiten of hij krijgt een weekje vakantie.
Zo was hij vorig jaar dus ben er afgelopen jaar aardig in geslaagd hem mooier bespierd te krijgen
Welkom annetm, gefeliciteerd ook nog met de scores!
Karin ook welkom! Paard zo lastig dat hebt moeten vechten en ongeluk gehad hebt, of spanning van beide?
Yvank gefeliciteerd met je winstpunt weer, nu dus 10? Ik zou lekker L2 bevestigen en dan selecties mee doen nog in het L2, toch leuk om dan bovenaan te komen? Maar snap ook wel naar M1 zou willen, maar rijd zelf liefst de klasses eind uit.
Ik gisteren weer voor eerst sinds half jaar naar club gegaan om daar eens te trainen, ze vond het wat raar maar liep hartstikke fijn! Filmpjes via pb, zijn echter wel lang want alles is gefilmd en ik niet zo handig nog met moviemaker. Zaterdag ook weer ons eerste lesje gepland, ook erg veel zin in! Na half jaar blessure lijkt nu toch echt weer einde in zicht en kunnen we aan de gang
Ja opzich wel hoor maar dan moet ik niet veel starten onze selecties zijn februari pas
_Sofie
Geplaatst: 28-10-15 23:08
Yvank: gefeliciteerd met je winstpunt! Wauw, je paard is heel mooi opgedroogd Haike: fijn dat jullie na blessureleed weer lekker aan de slag kunnen. Annetm: wat een gaaf dier die grote Welkom! Karin: welkom, ook al zo'n leuk paard Alice: gefeliciteerd met je punten en prijs! Galeo: fijn, een nieuw zadel.
Hoi Ik laat ook weer eens wat van me horen Tijdje druk gehad, had tentamen dus moest flink aan de studie Ik heb met m'n instructrice overlegd en zij vond dat we prima over kunnen naar het L2, dus nu gaan we 22 november ons debuut maken. Ben heel benieuwd hoe het gaat, heb er wel zin in!
Dit is trouwens mijn paardje (niet de beste foto, maar heb geen recentere dressuurfoto):
Dankje haike, door spanning van mij krijgt chardon spanning, dit is vooral op wedstrijd, vaak krijg ik een soort van Black out en kan ik niks meer verwerken, ook heeft hij een karperrug waardoor hij makkelijker spanning opbouwd
Zo een half jaar blessure, dat is vervelend! Fijn dat je weer aan de gang kunt en dat hij tijdens de les zo fijn liep!
Dankje sofie, wat een leuk paard heb jij zeg, lekker veelzijdig zo te zien! Succes 22 november!