Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suelza schreef:Sterker nog, ik denk dat je tot en met het Z2 zelfs nog wel in het voordeel kunt zijn met een pony. Dan spreek ik niet over topscores, maar gewoon over netjes je punten rijden. Daarna wordt het echt wel heel veel lastiger, maar ook dat kan, kijk maar naar Leonie Buur met haar Palusha die al succesvol in de Lichte Tour mee draait, Lord S die debuteerde in het ZZL en meteen punten en prijzen liep en natuurlijk ook de bekende Fjord Guusje die ook in het ZZL is uitgebracht.
Dat het kan is een feit! Je moet alleen wat meer doorzettingsvermogen hebben dan de gemiddelde WPN-chauffeur.
Suelza schreef:Ja, maar dat heeft weinig met pony-zijn en veel met koud-bloed zijn te maken.
Dorine92 schreef:Suelza schreef:Ja, maar dat heeft weinig met pony-zijn en veel met koud-bloed zijn te maken.
Ja maar een andere pony zal bijvoorbeeld op zijn dribbelgangen afgerekend worden en dan op de volte 8 meter net als ik een punt mislopen omdat de pony klein is en het daardoor makkelijker is. Dat is meer wat ik bedoel te zeggen..
Suelza schreef:Daarom zeg ik ook, je zult voor een 8 moeten rijden om een 7 te krijgenmaar dat kunnen ze wel.
Urielle schreef:Ayasha schreef:Guusje vind ik nu geen geweldig voorbeeld eerlijk gezegd.
Mijn gedachte
Dorine92 schreef:lisannee93 schreef:
Waarom niet?
Waarschijnlijk omdat Guusje nooit een wp heeft gehaald in het ZZ-licht. Sterker nog, volgens mij liep ie verlies
Dorine92 schreef:Waarschijnlijk omdat Guusje nooit een wp heeft gehaald in het ZZ-licht. Sterker nog, volgens mij liep ie verlies
Nies_ schreef:Guusje is eerder het voorbeeld dat fjorden voor de kar horen ipv in de ring. Pjotr is de eerste ZZ-licht geklasseerde fjord en die loopt ook 60x beter.
Ayasha schreef:Hihi nou dat nu ook weer niet... WB dat pony's rustiger in de kop zijn.... dat hangt ook maar net van de pony af...