Ja daar ben ik inderdaad ook bang voor fleur, dat de veearts niks vind omdat het niet ernstig is. En dan is de vraag hoever je door moet laten onderzoeken terwijl het niet zeker is of er wel wat mis is..
Klinkt als een verstandig besluit om je instructrice mee te laten gaan op wedstrijd! Kunnen net die tips uitkomen die je nodig hebt. Vind het ook leuk om te lezen dat ze zich zo laat inspireren, ooj alleen maar nuttig voor jou, kan je veel van leren. Longeren ziet er super fijn uit zeg, zo met het neusje over de grond. Top! En een blij paard maakt een blij baasje haha.
Slim van je extra les esther, kan nooit kwaad! Kan ook goed zijn voor net dat beetje extra vertrouwen voor zaterdag. Succes alvast!
Ik heb net even gereden voordat ik naar school moest. Begon lastig maar eindigde weer fijn. Heb het idee dat als ik goed aan mezelf blijf werken qua stil en ontspannen zitten en concequent zijn etc. Dat we dan echt op een stijgende lijn zitten omdat ik het idee heb dat ik nu mee snap hoe ze gereden moet worden om wat voor elkaar te krijgen.
Had zelf wel even een dipje aangezien ik al een heleboel paarden heb gereden voor anderen die net zadelmak waren en die ik in een paar maanden prima wedstrijdklaar had. En nu ik voor het eerst zelf geld in een paard heb kunnen stoppen lukt het maar niet. Ben al 10 maanden bezig en zou toch wel L moeten kunnen starten eigenlijk.. Ze kent de oefeningen gewoon maar het is puur de basis.
Maar probeer me over die frustratie heen te zetten en vooral naar de toekomst te kijken. Wieweet als we echt die stijgende lijn te pakken hebben nu dat het straks opeens vlot vooruit gaat