B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:57

die van mij liep met opstappen, na een week niet meer. (en iemand zei: dat krijg je er noooit uit.. uhu....)
die van mij ging alleen kijken en afsnijden als ze iets eng vond, nu is ze een pittige tante en gaat ze stilstaan en steigeren... ze blijft braaf staan met opzadelen en hoofdstel, hoeven krabben ook, poetsen ook e.d. ik kan haar zonder halster of touw uit de bak halen, naar de stal toe oid. ze loopt los mee vanuit de wei naar stal. eigenlijk heel braaf dus. longeren zonder touw e.d. stap = stap draf = draf en galop = galop.

mn andere paard is wat anders, staat niet stil met poetsen, staat niet stil met opzadelen, staat niet stil met opstappen, steigert niet als ze wat eng vind, moet altijd aan een touw, anders loopt ze weg. ahah

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:01

@ Nicky : zo'n merrie hebben we hier ook een staan, en maar grondwerk doen, heeft allemaal geen zin, die dendert gewoon door, al moet ze dwars over je heen.

Iemand die trouwens wil raden wat het engst was wat wij vandaag op wedstrijd tegenkwamen?

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:05

waar ben je geweest? dan kan ik misschien iets beter raden.

mijn pony viel best mee maar als je die goed op haar nummer wilde zetten liep ze gewoon door was je daar door was ze super lief en kon ik haar gewoon aan een halster buiten te zetten. maar dat daar voor aan afging ja dat was iets anders

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:08

net paardje gewassen, laarzen gepoetst en dan zo naar bed en dan is het morgen eindelijk zo ver!
Heb er zo ontzettend veel zin in! ben wel heel benieuwd of hij braaf is hoor!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:22

@ietjelover : Succes morgen! Ik ga voor je duimen :D

@ Nicky_rilana : ik was in Schijndel, maar het is iets dat je op elk terrein wel tegenkomt.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:24

oow haha hekjes :D
of dat mooie water wat er licht :+

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:25

nope, er was iets nog veeeeel enger

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:25

auto's of bomen?

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:26

oh nee, die zeker niet.

dit ga je nooit raden.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:29

gras??
in schijndel is niet zo heel veel,
daar staat een huisje met een terras, auto's en ringen, en dat water en wat zooi. en daar langs licht een zandpap en achter dat terrein het oude oefen terrein van het mennen. er is ook een poort op en een hek,waarschijnlijk staan er ook veel mensen en dingen.
meer zou ik zo niet weten moet ook eerlijk zeggen dat ik er dit jaar nog niet geweest ben want ik moest werken

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:32

ik zal het wel gewoon vertellen :o

hij was bang voor een... bont paard.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:35

haha, de mijne in het begin ook :+
stond een bonte shetlander langs de bak nou die is zo eng :(:)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:37

shetlanders zijn sowieso eng :+
maar hij staat dus echt te staren naar dat paard, en elke keer als die voorbij kwam deed hij ook zo'n grappig huppeltje.
Het was er wel achter dat het een paard was, want als hij echt dacht dat het een koe was waren we waarschijnlijk niet eens op het terrein gebleven.
Heel erg fijn terrein trouwens :D

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:41

ja vind ik ook
mijn paard staat nu bij een shet in de wei dus die zijn niet meer eng :+

in september is er daar altijd schijndelseruiterdag, en toen was ik een keer aan hij rijden met mijn pony, en toen galoppeerde ik een volte 10 M en toen kwam er iemand op mij af maar er stond ook iemand waar ik mijn volte voor wilde draaien. dus dat ging niet maar er omheen ging ook niet meer, dus dat paard van haar stijgert en zij valt er af echt iets heel stoms maar ja ik kon er ook niks aan doen. en die gene die stilstond kreeg van haar de schult en nu is dat meisje wat viel nog steeds boos op die ander. snap je het? anders teken ik het even ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 07:55

Zowwww ik ben dr geloof ik helemaal klaar voor :'). Gister lag ik kwart over 2 in mn bed, was even bij een vriendin op bezoek geweest en toen ik aan haar vroeg goh zal ik ff kijken hoe laat de trein terug gaat bleek het al 12 uur te zijn en kon ik de laatste om kwart voor 1, met twee overstappen, nog naar huis nemen... Overstap 1 echt net gehaald 2de gelukkig wat ruimer... Maar ja was wel gezellig (misschien ook te :P). Nu dus klein beetje gaar ga zo naar stal pony wassen en vlechten en om 12 uur gaan we laden, en tis denk 15 min rijden... En om 9 voor 2 is het grote moment :D.

Hoop dat ik niks ga vergeten :Y).

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 07:57

super veel plezier en succes! :D

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:18

Succes evdpanne :D

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:16

voert er hier iemand sport+ van equifyt aan zijn paard?

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:24

@nicky_rilana : ja ik snap het geloof ik wel, ik ben ook altijd bang dat ik tegen iemand aan rijd ofzo, Ik stop wel altijd als er iemand aankomt die mij duidelijk niet heeft gezien, en gisteren ben ik een keer gigantisch afgesneden door een oude bromsnor :+
maar echt heeeerlijk, al die ruimte in Schijndel. Hebben ze daar vaker wedstrijden? Want dan zet ik die op mijn lijstje :o

@ Majken : nee, ik ken het niet, is dat een supplement of een soort brok?

@evdpanne: Succes en veel plezier! :D

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:24

succes evdpanne!! :)

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:29

Ilse_123, dat is een soort brok . voor je paard actiever/pittiger te maken.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:55

Dat zou iets zijn voor die van mij... dat is meestal niet zo'n actieveling...

gebruik je het zelf ook of wil je het gaan gebruiken?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:14

Thanks iedereen pony staat gewassen en ingevlochten op trailer en we zijn onderweg... Ben benieuwd :).

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:24

Succes, ook met de warmte.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:27

Ik had gisteren mijn eerste wedstrijd.. alles wat fout kon gaan, ging fout. Eerst scheurde mijn rits uit mijn laars ;( Toen moest mijn vader als een debiel naar huis rijden om mijn chaps te halen. En toen was ik zo over de zeik, dat mijn paard ook over de zeik ging, waardoor ze tot 2x aan toe dwars door de witte hekjes denderde en in de uitgestrekte draf vloog ze de lucht in :Y) .

Maarr vandaag weer een dag hahahaha