Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb in totaal 'maar' 1,5 maand moeten wachten. Maar goed hij is er iig. Ik vind ook dat ze best wat beter kunnen werken daar, we betalen er immers dik voor. Het hoeft toch niet zo lang te duren om zo'n ding te maken, te printen en te verzenden?
Dat hebben ze dan heel leuk zelf bedacht want zijn stokmaat staat nergens op de papieren en het klopt ook nog eens niet, maarja het zal wel...
Jeannette schreef:Nou na 5 maanden heb ik vandaag de startkaart binnen, met rekening. Ik ben benieuwd hoe zij reageren als ik deze ook eens 5 maanden laat liggen....

Jeannette schreef:Nou na 5 maanden heb ik vandaag de startkaart binnen, met rekening. Ik ben benieuwd hoe zij reageren als ik deze ook eens 5 maanden laat liggen....
CarolineP schreef:Wij hebben ook bericht dat de startkaart binnen is. Op 6 maart aangevraagd.....
asjemenou schreef:Ik vrees het ergste!
Ik heb hem 29 maart opgestuurd en heb 6 mei selectie, die wil ik niet missen.
Ben benieuwd.
trisca schreef:vind dat ze dat zonder problemen moeten doen als je hem nog niet binnen hebt...