Enzo_Ollie schreef:verzoekjes doe ik ook altijd bij inschrijven, of ik mail van te voren om te vragen of er al iets van een planning bekend is om een beslissing te maken of ik inschrijf of niet.
Ik heb ook 2x gehad dat ik nog iets moest laten veranderen toen de startlijst al online was. ene keer stond ik op de voorlopige 's ochtends, toen op de definitieve hadden ze de rubrieken omgegooid naar 's avonds. Normaal geen probleem alleen mijn voorlezer had 's avonds een belangrijke afspraak... Toen gevraagd of ik als eerste van de rubriek kon.
En 1x aangegeven dat ik dezelfde voorlezer als X had en toen werd mjin 2e proef ingedeeld op dezelfde tijd als X haar eerste proef reed![]()
was ook nog allebei bij m'n eigen vereniging hahaha
Voor avondwedstrijden vraag ik idd ivm werk ook altijd na 7 uur, meestal lukt dat wel. Maar om het stressen rij ik die doordeweeks vaak zo min mogelijk omdat ik liever niet haast naar een wedstrijd toe.
Wij hebben vanmiddag weer een afspraak bij de dierenarts, kijken of het inspuiten goed heeft geholpen voor de artrose en de hoefsmid gaat hem daar beslaan met een zooltje. Ben stiekem wel een beetje zenuwachtig daarvoor
Succes! De duimen draaien dat het geholpen heeft!