Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Wat ik ervan gezien heb is het niet zo ideaal als het lijkt voor proeven. Training is het niet zo erg als die je kwijt raakt, maar hier moet je in het midden blijven en in beeld en dat doet die niet altijd. Plus dat je alsnog jezelf moet filmen met sporen, bit, neusriem en paspoort. En jouw gezicht natuurlijk aan het einde. Vooral paard en jouw uitrusting filmen is alleen lastig, daarna hopen dat die goed lockt op jullie.
Ik zie hem toch te vaak ineens de combinatie kwijtraken en dan gaan rond draaien. Als dat tijdens proef gebeurt kan je weer opnieuw beginnen.
MyWishMax schreef:Wat ik ervan gezien heb is het niet zo ideaal als het lijkt voor proeven. Training is het niet zo erg als die je kwijt raakt, maar hier moet je in het midden blijven en in beeld en dat doet die niet altijd. Plus dat je alsnog jezelf moet filmen met sporen, bit, neusriem en paspoort. En jouw gezicht natuurlijk aan het einde. Vooral paard en jouw uitrusting filmen is alleen lastig, daarna hopen dat die goed lockt op jullie.
Ik zie hem toch te vaak ineens de combinatie kwijtraken en dan gaan rond draaien. Als dat tijdens proef gebeurt kan je weer opnieuw beginnen.
WenK schreef:MyWishMax schreef:Wat ik ervan gezien heb is het niet zo ideaal als het lijkt voor proeven. Training is het niet zo erg als die je kwijt raakt, maar hier moet je in het midden blijven en in beeld en dat doet die niet altijd. Plus dat je alsnog jezelf moet filmen met sporen, bit, neusriem en paspoort. En jouw gezicht natuurlijk aan het einde. Vooral paard en jouw uitrusting filmen is alleen lastig, daarna hopen dat die goed lockt op jullie.
En sommigen hebben de instelling dat ze in en uitzoomen. Daar moet je ook even op letten.
Getup schreef:xSannee schreef:Volgens mij is er al een bokker die gefilmd heeft vanaf een statief, alleen draaide die niet mee. Weet niet meer wie het was alleen
Dat was wel goedgekeurd overigens
Dat is toch ook eigenlijk gewoon n goed idee .
Sonraffie schreef:Heb zojuist mn lang verwachte proef terug gehad![]()
194,5 punten dus nu officieel L1 startgerechtigd
Had wel een wtf momentje toen ik een 6 voor verzorging zag op mijn protocol
Sonraffie schreef:Heb zojuist mn lang verwachte proef terug gehad![]()
leonie87 schreef:Sonraffie schreef:Heb zojuist mn lang verwachte proef terug gehad![]()
Uhm... in het L1 zit geen verzorging meer...?
Wel nette punten!
SweetVanille schreef:Sonraffie schreef:Heb zojuist mn lang verwachte proef terug gehad![]()
Wat kinderachtig..Gunde ze je net de 2 wp niet.. (er vanuit gaande dat je er gewoon netjes uitzag)
Gefeliciteerd met je promotie naar L1
roosjenat schreef:famkeY schreef:Het wordt dit weekend weer mooi weer voor een proefjewie gaat er nog meer een proef rijden? Wij zijn weersafhankelijk, de buitenbak is nu weer top gelukkig!
Ik ga zondag ook een proefje opnemen, maar wel in de binnenbak hihi.
_Anneruth schreef:Sonraffie schreef:Heb zojuist mn lang verwachte proef terug gehad![]()
Nou zeg! Een 6 vind ik wel heel zuinig. Had je je paard wel gepoetst?![]()
Maar wel gefeliciteerd met je winst! Heel mooi winstpunt!