Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
niet meer druk erop leggen en gewoon genieten 
(Zo'n verschil met dinsdag!) Ik was dus ook heel erg tevreden over de proefjes. Eigenlijk ging het wel vergelijkbaar met de proefjes van 1,5 maand terug van toen ik boven de 195 scoorde 2 keer maar goed dat vond ik ook wel ruim gepunt maar voor mijn gevoel ging het wel vergelijkbaar. Ik was hoe dan ook tevreden en de concurrentie zag er ook heel erg goed uit!
En wat was ik trots dat wij daar 1 van waren! 2e prijs met 180 punten. De andere proef had ik 183 en op een half puntje na net geen prijs (4e van de 11). Dus phoe heel wat lagere punten terwijl mn gevoel wel hetzelfde aangaf maar qua plaatsing juist weer wel heel goed! Ik ben maar gewoon super trots op die 180 punten haha, Ik kreeg ze iig niet cadeau.

Maar ik had toch eigenlijk al besloten dat ik ging stoppen met dressuur voor een tijdje en de springring weer in wil verschijnen!
Dus hopelijk kun je voor dit forum ook praten voor je spring debuut!
Ik hoop ergens eind dit jaar te kunnen starten!
sterreke98 schreef:Wat jammer dat het net geen puntjes waren.
Ik ga 30 juni naar outdoor Eibergen. Eerste keer outdoor voor mij. Dus ben benieuwd
yfkelover schreef:sterreke98 schreef:Wat jammer dat het net geen puntjes waren.
Ik ga 30 juni naar outdoor Eibergen. Eerste keer outdoor voor mij. Dus ben benieuwd
Leuk wij moeten zondag met paard naar eibergen dochter heeft haar M debuut
Ik mag volgende week weer met Canto bem zeer benieuwd en heb er zin in naeen half jaar niet hebben gestart
little_birdy schreef:Nou wij melden ons ook weer .
Na de nodige ellende (allemaal rare wondes ineens overal )
Gaan we woensdag weer starten