nicky_rilana schreef:Gefeliciteerd mellamoshan
Clinics heb ik nooit echt mee gereden. Ben heel blij met mijn lesgeefster.
Hoe doen jullie dat met trainen met dit weer?
Rijden jullie gewoon fanatiek door, of op een lager pitje?
Ik ben ook blij met mijn instructrice, maar vind het toch wel fijn om even wat meer te horen van de jury dan alleen wat ik op papier lees.
Trainen met dit weer? Hier is het niet zo warm
Maandag was het wel echt warm, toen heb ik niet gereden. Achteraf maar goed ook
Ik heb sinds kort een andere/nieuwe baan en begin 's ochtends om half 7 waardoor ik om 3 uur vrij ben. Ik probeer dan vaak meteen naar stal te gaan, zodat ik 's avonds nog wat anders kan doen (vanaf vrijdag ook wel prettig als ik 's avonds nog een flinke slag in mijn huis kan maken).
Anyhow, maandag was het zo warm dat ik niet ging. 's Avonds nog even met de eigenaar gebeld en die vertelde dat het paard dat zaterdag was ingeslapen tussen 4 en half 5 was opgehaald en dat het heel erg stonk op zondag en maandag. Logisch... Maar ik ben blij dat ik niet ben gaan rijden.
Maar dit uitstellen doe ik alleen als het kan, moet ik eerlijk zeggen. Nu had hij zaterdag best wel wat gedaan (springen etc.), dus voldoende gewerkt naar mijn idee om even twee dagen vrij te krijgen. Gisteravond heb ik gereden, maar toen was het maar 15 graden hier (echt waar!). Vanavond had het wel gekund, maar morgenavond heb ik les als het goed is. Nu is de verwachting dat het maar 25 graden wordt en ik hoop dat de wind gaat liggen. Is het echt warm, dan zeg ik mijn les misschien wel af.
Zit ik vlak voor een concours, dan train ik wel, maar stap ik veel tussendoor en probeer ik alles kort te houden. Dus goed? Oké prima, volgende. Niet ellenlang door gaan met wat al goed is.
Is het de dag voor concours super warm, dan longeer ik hem even om alles lekker los te krijgen.